20.5 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

El tradicional mercat de Sant Blai arriba a Russafa este cap de setmana

El barri de Russafa acull este cap de setmana la festa de Sant Blai entre els seus carrers, que celebrarà la festivitat des d’este divendres 31 de gener fins al pròxim diumenge 2 de febrer en els seus carrers. 

 

El centre de la celebració serà el mercat artesà tradicional, que està ubicat entre els carrers del Doctor Serrano, de Carles Cervera i del Clero, en el que diferents mercaders i artesans vendran tota classe de productes i aliments, des de cosmètica natural, joguets, fins a formatges i embotits, segons informa el ‘Levante’. 

El mercat tradicional de Sant Blai estarà des del 31 de gener fins al 2 de febrer

El mercat artesà estarà este cap de setmana en el barri de Russafa | Google Maps
 

L’horari de visita

L’horari de visita del mercat artesà tradicional de Sant Blai del barri de Russafa serà des de les 18.00 fins a les 22.00 hores d’este divendres; i des de les 10.30 fins a les 14.00 i de 17.00 fins a les 22.00 hores per al dissabte i el diumenge. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.