El territori valencià suma un total de nou brots nous de coronavirus

 

Este dilluns, la Conselleria de Sanitat ha confirmat un total de 9 nous brots en el territori valencià en la seua última actualització de dades.

 

Entre els últims brots del cap de setmana hi ha cinc en València: un relacionat amb l’oci nocturn amb 11 casos; tres d’origen social amb sis, sis i tres positius, i un d’àmbit laboral amb quatre contagiats.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

També hi ha nous rebrots en les localitats valencianes de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València) d’origen social amb set casos; Mislata, en la comarca de l’Horta (València), relacionat amb l’oci nocturn amb cinc positius; i Museros, en la comarca de l’Horta Nord (València), d’origen familiar amb quatre contagis. En Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) hi ha un altre d’origen social amb cinc casos.

 

Respecte als brots anteriors, un de València d’origen social ha sumat un nou positiu fins a un total de cinc. En l’Hospital General d’Alacant s’ha realitzat PCR a 79 migrants que van arribar durant este cap de setmana en la costa, quatre d’ells positius i aïllats en el centre.

 

Barceló demana responsabilitat

Davant d’estes xifres, la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, ha posat l’accent en què «necessitem que la ciutadania siga responsable perquè els casos siguen els menys possibles». Això, ha reivindicat en el comunicat, «només ho conseguirem seguint les recomanacions d’higiene personal, distància social i l’ús de la mascareta».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.