11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Tanquen dos locals en detectar-se un positiu per coronavirus en Benicàssim

Imatge d'arxiu d'un membre d'un equip de quarantena xinès

Alerta en Benicàssim per un contagi en coronavirus | Europa Press

 

La localitat de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), està en alerta. Durant estos dos últims dies, dos locals del municipi, un kebab i una tenda de mòbils, han tancat després de detectar-se un cas positiu de coronavirus.

 

Segons informa el diari ‘Mediterràneo’, ara la Conselleria de Sanitat i Salut Pública està rastrejant els contactes que ha pogut tindre la persona, sobretot en el seu cercle familiar i d’amistats. A demés, encara no han donat cap informació sobre este cas.

 

Per la seua part, des de l‘ajuntament de Benicàssim han explicat que només s’ha detectat un cas aïllat i que s’estan fent més proves, però han negat en tot moment que siga un possible rebrot de coronavirus.

Últimes notícies

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.