16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

El territori valencià suma un total de huit brots nous de coronavirus

 

Este divendres, la Conselleria de Sanitat ha confirmat un total de huit nous brots en el territori valencià en la seua última actualització de dades.

 

Entre els últims brots hi ha un en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), amb 10 casos positius d’àmbit social, dos d’ells hospitalitzats. A demés, hi ha un altre brot en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), amb quatre positius de l’àmbit laboral.

 

També hi ha nous rebrots en les localitats d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) d’origen social amb tres casos; Moncofa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), relacionat amb l’àmbit social amb sis positius; i València, d’origen extracomunitari amb quatre contagis. En Vallada, en la comarca de la Costera (València) hi ha un altre d’origen social amb sis casos.

 

A demés, hi ha rebrots en Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), amb quatre contagis de l’àmbit social, un d’ells hospitalitzats, i en Benaguasil, en la comarca del Camp del Túria (València), amb tres casos de l’àmbit laboral.

 

Respecte als brots anteriors, el brot de València, resultat de 5 brots familiars i un social, suma 54 casos positius, amb 4 d’ells hospitalittzats. A banda, pel que fa al brot també de València relacionat amb les dos discoteques, han resultat positius 11 casos de 414 PCR fetes. Fins el moment hi ha 38 positius relacionats amb este brot.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.