Talls al trànsit este diumenge per la Carrera Pas Ras al Port de València

x

Imatge d’arxiu d’una carrera | València Diari

 

Este diumenge 15 de desembre, en la ciutat de València, se celebra la 32a edició de la carrera Pas Ras al Port de València, organitzada pel Club d’Atletisme Poblats Marítims amb la col·laboració de l’Autoritat Portuària, la Marina de València i l’Ajuntament de València. La carrera s’iniciarà a les 09:00h i finalitzarà a les 10:20h, amb eixida al carrer de la Marina Reial Joan Carles I. 

 

A causa d’este event deportiu, afectarà el trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital del Túria.

 

Talls de trànsit per la carrera Pas Ras al Port de València

Plànol dels carrers per a on passarà la competició | Ajuntament de València

 

Regulació del trànsit

Amb motiu del muntatge d’esta prova en el punt d’eixida, es tancarà i regularà el trànsit rodat des de les 07:00h en el carrer de la Marina Reial Joan Carles I amb el del Dr. Marcos Sopena i a les 08:50h es procedirà al tancament i regulació del trànsit en la rotonda de l’Edifici del Rellotge.

 

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026