Suspesa la cita prèvia per a adquirir l’Abonament Temporal Jove Gratuït després del col·lapse de la web durant 24 hores

La Generalitat Valenciana ha anunciat que se suspén des de hui mateix la sol·licitud de cita prèvia de l’Abonament Temporal Jove Gratuït a través de les webs de Metrovalencia i TRAM d’Alacant davant les més de 2.000.000 de sol·licituds rebudes des d’ahir el que ha provocat el col·lapse dels servidors durant més de 24 hores i que només unes 5.000 persones hagen pogut obtenir la cita per a adquirir l’abonament per a menors de 30 anys.

Així doncs, a partir del pròxim 11 d’octubre s’habilitarà una nova adreça, accessible també des de les webs de Metrovalencia i el Tram d’Alacant, que centralitzarà únicament aquestes entrades, seguint un sistema similar a l’utilitzat en les últimes edicions del bo viatge de la Generalitat Valenciana i reforçat a causa de l’alta demanda. A més, el Consell ampliarà la vigència de l’Abonament Temporal Jove Gratuït 15 dies més.

D’aquesta manera, a partir del pròxim dimarts, la persona usuària accedirà a la web i obtindrà torn per a, a una hora determinada i un dia determinat, sol·licitar cita prèvia per a recollir la seua targeta en l’estació seleccionada. Aquesta solució s’ha pres per part de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), en col·laboració amb la direcció general de Tecnologies de la Informació i Comunicacions, on s’ha treballat per a respondre a la gran demanda que ha originat la posada en servei d’aquest abonament, del qual poden beneficiara més d’1,5 milions de persones en la Comunitat Valenciana.

Segons expliquen fonts de la Generalitat, des d’FGV s’havia augmentat prèviament la capacitat d’aquestes dues webs, però les previsions s’han vist desbordes en multiplicar per 1.000 les peticions d’entrades a la web en un dia habitual.

Aquest nou títol temporal està dirigit a joves de fins a 30 anys, inclusivament, en el moment de la sol·licitud, i ara serà efectiu des del 9 d’octubre al 15 de gener de 2023. La seua aplicació és vàlida per a Metrobus, Metrovalencia, EMT, SAU, TRAM de Castelló i TRAM d’Alacant.

TRAM de Castelló

En el TRAM de Castelló es manté la possibilitat de recollir aquest títol en l’oficina del carrer Carcaixent, 1 a partir del dia 7 d’octubre. De la mateixa manera, FGV ha previst també reforçar la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments, encara que ha descartat per qüestió d’ordre públic i seguretat facilitar el lliurament d’aquests títols sense cita prèvia

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.