El territori valencià suma un total de huit brots nous de coronavirus

 

Este divendres, la Conselleria de Sanitat ha confirmat un total de huit nous brots en el territori valencià en la seua última actualització de dades.

 

Entre els últims brots hi ha un en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), amb 10 casos positius d’àmbit social, dos d’ells hospitalitzats. A demés, hi ha un altre brot en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), amb quatre positius de l’àmbit laboral.

 

També hi ha nous rebrots en les localitats d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) d’origen social amb tres casos; Moncofa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), relacionat amb l’àmbit social amb sis positius; i València, d’origen extracomunitari amb quatre contagis. En Vallada, en la comarca de la Costera (València) hi ha un altre d’origen social amb sis casos.

 

A demés, hi ha rebrots en Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), amb quatre contagis de l’àmbit social, un d’ells hospitalitzats, i en Benaguasil, en la comarca del Camp del Túria (València), amb tres casos de l’àmbit laboral.

 

Respecte als brots anteriors, el brot de València, resultat de 5 brots familiars i un social, suma 54 casos positius, amb 4 d’ells hospitalittzats. A banda, pel que fa al brot també de València relacionat amb les dos discoteques, han resultat positius 11 casos de 414 PCR fetes. Fins el moment hi ha 38 positius relacionats amb este brot.

Últimes notícies

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.