Sanitat vacunarà amb una tercera dosi a veïns de Biar després d’un error

Este divendres, 30 de juliol, alguns veïns de la localitat de Biar i d’altres de la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han tornat a ser citats per Sanitat per a rebre una tercera dosi de la vacuna del Covid-19, ja que va haver-hi 12 persones a les quals, per error, es va inocular sèrum sense la pertinent dosi de vacuna de Pfizer-BioNTech. L’error afecta veïns del municipi de Biar i tots són nascuts en 1978.

 

El personal del centre de salut s’adonà, en comprovar els excedents al final de la jornada, que s’havia administrat sèrum i no la vacuna a 12 veïns que aquell dia estaven citats. No obstant això, la identitat dels afectats que van rebre el sèrum es desconeix.

 

Immediatament, el centre de salut va contactar amb Salut Pública per a informar del succés. Sanitat va prendre la decisió que els afectats podran vacunar-se voluntàriament 21 dies després d’aquesta accidentada segona dosi. En cas de decidir vacunar-se, les 12 persones de Biar rebran la segona dosi. La resta, una tercera de reforç que, està avalada per estudis clínics.

Últimes notícies

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.