16.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Toni Cantó deixa el seu càrrec en Ciutadans i abandona la política

 

El portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes i coordinador autonòmic del partit, Toni Cantó, ha anunciat este migdia de dilluns que deixa els seus càrrecs en el partit, renúncia a la seua acta de diputat i deixa la política.

 

D’eixa manera ho ha anunciat en abandonar la reunió de l’Executiva de Cs que se celebra en la ciutat de Madrid. A demés, ha demanat la dimissió d’este òrgan.

 

«El que cal fer és retornar la veu als afiliats», ha dit Cantó, que també ha demanat que es retire la «vergonyosa moció de censura» de Múrcia. I sobre la comunitat de Madrid ha dit que el centredreta no pot perdre la capital d’Espanya i ha de ser el primer pas per a recuperar la Moncloa.

 

Després d’eixa anàlisi, emocionat, anunciava la seua dimissió del partit i que abandonarà la seua acta com a diputat. Al final de la seua intervenció i després de lloar a Albert Rivera, ha anunciat que es posarà en contacte amb el seu representant per a tornar als escenaris.

 

Cantó ha posat el focus en Madrid

L’actor ha sigut molt clar i ha posat el focus en Madrid, i ha dit que «és essencial, el centredreta no pot perdre-la». «No podem anar a soles a les eleccions de la Comunitat, hem d’anar juntament amb el PP», ha argumentat el fins hui líder valencià de Ciutadans, que no ha dubtat a atacar al candidat en la Comunitat de Madrid: «Amb qui no podem anar és amb Ignacio Aguado».

 

«Estic cabrejat, trist, fotut… permeteu-me que no parle, perquè em penediré», ha dit a la seua eixida de la reunió un Toni Cantó molt nerviós, que ha acabat anunciant la seua dimissió i insistint en l’opció d’establir una candidatura en el format ‘Suma’ amb el PP, de la mateixa manera en què ja de van produir en les últimes eleccions al País Basc i Navarra. Cal recordar que Cantó va ingressar en C’s en 2015, procedent d’Unió, Progrés i Democràcia, l’extint partit de Rosa Díez pel qual ja havia sigut diputat en el Congrés entre 2011 i 2015. Cantó trenca ara amb l’executiva de C’s, encara que no ha anunciat que abandone la militància.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.