El territori valencià suma un total de huit brots nous de coronavirus

 

Este divendres, la Conselleria de Sanitat ha confirmat un total de huit nous brots en el territori valencià en la seua última actualització de dades.

 

Entre els últims brots hi ha un en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), amb 10 casos positius d’àmbit social, dos d’ells hospitalitzats. A demés, hi ha un altre brot en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), amb quatre positius de l’àmbit laboral.

 

També hi ha nous rebrots en les localitats d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) d’origen social amb tres casos; Moncofa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), relacionat amb l’àmbit social amb sis positius; i València, d’origen extracomunitari amb quatre contagis. En Vallada, en la comarca de la Costera (València) hi ha un altre d’origen social amb sis casos.

 

A demés, hi ha rebrots en Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), amb quatre contagis de l’àmbit social, un d’ells hospitalitzats, i en Benaguasil, en la comarca del Camp del Túria (València), amb tres casos de l’àmbit laboral.

 

Respecte als brots anteriors, el brot de València, resultat de 5 brots familiars i un social, suma 54 casos positius, amb 4 d’ells hospitalittzats. A banda, pel que fa al brot també de València relacionat amb les dos discoteques, han resultat positius 11 casos de 414 PCR fetes. Fins el moment hi ha 38 positius relacionats amb este brot.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.