5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

El territori valencià comença a estabilitzar la corba, però manté les mesures en vigor

 

La consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, ha afirmat este dimarts que «el ritme de creixement» del coronavirus «s’ha paralitzat» en el territori valencià i que s’està «estabilitzant la corba», encara que ha indicat que es mantindran les mesures de prevenció en vigor i que estes no es revisaran fins al 9 de desembre. «No ens precipitarem», ha assenyalat.

 

D’eixa manera ho ha explicat en la seua compareixença des de la ciutat d’Alacant per a informar sobre l’evolució de la pandèmia del coronavirus en el territori valencià.

 

Barceló ha indicat que s’està «aplacant la corba» i que s’està comprovant «que les mesures aplicades estan produint una línia d’evolució positiva», però ha assenyalat que «no és en cap cas suficient ni moltíssim menys. Necessitem doblegar la corba i conseguir que baixe», ha remarcat.

 

D’eixa manera, ha assenyalat que cal «seguir amb tensió els últims dies» fins a revisar les mesures implantades el pròxim 9 de desembre. «No es variaran les mesures fins al 9 de desembre», ha insistit.

Últimes notícies

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.