Tanca l’ajuntament de Xaló en confirmar-se un cas de coronavirus entre el personal

 

L’Ajuntament de Xaló, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha tancat les instal·lacions de l’edifici consistorial després de confirmar-se un cas positiu de coronavirus entre els seus treballadors. D’esta manera ho ha assegurat el mateix Ajuntament a través de les seues xarxes socials.

 

Esta decisió s’ha pres després de conéixer alguns dels resultats de les «proves fetes per precaució al personal de l’Ajuntament» i com a mesura de prevenció fins que es coneguen els altres «resultats de treballadors i regidors». D’altra banda, el consistori ha assegurat que el treballador afectat «ja està en aïllament».

 

Des de l’Ajuntament demanen als veïns que extremen la «prudència» i posen «en pràctica totes les mesures de seguretat per a previndre contagis». Per a fer qualsevol gestió en l’Ajuntament s’haurà de fer per telèfon (966480101) o per correu electrònic (info@xalo.org).

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.