El territori valencià no ha passat a la fase 1 per no haver fet suficients tests a la població

Fernando Simón, durant una roda de premsa el 3 de maig de 2020

Fernando Simón | València Diari

 

Ja se sap per què gran part del territori valencià no ha entrat en la fase 1. Ho ha anunciat este matí el Director d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, en la roda de premsa diària en la que informa de l’evolució de la pandèmia de la COVID-19 en l’estat Espanyol.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, Simón ha explicat que la causa per la que els 14 departaments de Salut valencians que no han passat de fase és perquè no s’han fet els suficients tests a la població. Açò deriva en què pot haver un perill epidèmic a causa de la possible existència de malalts que encara no han sigut contagiats.

 

Ha sigut per eixe motiu pel que van prendre la decisió de no passar a tot el territori a la mateixa fase i van voler ser prudents per a no tirar per terra tot el treball que s’ha fet durant estos mesos. No obstant això, Simón ha assegurat que des del govern valencià ja s’està treballant en este cas i que el territori valencià podria passar molt prompte de forma conjunta a la fase 1.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.