Suspenen el concert de Sergio Dalma per incitar al públic a no complir les mesures anti-Covid

Ejemplo de shortcode con estilo
  Amb la pandèmia del coronavirus encara en auge, això de ‘Bailar pegados’ és una cosa que encara no podem gaudir, però Sergio Dalma sembla que vol que el ball de la seua cançó més coneguda fins hui torne a la realitat com més prompte millor. D’aquesta manera, el cantant català i representant d’Espanya en […]

 

Amb la pandèmia del coronavirus encara en auge, això de ‘Bailar pegados’ és una cosa que encara no podem gaudir, però Sergio Dalma sembla que vol que el ball de la seua cançó més coneguda fins hui torne a la realitat com més prompte millor. D’aquesta manera, el cantant català i representant d’Espanya en el Festival d’Eurovisió de 1991 es convertia en el focus de les crítiques després de desafiar a l’organització de ‘Las Noches del Malecón’, un cicle de concerts a Múrcia. 

 

El concert de Sergio Dalma, que va tindre lloc aquest cap de setmana a Múrcia, va acabar abans d’hora per decisió del propi cantant, que es va mostrar molt crític amb les mesures de seguretat anti covid que l’organització havia aplicat. L’artista va demanar al públic assistent que s’alçarà dels seus seients, desafiant el protocol Covid-19 i, després de diverses interrupcions, Dalma va decidir deixar de cantar amb un «fins sempre, Murcia«.

 

El protocol anticovid del festival murcià exigia que els assistents es mantingueren asseguts en els seus seients, per a assegurar la distància de seguretat. No obstant això, Sergio Dalma animava al públic a alçar-se i ballar, per la qual cosa l’empresa organitzadora del concert es va veure obligada a demanar al públic que tornarà als seus seients, fins i tot a través de missatges projectats en les pantalles de l’esdeveniment.

 

 

Va ser llavors quan el cantant va amenaçar amb suspendre l’actuació. Al final, Dalma va decidir suspendre el concert després de penes una hora d’actuació. Molts assistents van abandonar el recinte, però molts altres van decidir sol·licitar un full de reclamacions abans d’anar-se’n.

 

La reacció del públic 

Minuts després, les xarxes socials es van omplir de missatges criticant l’actitud del cantant enfront de les mesures sanitàries imposades pel coronavirus.

 

 

Per part seua, l’organització del festival de Múrcia ha criticat l’actitud del cantant català en un missatge de disculpes. 

 

«Sentim molt el que acaba de succeir. Portem dos mesos treballant sense descans perquè tot isca bé, complint totes les normes marcades pel Govern Regional i les autoritats sanitàries», van escriure. «No podem permetre que ningú, siga qui siga, pose en risc tot l’esforç realitzat durant els més de seixanta xous que hem celebrat en la nostra tercera edició. Estem vivint moments molt difícils i no li veiem cap sentit a actituds que inciten a saltar-se les normes», afigen des de l’organització. 

Les disculpes de Sergio Dalma

Després de les crítiques generades per la seua conducta, Sergio Dalma ha demanat disculpes. «Algunes persones estaven alçant-se per a ballar en el seu seient i jo em vaig excedir en el meu ànim d’intentar que tots gaudiren, des del seu seient, però dempeus i sempre amb màscara», ha expressat. «Això va incomplir el protocol del cicle de concerts, perquè no es pot fer, i per això demane disculpes».

 

En un altre passatge del seu comunicat, el cantant aclareix que no és negacionista. «Sóc un artista que ha représ una gira després de quasi dos anys d’aturada per aquesta horrible situació, amb un protocol exhaustiu anti covid per a tot l’equip i per a mi mateix. Sempre he animat al públic a ser responsable i prudent, i compte amb la pauta completa de la vacuna des de fa mesos. Sempre porte màscara i de fet ahir vaig deixar clar al públic que no li la llevara durant el meu concert, ni dempeus ni assegut».

 

Últimes notícies

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva

Catalá recomana evitar demà el centre de València davant els disturbis

L’alcaldessa ha anunciat que duplicarà els efectius policials este dissabte i ha recomanat a veïns i turistes que eviten el centre de València.