Talls al trànsit este diumenge per la 10K de València

Gent corrent en una carrera

Imatge d’arxiu de la 10K en València | 10kvalencia.com

Este diumenge, 12 de gener, se celebra en València la 10K València Ibercaja, la carrera que inaugurarà el calendari de València Ciutat del Running enguany. En este esdeveniment deportiu, ja s’han inscrit més de 14.400 corredors i participaran atletes d’elit de tot el món. Des de Kènia o Uganda fins a França i Inglaterra.

 

Amb el motiu d’esta carrera, que es produirà al voltant de l’antic llit del riu Túria, hi haurà talls al trànsit. Segons ha informat l’Ajuntament de València, es procedirà al tall total del trànsit rodat en tots els punts que dirigisquen el trànsit cap al passeig de l’Albereda i la plaça de Saragossa des de les 08.30 hores.

 

També es tallarà, si és necessari, en els dos sentits, el tram del passeig de l’Albereda entre el Pont del Real i el Pont de l’Exposició des d’este dissabte, 11 de gener, a les 14.00 hores, per a poder muntar l’eixida i la meta d’esta 10K que es preveu multitudinària.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.