Les universitats valencianes tindran en febrer «la mínima presencialitat» davant de l’evolució de la pandèmia

 

La Generalitat Valenciana i les universitats han acordat que durant el mes que ve de febrer hi haja la «mínima presencialitat» possible, una situació que s’anirà revisant en funció de l’evolució de la pandèmia de Covid-19.

 

D’eixa manera ho ha anunciat la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, després de mantindre este dimarts una nova reunió de coordinació per videoconferència amb les rectores i els rectors de les universitats públiques valencianes.

 

Pascual ha manifestat que «la Conselleria i les universitats han acordat la mínima presencialitat a les aules durant febrer, situació que s’anirà avaluant en funció de l’evolució de la pandèmia». «Això vol dir –ha precisat– que seran en format en línia els continguts que puguen ser impartits per esta via i que les pràctiques que necessiten presencialitat queden també assegurades».

 

La titular d’Universitat ha recordat que esta mesura «estava contemplada en els plans de contingència que cada una de les universitats està implementant». També ha apuntat que, en el termini donat, les dos parts continuaran coordinant-se i avaluant els possibles escenaris als que s’aniran enfrontant d’acord amb les dades que oferisca la pandèmia de coronavirus.

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.