El territori valencià suma un total de huit brots nous de coronavirus

 

Este divendres, la Conselleria de Sanitat ha confirmat un total de huit nous brots en el territori valencià en la seua última actualització de dades.

 

Entre els últims brots hi ha un en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), amb 10 casos positius d’àmbit social, dos d’ells hospitalitzats. A demés, hi ha un altre brot en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), amb quatre positius de l’àmbit laboral.

 

També hi ha nous rebrots en les localitats d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) d’origen social amb tres casos; Moncofa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), relacionat amb l’àmbit social amb sis positius; i València, d’origen extracomunitari amb quatre contagis. En Vallada, en la comarca de la Costera (València) hi ha un altre d’origen social amb sis casos.

 

A demés, hi ha rebrots en Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), amb quatre contagis de l’àmbit social, un d’ells hospitalitzats, i en Benaguasil, en la comarca del Camp del Túria (València), amb tres casos de l’àmbit laboral.

 

Respecte als brots anteriors, el brot de València, resultat de 5 brots familiars i un social, suma 54 casos positius, amb 4 d’ells hospitalittzats. A banda, pel que fa al brot també de València relacionat amb les dos discoteques, han resultat positius 11 casos de 414 PCR fetes. Fins el moment hi ha 38 positius relacionats amb este brot.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.