El toc de queda en el territori valencià començarà esta mateixa mitjanit

 

El toc de queda en el territori valencià començarà esta mateixa mitjanit. El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ja va avançar este divendres que s’estava gestionant per a imposar les mesures de forma urgent i anar per davant de les mesures nacionals.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, les restriccions a la mobilitat nocturna limitaran els moviments a partir d’este diumenge 25 d’octubre, a les 00.00 hores. El que significa que des de la mitjanit del dissabte al diumenge estarà prohibit eixir al carrer en l’horari concretat, fins a les 06.00 hores.

 

De la mateixa manera, existixen excepcions al toc de queda, com els treballs amb horari nocturn i que s’exercixen en este tram horari, els trasllats per urgències mèdiques o els desplaçaments per a atendre persones dependents.

Últimes notícies

Festa de Sant Joan sense incidents a El Campello amb 10.000 persones a la platja

La nit de Sant Joan ha congregat més de 10.000 persones a les platges d’El Campello, un dels pocs municipis d’Alacant que ha permés les fogueres, i ha acabat sense incidents greus.

Cauen dues plantacions de marihuana a Sax i Petrer amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions de marihuana en vivendes de Sax i Petrer i ha detingut dos hòmens de 34 i 37 anys, investigats també per defraudació de fluït elèctric.

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.