El territori valencià, la tercera autonomia a on més ha pujat l’atur en el segon trimestre

 

El territori valencià és la tercera comunitat a on més va créixer l’atur en el segon trimestre amb 42.500 aturats més per l’impacte de la crisi del coronavirus, cosa que suposa un 12% més que en el trimestre anterior i situa la taxa d’atur en el 17%, mentres que en este període s’han destruït 128.600 ocupacions.

 

En este sentit, la Comunitat Valenciana va ser la segona en la que més va pujar la desocupació en termes interanuals per darrere de Madrid, ja que respecte al mateix trimestre de l’any anterior es van registrar 43.100 aturats més, el que suposa un 12% més, segons l’Enquesta de Població Activa (EPA) publicada este dimarts per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).

 

En Espanya, l’atur va pujar en 55.000 persones en el segon trimestre de l’any, és a dir, pràcticament un 2% més que en el trimestre anterior. Es tracta de les pitjors dades de l’atur en un segon trimestre des de 2012, quan la desocupació va pujar en 63.100 persones, mentres que el descens de l’ocupació ha superat tots els registres de la crisi de 2008.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.