Les terrasses del centre es reduiran un 50% segons l’Ajuntament de València

 

La decisió de l’Ajuntament de València de reduir un 50% les terrasses al centre de València ha produït la polèmica entre els hostalers, ja que asseguren que es perdran 50 llocs de treball. La Federació Empresarial d’Hostaleria de València (FEHV) ha expressat el seu profund malestar per l’actuació de la Regidoria de l’Espai Públic en relació a l’activitat de les terrasses dels locals d’hostaleria de la zona del centre de València. Com ha avançat ‘Levante-EMV’ la Regidoria va a procedir a una retallada de la superfície de les terrasses en la zona centre entorn als carrers pels carrers Ribera, Russafa, Mosén Femades, Convent de Santa Clara. En alguns casos este retall pot afectar el 50% de la superfície de terrassa. Estos dies els comerços afectats ja han començat a rebre les cartes on es comunica que el pròxim 29 de novembre es realitzarà el pintat a terra amb la nova limitació, una proposta que, es queixen, no ha comptat amb l’opinió de la FEHV.

Per altra banda inclou propostes com un pla de seguretat i simulacres d’emergències en la zona, protocol per la col·locació i retirada de les terrasses, reordenació d’estos espais i l’harmonització del mobiliari, així com la neteja. Els hostalers sostenen que és una mesura que s’ha pres al marge del sector i subratllen que la FEHV forma part del grup de treball creat des d’esta regidoria per a abordar junt amb altres col·lectius socials la situació de les terrasses en la ciutat. Així mateix asseguren que esta decisió tindrà un impacte econòmic molt negatiu per al conjunt dels locals, tenint en compte que les terrasses són una part fonamental en un negoci d’hostaleria.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU