Les universitats valencianes tindran en febrer «la mínima presencialitat» davant de l’evolució de la pandèmia

 

La Generalitat Valenciana i les universitats han acordat que durant el mes que ve de febrer hi haja la «mínima presencialitat» possible, una situació que s’anirà revisant en funció de l’evolució de la pandèmia de Covid-19.

 

D’eixa manera ho ha anunciat la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, després de mantindre este dimarts una nova reunió de coordinació per videoconferència amb les rectores i els rectors de les universitats públiques valencianes.

 

Pascual ha manifestat que «la Conselleria i les universitats han acordat la mínima presencialitat a les aules durant febrer, situació que s’anirà avaluant en funció de l’evolució de la pandèmia». «Això vol dir –ha precisat– que seran en format en línia els continguts que puguen ser impartits per esta via i que les pràctiques que necessiten presencialitat queden també assegurades».

 

La titular d’Universitat ha recordat que esta mesura «estava contemplada en els plans de contingència que cada una de les universitats està implementant». També ha apuntat que, en el termini donat, les dos parts continuaran coordinant-se i avaluant els possibles escenaris als que s’aniran enfrontant d’acord amb les dades que oferisca la pandèmia de coronavirus.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.