Toni Cantó deixa el seu càrrec en Ciutadans i abandona la política

 

El portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes i coordinador autonòmic del partit, Toni Cantó, ha anunciat este migdia de dilluns que deixa els seus càrrecs en el partit, renúncia a la seua acta de diputat i deixa la política.

 

D’eixa manera ho ha anunciat en abandonar la reunió de l’Executiva de Cs que se celebra en la ciutat de Madrid. A demés, ha demanat la dimissió d’este òrgan.

 

«El que cal fer és retornar la veu als afiliats», ha dit Cantó, que també ha demanat que es retire la «vergonyosa moció de censura» de Múrcia. I sobre la comunitat de Madrid ha dit que el centredreta no pot perdre la capital d’Espanya i ha de ser el primer pas per a recuperar la Moncloa.

 

Després d’eixa anàlisi, emocionat, anunciava la seua dimissió del partit i que abandonarà la seua acta com a diputat. Al final de la seua intervenció i després de lloar a Albert Rivera, ha anunciat que es posarà en contacte amb el seu representant per a tornar als escenaris.

 

Cantó ha posat el focus en Madrid

L’actor ha sigut molt clar i ha posat el focus en Madrid, i ha dit que «és essencial, el centredreta no pot perdre-la». «No podem anar a soles a les eleccions de la Comunitat, hem d’anar juntament amb el PP», ha argumentat el fins hui líder valencià de Ciutadans, que no ha dubtat a atacar al candidat en la Comunitat de Madrid: «Amb qui no podem anar és amb Ignacio Aguado».

 

«Estic cabrejat, trist, fotut… permeteu-me que no parle, perquè em penediré», ha dit a la seua eixida de la reunió un Toni Cantó molt nerviós, que ha acabat anunciant la seua dimissió i insistint en l’opció d’establir una candidatura en el format ‘Suma’ amb el PP, de la mateixa manera en què ja de van produir en les últimes eleccions al País Basc i Navarra. Cal recordar que Cantó va ingressar en C’s en 2015, procedent d’Unió, Progrés i Democràcia, l’extint partit de Rosa Díez pel qual ja havia sigut diputat en el Congrés entre 2011 i 2015. Cantó trenca ara amb l’executiva de C’s, encara que no ha anunciat que abandone la militància.

Últimes notícies

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.