Les terrasses del centre es reduiran un 50% segons l’Ajuntament de València

 

La decisió de l’Ajuntament de València de reduir un 50% les terrasses al centre de València ha produït la polèmica entre els hostalers, ja que asseguren que es perdran 50 llocs de treball. La Federació Empresarial d’Hostaleria de València (FEHV) ha expressat el seu profund malestar per l’actuació de la Regidoria de l’Espai Públic en relació a l’activitat de les terrasses dels locals d’hostaleria de la zona del centre de València. Com ha avançat ‘Levante-EMV’ la Regidoria va a procedir a una retallada de la superfície de les terrasses en la zona centre entorn als carrers pels carrers Ribera, Russafa, Mosén Femades, Convent de Santa Clara. En alguns casos este retall pot afectar el 50% de la superfície de terrassa. Estos dies els comerços afectats ja han començat a rebre les cartes on es comunica que el pròxim 29 de novembre es realitzarà el pintat a terra amb la nova limitació, una proposta que, es queixen, no ha comptat amb l’opinió de la FEHV.

Per altra banda inclou propostes com un pla de seguretat i simulacres d’emergències en la zona, protocol per la col·locació i retirada de les terrasses, reordenació d’estos espais i l’harmonització del mobiliari, així com la neteja. Els hostalers sostenen que és una mesura que s’ha pres al marge del sector i subratllen que la FEHV forma part del grup de treball creat des d’esta regidoria per a abordar junt amb altres col·lectius socials la situació de les terrasses en la ciutat. Així mateix asseguren que esta decisió tindrà un impacte econòmic molt negatiu per al conjunt dels locals, tenint en compte que les terrasses són una part fonamental en un negoci d’hostaleria.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.