El territori valencià comença a estabilitzar la corba, però manté les mesures en vigor

 

La consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, ha afirmat este dimarts que «el ritme de creixement» del coronavirus «s’ha paralitzat» en el territori valencià i que s’està «estabilitzant la corba», encara que ha indicat que es mantindran les mesures de prevenció en vigor i que estes no es revisaran fins al 9 de desembre. «No ens precipitarem», ha assenyalat.

 

D’eixa manera ho ha explicat en la seua compareixença des de la ciutat d’Alacant per a informar sobre l’evolució de la pandèmia del coronavirus en el territori valencià.

 

Barceló ha indicat que s’està «aplacant la corba» i que s’està comprovant «que les mesures aplicades estan produint una línia d’evolució positiva», però ha assenyalat que «no és en cap cas suficient ni moltíssim menys. Necessitem doblegar la corba i conseguir que baixe», ha remarcat.

 

D’eixa manera, ha assenyalat que cal «seguir amb tensió els últims dies» fins a revisar les mesures implantades el pròxim 9 de desembre. «No es variaran les mesures fins al 9 de desembre», ha insistit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.