El territori valencià no ha passat a la fase 1 per no haver fet suficients tests a la població

Fernando Simón, durant una roda de premsa el 3 de maig de 2020

Fernando Simón | València Diari

 

Ja se sap per què gran part del territori valencià no ha entrat en la fase 1. Ho ha anunciat este matí el Director d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, en la roda de premsa diària en la que informa de l’evolució de la pandèmia de la COVID-19 en l’estat Espanyol.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, Simón ha explicat que la causa per la que els 14 departaments de Salut valencians que no han passat de fase és perquè no s’han fet els suficients tests a la població. Açò deriva en què pot haver un perill epidèmic a causa de la possible existència de malalts que encara no han sigut contagiats.

 

Ha sigut per eixe motiu pel que van prendre la decisió de no passar a tot el territori a la mateixa fase i van voler ser prudents per a no tirar per terra tot el treball que s’ha fet durant estos mesos. No obstant això, Simón ha assegurat que des del govern valencià ja s’està treballant en este cas i que el territori valencià podria passar molt prompte de forma conjunta a la fase 1.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.