9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Tres detinguts per donar-li una pallissa al ‘xicotet Nicolás’ en el centre de Madrid

 

La Policia Nacional ha detingut a tres jóvens per agredir presumptament a Francisco Nicolás Gómez Iglesias, més conegut com ‘el xicotet Nicolás’, en el passeig de la Castellana de Madrid.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van produir este dissabte, 6 de març, cap a les 23.00 hores, quan Francisco Nicolás anava pel carrer amb dos amics caminant per a agarrar un taxi quan tres xics es van acostar a ell per a demanar-li una foto de molt males maneres.

 

El ‘xicotet Nicolás‘ es va negar i els agressors van reaccionar de la pitjor manera possible: pegant-li diferents puntades i colpejant-li. Fins a tal punt que va acabar a l’Hospital La Princesa de Madrid amb el nas completament trencat.

 

Francisco Nicolás es troba «en xoc»

No obstant això, no va ser l’únic. I és que a un altre dels seus amics també va ser brutalment agredit. Afortunadament, el tercer d’ells va conseguir escapar i va avisar a la Policia, que va localitzar als presumptes atacants, dos germans valencians i un malagueny de 19, 20 i 21 anys, que van ser arrestats.

 

Pel que pareix, un dels acusats és expert en arts marcials. Els presumptes autors dels fets van ser detinguts i traslladats en les dependències de la comissaria del districte de Salamanca de Madrid a l’espera de passar a disposició judicial acusats d’un delicte de lesions.

 

Este dilluns, el xicotet Nicolás ha intervingut en el programa ‘Ya es Mediodía‘ de Mediaset, a on ha confessat que a pesar de trobar-se «adolorit», amb el «nas fracturat» i «afectat mentalment», es troba bé encara que en «xoc» perquè no pot «entendre el que ha passat».

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.