Tres detinguts per donar-li una pallissa al ‘xicotet Nicolás’ en el centre de Madrid

 

La Policia Nacional ha detingut a tres jóvens per agredir presumptament a Francisco Nicolás Gómez Iglesias, més conegut com ‘el xicotet Nicolás’, en el passeig de la Castellana de Madrid.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van produir este dissabte, 6 de març, cap a les 23.00 hores, quan Francisco Nicolás anava pel carrer amb dos amics caminant per a agarrar un taxi quan tres xics es van acostar a ell per a demanar-li una foto de molt males maneres.

 

El ‘xicotet Nicolás‘ es va negar i els agressors van reaccionar de la pitjor manera possible: pegant-li diferents puntades i colpejant-li. Fins a tal punt que va acabar a l’Hospital La Princesa de Madrid amb el nas completament trencat.

 

Francisco Nicolás es troba «en xoc»

No obstant això, no va ser l’únic. I és que a un altre dels seus amics també va ser brutalment agredit. Afortunadament, el tercer d’ells va conseguir escapar i va avisar a la Policia, que va localitzar als presumptes atacants, dos germans valencians i un malagueny de 19, 20 i 21 anys, que van ser arrestats.

 

Pel que pareix, un dels acusats és expert en arts marcials. Els presumptes autors dels fets van ser detinguts i traslladats en les dependències de la comissaria del districte de Salamanca de Madrid a l’espera de passar a disposició judicial acusats d’un delicte de lesions.

 

Este dilluns, el xicotet Nicolás ha intervingut en el programa ‘Ya es Mediodía‘ de Mediaset, a on ha confessat que a pesar de trobar-se «adolorit», amb el «nas fracturat» i «afectat mentalment», es troba bé encara que en «xoc» perquè no pot «entendre el que ha passat».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.