Tres detinguts per donar-li una pallissa al ‘xicotet Nicolás’ en el centre de Madrid

 

La Policia Nacional ha detingut a tres jóvens per agredir presumptament a Francisco Nicolás Gómez Iglesias, més conegut com ‘el xicotet Nicolás’, en el passeig de la Castellana de Madrid.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van produir este dissabte, 6 de març, cap a les 23.00 hores, quan Francisco Nicolás anava pel carrer amb dos amics caminant per a agarrar un taxi quan tres xics es van acostar a ell per a demanar-li una foto de molt males maneres.

 

El ‘xicotet Nicolás‘ es va negar i els agressors van reaccionar de la pitjor manera possible: pegant-li diferents puntades i colpejant-li. Fins a tal punt que va acabar a l’Hospital La Princesa de Madrid amb el nas completament trencat.

 

Francisco Nicolás es troba «en xoc»

No obstant això, no va ser l’únic. I és que a un altre dels seus amics també va ser brutalment agredit. Afortunadament, el tercer d’ells va conseguir escapar i va avisar a la Policia, que va localitzar als presumptes atacants, dos germans valencians i un malagueny de 19, 20 i 21 anys, que van ser arrestats.

 

Pel que pareix, un dels acusats és expert en arts marcials. Els presumptes autors dels fets van ser detinguts i traslladats en les dependències de la comissaria del districte de Salamanca de Madrid a l’espera de passar a disposició judicial acusats d’un delicte de lesions.

 

Este dilluns, el xicotet Nicolás ha intervingut en el programa ‘Ya es Mediodía‘ de Mediaset, a on ha confessat que a pesar de trobar-se «adolorit», amb el «nas fracturat» i «afectat mentalment», es troba bé encara que en «xoc» perquè no pot «entendre el que ha passat».

Últimes notícies

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.