Toni Cantó deixa el seu càrrec en Ciutadans i abandona la política

 

El portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes i coordinador autonòmic del partit, Toni Cantó, ha anunciat este migdia de dilluns que deixa els seus càrrecs en el partit, renúncia a la seua acta de diputat i deixa la política.

 

D’eixa manera ho ha anunciat en abandonar la reunió de l’Executiva de Cs que se celebra en la ciutat de Madrid. A demés, ha demanat la dimissió d’este òrgan.

 

«El que cal fer és retornar la veu als afiliats», ha dit Cantó, que també ha demanat que es retire la «vergonyosa moció de censura» de Múrcia. I sobre la comunitat de Madrid ha dit que el centredreta no pot perdre la capital d’Espanya i ha de ser el primer pas per a recuperar la Moncloa.

 

Després d’eixa anàlisi, emocionat, anunciava la seua dimissió del partit i que abandonarà la seua acta com a diputat. Al final de la seua intervenció i després de lloar a Albert Rivera, ha anunciat que es posarà en contacte amb el seu representant per a tornar als escenaris.

 

Cantó ha posat el focus en Madrid

L’actor ha sigut molt clar i ha posat el focus en Madrid, i ha dit que «és essencial, el centredreta no pot perdre-la». «No podem anar a soles a les eleccions de la Comunitat, hem d’anar juntament amb el PP», ha argumentat el fins hui líder valencià de Ciutadans, que no ha dubtat a atacar al candidat en la Comunitat de Madrid: «Amb qui no podem anar és amb Ignacio Aguado».

 

«Estic cabrejat, trist, fotut… permeteu-me que no parle, perquè em penediré», ha dit a la seua eixida de la reunió un Toni Cantó molt nerviós, que ha acabat anunciant la seua dimissió i insistint en l’opció d’establir una candidatura en el format ‘Suma’ amb el PP, de la mateixa manera en què ja de van produir en les últimes eleccions al País Basc i Navarra. Cal recordar que Cantó va ingressar en C’s en 2015, procedent d’Unió, Progrés i Democràcia, l’extint partit de Rosa Díez pel qual ja havia sigut diputat en el Congrés entre 2011 i 2015. Cantó trenca ara amb l’executiva de C’s, encara que no ha anunciat que abandone la militància.

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.