Sanitat vacunarà amb una tercera dosi a veïns de Biar després d’un error

Este divendres, 30 de juliol, alguns veïns de la localitat de Biar i d’altres de la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han tornat a ser citats per Sanitat per a rebre una tercera dosi de la vacuna del Covid-19, ja que va haver-hi 12 persones a les quals, per error, es va inocular sèrum sense la pertinent dosi de vacuna de Pfizer-BioNTech. L’error afecta veïns del municipi de Biar i tots són nascuts en 1978.

 

El personal del centre de salut s’adonà, en comprovar els excedents al final de la jornada, que s’havia administrat sèrum i no la vacuna a 12 veïns que aquell dia estaven citats. No obstant això, la identitat dels afectats que van rebre el sèrum es desconeix.

 

Immediatament, el centre de salut va contactar amb Salut Pública per a informar del succés. Sanitat va prendre la decisió que els afectats podran vacunar-se voluntàriament 21 dies després d’aquesta accidentada segona dosi. En cas de decidir vacunar-se, les 12 persones de Biar rebran la segona dosi. La resta, una tercera de reforç que, està avalada per estudis clínics.

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.