Tres estrelles Michelin valencianes: Quique Dacosta, Begoña Rodrigo i Borja Susilla

MICHELIN 2020

Estrelles Michelin de la Guia 2020 | Twitter

Este dimecres, s’ha celebrat en Sevilla la gala de la Guia Michelin 2020 per a Espanya i Portugal i, com han deixat vore els premis, la cuina valenciana està d’enhorabona. Fins a tres xefs valencians han conseguit endur-se una estrella Michelin enguany. A més, per a dos d’ells, es tracta de tota una novetat.

 

Begoña Rodrigo és la xef de ‘La Salita’ i una de les cuineres més conegudes del panorama nacional, gràcies, en part, a la seua participació en la primera edició del programa ‘Top Chef’, que acabà guanyant. És la primera estrella Michelin per a Begoña Rodrigo i, a més, ha sigut de les poques dones en l’escenari dels premiats en la gala de hui. El seu local està en la ciutat de València, en el carrer de Sèneca, molt prop de l’estadi de Mestalla.

 

 

‘Tula’, local de Borja Susilla i Clara Puig situat en Xàbia, ha rebut també este dimecres la seua primera estrella Michelin. Els dos jóvens treballaren amb Quique Dacosta en Dénia i en molt poc temps han conseguit guanyar-se un nom amb la seua especialització en cuina de temporada.

 

 

Com no podia ser d’una altra forma, l’últim valencià en rebre una estrella Michelin ha sigut Quique Dacosta, que ho ha fet per partida doble. D’una banda, el restaurant ‘El Poblet’ de Dénia ha conseguit este dimecres la seua segona estrella Michelin i Dacosta no ha volgut posar-se la xaqueta per a dedicar-li el premi a Lluís Valls, el cap de cuina de El Poblet, i a tot l’equip. D’altra banda ‘Quique Dacosta Restaurant’ ha mantingut hui la seua tercera estrella Michelin.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.