El campus Vera de la UPV torna el dilluns a les classes presencials

 

El campus de Vera de la Universitat Politècnica de València (UPV) reprendrà el dilluns que ve, 19 d’octubre, la formació presencial, després d’estar dos setmanes oferint les classes per internet després de detectar-se un brot de Covid-19 després d’una festa no autoritzada en el terrat del Col·legi Major Galileu Galilei.

 

Des de què diumenge passat 4 d’octubre, i d’acord amb les autoritats sanitàries, es decidira que la docència en este campus passara a la modalitat en línia i es restringiren totes les activitats presencials dels estudiants, les classes fetes de manera telemàtica s’han fet «amb normalitat», segons han assenyalat a EFE fonts de la institució acadèmica.

 

Després de la festa en el Col·legi Major privat Galileu Galilei, van donar positiu en un total de 131 estudiants allí allotjats, alumnes de diferents universitats públiques i privades de la província de València, el que va portar a Sanitat a ordenar el seu confinament en eixes instal·lacions i a suspendre les pràctiques dels estudiants de Ciències de la Salut.

 

La presencialitat, valor clau de la UPV

La Universitat Politècnica de València, en el campus de Vera de la que es troba el Col·legi Major Galileu Galilei, encara que en una parcel·la privada, va decidir suspendre les classes després de donar positiu alguns alumnes amb l’objectiu de contindre el possible contagi a l’entorn del campus.

 

Des de la UPV sempre han destacat que la presencialitat és un dels valors d’esta universitat com a institució i és clau per a seguir amb la formació, i indiquen que des de l’inici de curs, la comunitat universitària «ha mantingut un comportament exemplar als campus».

 

No obstant això, recorden la importància de la responsabilitat personal i la necessitat de mantindre i complir les mesures preventives establides en el Protocol Intern d’Actuació davant l’Activació de l’Alerta Sanitària per Coronavirus SARS-CoV-2 aprovat per la UPV i les directrius de les entitats docents.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.