Anuncios

Toni Cantó deixa el seu càrrec en Ciutadans i abandona la política

 

El portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes i coordinador autonòmic del partit, Toni Cantó, ha anunciat este migdia de dilluns que deixa els seus càrrecs en el partit, renúncia a la seua acta de diputat i deixa la política.

 

D’eixa manera ho ha anunciat en abandonar la reunió de l’Executiva de Cs que se celebra en la ciutat de Madrid. A demés, ha demanat la dimissió d’este òrgan.

Anuncios

 

«El que cal fer és retornar la veu als afiliats», ha dit Cantó, que també ha demanat que es retire la «vergonyosa moció de censura» de Múrcia. I sobre la comunitat de Madrid ha dit que el centredreta no pot perdre la capital d’Espanya i ha de ser el primer pas per a recuperar la Moncloa.

 

Després d’eixa anàlisi, emocionat, anunciava la seua dimissió del partit i que abandonarà la seua acta com a diputat. Al final de la seua intervenció i després de lloar a Albert Rivera, ha anunciat que es posarà en contacte amb el seu representant per a tornar als escenaris.

 

Cantó ha posat el focus en Madrid

L’actor ha sigut molt clar i ha posat el focus en Madrid, i ha dit que «és essencial, el centredreta no pot perdre-la». «No podem anar a soles a les eleccions de la Comunitat, hem d’anar juntament amb el PP», ha argumentat el fins hui líder valencià de Ciutadans, que no ha dubtat a atacar al candidat en la Comunitat de Madrid: «Amb qui no podem anar és amb Ignacio Aguado».

 

«Estic cabrejat, trist, fotut… permeteu-me que no parle, perquè em penediré», ha dit a la seua eixida de la reunió un Toni Cantó molt nerviós, que ha acabat anunciant la seua dimissió i insistint en l’opció d’establir una candidatura en el format ‘Suma’ amb el PP, de la mateixa manera en què ja de van produir en les últimes eleccions al País Basc i Navarra. Cal recordar que Cantó va ingressar en C’s en 2015, procedent d’Unió, Progrés i Democràcia, l’extint partit de Rosa Díez pel qual ja havia sigut diputat en el Congrés entre 2011 i 2015. Cantó trenca ara amb l’executiva de C’s, encara que no ha anunciat que abandone la militància.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios