Les universitats valencianes tindran en febrer «la mínima presencialitat» davant de l’evolució de la pandèmia

 

La Generalitat Valenciana i les universitats han acordat que durant el mes que ve de febrer hi haja la «mínima presencialitat» possible, una situació que s’anirà revisant en funció de l’evolució de la pandèmia de Covid-19.

 

D’eixa manera ho ha anunciat la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, després de mantindre este dimarts una nova reunió de coordinació per videoconferència amb les rectores i els rectors de les universitats públiques valencianes.

 

Pascual ha manifestat que «la Conselleria i les universitats han acordat la mínima presencialitat a les aules durant febrer, situació que s’anirà avaluant en funció de l’evolució de la pandèmia». «Això vol dir –ha precisat– que seran en format en línia els continguts que puguen ser impartits per esta via i que les pràctiques que necessiten presencialitat queden també assegurades».

 

La titular d’Universitat ha recordat que esta mesura «estava contemplada en els plans de contingència que cada una de les universitats està implementant». També ha apuntat que, en el termini donat, les dos parts continuaran coordinant-se i avaluant els possibles escenaris als que s’aniran enfrontant d’acord amb les dades que oferisca la pandèmia de coronavirus.

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.