Talls al trànsit este diumenge per la Carrera Pas Ras al Port de València

x

Imatge d’arxiu d’una carrera | València Diari

 

Este diumenge 15 de desembre, en la ciutat de València, se celebra la 32a edició de la carrera Pas Ras al Port de València, organitzada pel Club d’Atletisme Poblats Marítims amb la col·laboració de l’Autoritat Portuària, la Marina de València i l’Ajuntament de València. La carrera s’iniciarà a les 09:00h i finalitzarà a les 10:20h, amb eixida al carrer de la Marina Reial Joan Carles I. 

 

A causa d’este event deportiu, afectarà el trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital del Túria.

 

Talls de trànsit per la carrera Pas Ras al Port de València

Plànol dels carrers per a on passarà la competició | Ajuntament de València

 

Regulació del trànsit

Amb motiu del muntatge d’esta prova en el punt d’eixida, es tancarà i regularà el trànsit rodat des de les 07:00h en el carrer de la Marina Reial Joan Carles I amb el del Dr. Marcos Sopena i a les 08:50h es procedirà al tancament i regulació del trànsit en la rotonda de l’Edifici del Rellotge.

 

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.