El territori valencià rep 4 milions d’euros per a pal·liar danys del temporal DANA

 

El Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació ha destinat un total de 3.909.730 euros per a explotacions agrícoles i ramaderes del territori valencià afectades per la DANA de setembre de 2019, segons ha informat en un comunicat el departament dirigit per Luis Planas.

 

Estes subvencions derivades dels reials decrets 539/2020 i 540/2020, de 26 de maig, es distribuiran entre explotacions de mig centenar de municipis de la regió valenciana i van destinades a pal·liar els danys per la pèrdua de més del 30% de la producció i pels danys ocasionats en diferents elements de l’explotació no assegurables, sempre que el beneficiari tinga pòlisses emparades pel Pla d’Assegurances Agràries Combinades.

 

En este sentit, es recorda a agricultors i ramaders la importància de comptar amb un segur, ja que és l’única ferramenta de gestió de riscos a la disposició del sector que permet fer front a les pèrdues econòmiques després d’un sinistre d’origen climàtic.

 

Distribució per províncies

En la província d’Alacant, explotacions agràries i ramaderes dels municipis d’Alacant, Almoradí, Crevillent, Elx, Orihuela i Rojales han percebut 352.122 euros per a fer front al minvament de més del 30% de producció.

 

Quant a la província de Castelló, explotacions de les Alqueries; i en la província de València, explotacions de Moixent han percebut 14.163 euros per afectació de béns no assegurables.

Últimes notícies

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.

Deting a Dénia un fugit fugitiu buscat a Rússia per coaccions i prostitució

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 33 anys reclamat per Rússia per coaccions i prostitució, vinculat a una xarxa de pornografia en línia. L’Audiència Nacional ha assumit el cas per a tramitar la seua possible extradició.

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.