Suspenen el concert de Sergio Dalma per incitar al públic a no complir les mesures anti-Covid

 

Amb la pandèmia del coronavirus encara en auge, això de ‘Bailar pegados’ és una cosa que encara no podem gaudir, però Sergio Dalma sembla que vol que el ball de la seua cançó més coneguda fins hui torne a la realitat com més prompte millor. D’aquesta manera, el cantant català i representant d’Espanya en el Festival d’Eurovisió de 1991 es convertia en el focus de les crítiques després de desafiar a l’organització de ‘Las Noches del Malecón’, un cicle de concerts a Múrcia

 

El concert de Sergio Dalma, que va tindre lloc aquest cap de setmana a Múrcia, va acabar abans d’hora per decisió del propi cantant, que es va mostrar molt crític amb les mesures de seguretat anti covid que l’organització havia aplicat. L’artista va demanar al públic assistent que s’alçarà dels seus seients, desafiant el protocol Covid-19 i, després de diverses interrupcions, Dalma va decidir deixar de cantar amb un «fins sempre, Murcia«.

 

El protocol anticovid del festival murcià exigia que els assistents es mantingueren asseguts en els seus seients, per a assegurar la distància de seguretat. No obstant això, Sergio Dalma animava al públic a alçar-se i ballar, per la qual cosa l’empresa organitzadora del concert es va veure obligada a demanar al públic que tornarà als seus seients, fins i tot a través de missatges projectats en les pantalles de l’esdeveniment.

 

 

Va ser llavors quan el cantant va amenaçar amb suspendre l’actuació. Al final, Dalma va decidir suspendre el concert després de penes una hora d’actuació. Molts assistents van abandonar el recinte, però molts altres van decidir sol·licitar un full de reclamacions abans d’anar-se’n.

 

La reacció del públic 

Minuts després, les xarxes socials es van omplir de missatges criticant l’actitud del cantant enfront de les mesures sanitàries imposades pel coronavirus.

 

 

Per part seua, l’organització del festival de Múrcia ha criticat l’actitud del cantant català en un missatge de disculpes. 

 

«Sentim molt el que acaba de succeir. Portem dos mesos treballant sense descans perquè tot isca bé, complint totes les normes marcades pel Govern Regional i les autoritats sanitàries», van escriure. «No podem permetre que ningú, siga qui siga, pose en risc tot l’esforç realitzat durant els més de seixanta xous que hem celebrat en la nostra tercera edició. Estem vivint moments molt difícils i no li veiem cap sentit a actituds que inciten a saltar-se les normes», afigen des de l’organització. 

Les disculpes de Sergio Dalma

Després de les crítiques generades per la seua conducta, Sergio Dalma ha demanat disculpes. «Algunes persones estaven alçant-se per a ballar en el seu seient i jo em vaig excedir en el meu ànim d’intentar que tots gaudiren, des del seu seient, però dempeus i sempre amb màscara», ha expressat. «Això va incomplir el protocol del cicle de concerts, perquè no es pot fer, i per això demane disculpes».

 

En un altre passatge del seu comunicat, el cantant aclareix que no és negacionista. «Sóc un artista que ha représ una gira després de quasi dos anys d’aturada per aquesta horrible situació, amb un protocol exhaustiu anti covid per a tot l’equip i per a mi mateix. Sempre he animat al públic a ser responsable i prudent, i compte amb la pauta completa de la vacuna des de fa mesos. Sempre porte màscara i de fet ahir vaig deixar clar al públic que no li la llevara durant el meu concert, ni dempeus ni assegut».

 

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.