Les terrasses del centre es reduiran un 50% segons l’Ajuntament de València

 

La decisió de l’Ajuntament de València de reduir un 50% les terrasses al centre de València ha produït la polèmica entre els hostalers, ja que asseguren que es perdran 50 llocs de treball. La Federació Empresarial d’Hostaleria de València (FEHV) ha expressat el seu profund malestar per l’actuació de la Regidoria de l’Espai Públic en relació a l’activitat de les terrasses dels locals d’hostaleria de la zona del centre de València. Com ha avançat ‘Levante-EMV’ la Regidoria va a procedir a una retallada de la superfície de les terrasses en la zona centre entorn als carrers pels carrers Ribera, Russafa, Mosén Femades, Convent de Santa Clara. En alguns casos este retall pot afectar el 50% de la superfície de terrassa. Estos dies els comerços afectats ja han començat a rebre les cartes on es comunica que el pròxim 29 de novembre es realitzarà el pintat a terra amb la nova limitació, una proposta que, es queixen, no ha comptat amb l’opinió de la FEHV.

Per altra banda inclou propostes com un pla de seguretat i simulacres d’emergències en la zona, protocol per la col·locació i retirada de les terrasses, reordenació d’estos espais i l’harmonització del mobiliari, així com la neteja. Els hostalers sostenen que és una mesura que s’ha pres al marge del sector i subratllen que la FEHV forma part del grup de treball creat des d’esta regidoria per a abordar junt amb altres col·lectius socials la situació de les terrasses en la ciutat. Així mateix asseguren que esta decisió tindrà un impacte econòmic molt negatiu per al conjunt dels locals, tenint en compte que les terrasses són una part fonamental en un negoci d’hostaleria.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.