El territori valencià no ha passat a la fase 1 per no haver fet suficients tests a la població

Fernando Simón, durant una roda de premsa el 3 de maig de 2020

Fernando Simón | València Diari

 

Ja se sap per què gran part del territori valencià no ha entrat en la fase 1. Ho ha anunciat este matí el Director d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, en la roda de premsa diària en la que informa de l’evolució de la pandèmia de la COVID-19 en l’estat Espanyol.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, Simón ha explicat que la causa per la que els 14 departaments de Salut valencians que no han passat de fase és perquè no s’han fet els suficients tests a la població. Açò deriva en què pot haver un perill epidèmic a causa de la possible existència de malalts que encara no han sigut contagiats.

 

Ha sigut per eixe motiu pel que van prendre la decisió de no passar a tot el territori a la mateixa fase i van voler ser prudents per a no tirar per terra tot el treball que s’ha fet durant estos mesos. No obstant això, Simón ha assegurat que des del govern valencià ja s’està treballant en este cas i que el territori valencià podria passar molt prompte de forma conjunta a la fase 1.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.