6.8 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Tres detinguts per donar-li una pallissa al ‘xicotet Nicolás’ en el centre de Madrid

 

La Policia Nacional ha detingut a tres jóvens per agredir presumptament a Francisco Nicolás Gómez Iglesias, més conegut com ‘el xicotet Nicolás’, en el passeig de la Castellana de Madrid.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van produir este dissabte, 6 de març, cap a les 23.00 hores, quan Francisco Nicolás anava pel carrer amb dos amics caminant per a agarrar un taxi quan tres xics es van acostar a ell per a demanar-li una foto de molt males maneres.

 

El ‘xicotet Nicolás‘ es va negar i els agressors van reaccionar de la pitjor manera possible: pegant-li diferents puntades i colpejant-li. Fins a tal punt que va acabar a l’Hospital La Princesa de Madrid amb el nas completament trencat.

 

Francisco Nicolás es troba «en xoc»

No obstant això, no va ser l’únic. I és que a un altre dels seus amics també va ser brutalment agredit. Afortunadament, el tercer d’ells va conseguir escapar i va avisar a la Policia, que va localitzar als presumptes atacants, dos germans valencians i un malagueny de 19, 20 i 21 anys, que van ser arrestats.

 

Pel que pareix, un dels acusats és expert en arts marcials. Els presumptes autors dels fets van ser detinguts i traslladats en les dependències de la comissaria del districte de Salamanca de Madrid a l’espera de passar a disposició judicial acusats d’un delicte de lesions.

 

Este dilluns, el xicotet Nicolás ha intervingut en el programa ‘Ya es Mediodía‘ de Mediaset, a on ha confessat que a pesar de trobar-se «adolorit», amb el «nas fracturat» i «afectat mentalment», es troba bé encara que en «xoc» perquè no pot «entendre el que ha passat».

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.