Sanitat vacunarà amb una tercera dosi a veïns de Biar després d’un error

Este divendres, 30 de juliol, alguns veïns de la localitat de Biar i d’altres de la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han tornat a ser citats per Sanitat per a rebre una tercera dosi de la vacuna del Covid-19, ja que va haver-hi 12 persones a les quals, per error, es va inocular sèrum sense la pertinent dosi de vacuna de Pfizer-BioNTech. L’error afecta veïns del municipi de Biar i tots són nascuts en 1978.

 

El personal del centre de salut s’adonà, en comprovar els excedents al final de la jornada, que s’havia administrat sèrum i no la vacuna a 12 veïns que aquell dia estaven citats. No obstant això, la identitat dels afectats que van rebre el sèrum es desconeix.

 

Immediatament, el centre de salut va contactar amb Salut Pública per a informar del succés. Sanitat va prendre la decisió que els afectats podran vacunar-se voluntàriament 21 dies després d’aquesta accidentada segona dosi. En cas de decidir vacunar-se, les 12 persones de Biar rebran la segona dosi. La resta, una tercera de reforç que, està avalada per estudis clínics.

Últimes notícies

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.