Talls de llum esta setmana en alguns municipis alacantins

Bombetes enceses

Talls de llum esta setmana en la província d’Alacant | Freepik

Durant la pròxima setmana i a partir d’este mateix diumenge, la hidroelèctrica Iberdrola ha anunciat talls de subministraments en diferents municipis de la província d’Alacant per a seguir treballant en les instal·lacions i poder oferir un millor servici. La companyia ha informat de què, si els treballs acabaren abans de l’horari establert, reobrirà el subministrament de forma immediata sense previ avís. Busca el teu municipi en el següent llistat per a poder conéixer l’horari dels talls de llum programats entre el diumenge, 19 de gener, i el divendres, 24 de gener.

 

Alacant

  • Diumenge, 19 de gener de 08.00 a 15.00: av. de Maisonnave, c. d’Alemanya, c. dels Reis Catòlics i adjacents.

 

Alcoi

  • Dijous, 23 de gener de 09.00 a 13.00: Polop Alt i Parc Natural de la Font Roja Ct-1, Ct-2, Ct-4 i adjacents.

 

Bigastro

  • Dijous, 23 de gener de 08.30 a 14.30: El Campico i adjacents.

 

Calp

  • Divendres, 24 de generde 09.00 a 10.00: av. de València i adjacents.

 

Orihuela

  • Dijous, 23 de gener de 08.30 a 14.30: pol. 93 i adjacents.

 

Sant Vicent del Raspeig

  • Dimarts, 21 de gener de 08.00 a 08.30: c. d’Alfons X el Savi, c. dels Reis Catòlics, c. d’Agost i adjacents.
  • Dijous, 23 de generde 07.30 a 10.30: c. d’Alfons X el Savi, c. d’Agost i adjacents.

 

Villena

  • Dimecres, 22 de gener de 08.30 a 13.00: part. de Peña Rubia, part. de las Tiesas i part. del Pinar Alto i adjacents.

​​​​​

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.