El territori valencià suma un total de huit brots nous de coronavirus

 

Este divendres, la Conselleria de Sanitat ha confirmat un total de huit nous brots en el territori valencià en la seua última actualització de dades.

 

Entre els últims brots hi ha un en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), amb 10 casos positius d’àmbit social, dos d’ells hospitalitzats. A demés, hi ha un altre brot en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), amb quatre positius de l’àmbit laboral.

 

També hi ha nous rebrots en les localitats d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) d’origen social amb tres casos; Moncofa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), relacionat amb l’àmbit social amb sis positius; i València, d’origen extracomunitari amb quatre contagis. En Vallada, en la comarca de la Costera (València) hi ha un altre d’origen social amb sis casos.

 

A demés, hi ha rebrots en Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), amb quatre contagis de l’àmbit social, un d’ells hospitalitzats, i en Benaguasil, en la comarca del Camp del Túria (València), amb tres casos de l’àmbit laboral.

 

Respecte als brots anteriors, el brot de València, resultat de 5 brots familiars i un social, suma 54 casos positius, amb 4 d’ells hospitalittzats. A banda, pel que fa al brot també de València relacionat amb les dos discoteques, han resultat positius 11 casos de 414 PCR fetes. Fins el moment hi ha 38 positius relacionats amb este brot.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.