Talls al trànsit este diumenge per la 10K de València

Gent corrent en una carrera

Imatge d’arxiu de la 10K en València | 10kvalencia.com

Este diumenge, 12 de gener, se celebra en València la 10K València Ibercaja, la carrera que inaugurarà el calendari de València Ciutat del Running enguany. En este esdeveniment deportiu, ja s’han inscrit més de 14.400 corredors i participaran atletes d’elit de tot el món. Des de Kènia o Uganda fins a França i Inglaterra.

 

Amb el motiu d’esta carrera, que es produirà al voltant de l’antic llit del riu Túria, hi haurà talls al trànsit. Segons ha informat l’Ajuntament de València, es procedirà al tall total del trànsit rodat en tots els punts que dirigisquen el trànsit cap al passeig de l’Albereda i la plaça de Saragossa des de les 08.30 hores.

 

També es tallarà, si és necessari, en els dos sentits, el tram del passeig de l’Albereda entre el Pont del Real i el Pont de l’Exposició des d’este dissabte, 11 de gener, a les 14.00 hores, per a poder muntar l’eixida i la meta d’esta 10K que es preveu multitudinària.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.