13.3 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Tres estrelles Michelin valencianes: Quique Dacosta, Begoña Rodrigo i Borja Susilla

MICHELIN 2020

Estrelles Michelin de la Guia 2020 | Twitter

Este dimecres, s’ha celebrat en Sevilla la gala de la Guia Michelin 2020 per a Espanya i Portugal i, com han deixat vore els premis, la cuina valenciana està d’enhorabona. Fins a tres xefs valencians han conseguit endur-se una estrella Michelin enguany. A més, per a dos d’ells, es tracta de tota una novetat.

 

Begoña Rodrigo és la xef de ‘La Salita’ i una de les cuineres més conegudes del panorama nacional, gràcies, en part, a la seua participació en la primera edició del programa ‘Top Chef’, que acabà guanyant. És la primera estrella Michelin per a Begoña Rodrigo i, a més, ha sigut de les poques dones en l’escenari dels premiats en la gala de hui. El seu local està en la ciutat de València, en el carrer de Sèneca, molt prop de l’estadi de Mestalla.

 

 

‘Tula’, local de Borja Susilla i Clara Puig situat en Xàbia, ha rebut també este dimecres la seua primera estrella Michelin. Els dos jóvens treballaren amb Quique Dacosta en Dénia i en molt poc temps han conseguit guanyar-se un nom amb la seua especialització en cuina de temporada.

 

 

Com no podia ser d’una altra forma, l’últim valencià en rebre una estrella Michelin ha sigut Quique Dacosta, que ho ha fet per partida doble. D’una banda, el restaurant ‘El Poblet’ de Dénia ha conseguit este dimecres la seua segona estrella Michelin i Dacosta no ha volgut posar-se la xaqueta per a dedicar-li el premi a Lluís Valls, el cap de cuina de El Poblet, i a tot l’equip. D’altra banda ‘Quique Dacosta Restaurant’ ha mantingut hui la seua tercera estrella Michelin.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.