Sanitat vacunarà amb una tercera dosi a veïns de Biar després d’un error

Este divendres, 30 de juliol, alguns veïns de la localitat de Biar i d’altres de la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han tornat a ser citats per Sanitat per a rebre una tercera dosi de la vacuna del Covid-19, ja que va haver-hi 12 persones a les quals, per error, es va inocular sèrum sense la pertinent dosi de vacuna de Pfizer-BioNTech. L’error afecta veïns del municipi de Biar i tots són nascuts en 1978.

 

El personal del centre de salut s’adonà, en comprovar els excedents al final de la jornada, que s’havia administrat sèrum i no la vacuna a 12 veïns que aquell dia estaven citats. No obstant això, la identitat dels afectats que van rebre el sèrum es desconeix.

 

Immediatament, el centre de salut va contactar amb Salut Pública per a informar del succés. Sanitat va prendre la decisió que els afectats podran vacunar-se voluntàriament 21 dies després d’aquesta accidentada segona dosi. En cas de decidir vacunar-se, les 12 persones de Biar rebran la segona dosi. La resta, una tercera de reforç que, està avalada per estudis clínics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.