Tres detinguts per donar-li una pallissa al ‘xicotet Nicolás’ en el centre de Madrid

 

La Policia Nacional ha detingut a tres jóvens per agredir presumptament a Francisco Nicolás Gómez Iglesias, més conegut com ‘el xicotet Nicolás’, en el passeig de la Castellana de Madrid.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van produir este dissabte, 6 de març, cap a les 23.00 hores, quan Francisco Nicolás anava pel carrer amb dos amics caminant per a agarrar un taxi quan tres xics es van acostar a ell per a demanar-li una foto de molt males maneres.

 

El ‘xicotet Nicolás‘ es va negar i els agressors van reaccionar de la pitjor manera possible: pegant-li diferents puntades i colpejant-li. Fins a tal punt que va acabar a l’Hospital La Princesa de Madrid amb el nas completament trencat.

 

Francisco Nicolás es troba «en xoc»

No obstant això, no va ser l’únic. I és que a un altre dels seus amics també va ser brutalment agredit. Afortunadament, el tercer d’ells va conseguir escapar i va avisar a la Policia, que va localitzar als presumptes atacants, dos germans valencians i un malagueny de 19, 20 i 21 anys, que van ser arrestats.

 

Pel que pareix, un dels acusats és expert en arts marcials. Els presumptes autors dels fets van ser detinguts i traslladats en les dependències de la comissaria del districte de Salamanca de Madrid a l’espera de passar a disposició judicial acusats d’un delicte de lesions.

 

Este dilluns, el xicotet Nicolás ha intervingut en el programa ‘Ya es Mediodía‘ de Mediaset, a on ha confessat que a pesar de trobar-se «adolorit», amb el «nas fracturat» i «afectat mentalment», es troba bé encara que en «xoc» perquè no pot «entendre el que ha passat».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.