Talls al trànsit este diumenge per la 10K de València

Gent corrent en una carrera

Imatge d’arxiu de la 10K en València | 10kvalencia.com

Este diumenge, 12 de gener, se celebra en València la 10K València Ibercaja, la carrera que inaugurarà el calendari de València Ciutat del Running enguany. En este esdeveniment deportiu, ja s’han inscrit més de 14.400 corredors i participaran atletes d’elit de tot el món. Des de Kènia o Uganda fins a França i Inglaterra.

 

Amb el motiu d’esta carrera, que es produirà al voltant de l’antic llit del riu Túria, hi haurà talls al trànsit. Segons ha informat l’Ajuntament de València, es procedirà al tall total del trànsit rodat en tots els punts que dirigisquen el trànsit cap al passeig de l’Albereda i la plaça de Saragossa des de les 08.30 hores.

 

També es tallarà, si és necessari, en els dos sentits, el tram del passeig de l’Albereda entre el Pont del Real i el Pont de l’Exposició des d’este dissabte, 11 de gener, a les 14.00 hores, per a poder muntar l’eixida i la meta d’esta 10K que es preveu multitudinària.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.