9.2 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Miki Nadal, condemnat per vexacions a la seua exdona

Miki Nadal, condemnat per vexacions a la seua ex, Carola Moreno | La Sexta

  

Miki Nadal ha viscut la seua particular setmana ‘horribilis’ durant estos últims dies. El passat dimecres es feia pública la notícia de la separació de la seua dona, Carolina Moreno Escámez, segons una exclusiva de la revista ‘Lecturas’. En les últimes hores, s’ha conegut que l’humorista de La Sexta ha sigut condemnat per vexacions a la seua ex. 

 

Un jutjat de Violència contra la Dona l’ha considerat culpable d’un delicte de violència de gènere lleu, pel que haurà de realitzar treballs per a la comunitat, pendents de ser concretats.

 

Segons explicava ‘Elcierredigital’, este és l’últim episodi convuls d’una relació que ja feia uns dos anys que no vivia el seu millor moment. El desencadenant de la denúncia hauria sigut una discussió verbal entre els dos a on s’haurien recriminat alguna infidelitat. 

 

També va tindre un conflicte amb la seua sogra

El començament de l’allunyament entre Nadal i Moreno podria haver tingut lloc l’any 2017. Aquell any, el matrimoni va patir la terrible pèrdua d’un fill, després que Carola, filla de l’exjugador del Barça Julio Alberto, tinguera un embaràs ectòpic –fora de l’úter– i els metges no pogueren salvar la vida del menut. Ella va caure en una depressió que va tensar les relacions dins del matrimoni.  

 

Miki Nadal i la seua ex dona Carola, vivien una mala ratxa des de 2017 | València Diari

 

Pocs mesos després, la sogra de Miki Nadal va complicar encara més les coses. Carmen Escámez va denunciar el seu gendre perquè no li deixava vore a la seua neta, emparant-se en la Llei de Drets dels iaios de 2003. 

 

No va participar en el programa de ‘Zapeando’ del divendres

Esta última mala notícia hauria sigut el detonant per a que l’humorista aragonés haja decidit apartar-se durant un temps del món televisiu. Este mateix divendres de vesprada ja no se’l va poder vore en ‘Zapeando’, programa de la cadena d’Atresmedia a on és un dels col·laboradors estrella. 

 

Miki Nadal està passant estos moments difícils vivint a soles en un apartament de Madrid, a l’espera que un jutge decidisca sobre qui es queda amb la casa familiar, que ara mateix ocupen Carmen i la seua filla en comú de 4 anys, Carmela.   

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.