Sanitat vacunarà amb una tercera dosi a veïns de Biar després d’un error

Este divendres, 30 de juliol, alguns veïns de la localitat de Biar i d’altres de la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han tornat a ser citats per Sanitat per a rebre una tercera dosi de la vacuna del Covid-19, ja que va haver-hi 12 persones a les quals, per error, es va inocular sèrum sense la pertinent dosi de vacuna de Pfizer-BioNTech. L’error afecta veïns del municipi de Biar i tots són nascuts en 1978.

 

El personal del centre de salut s’adonà, en comprovar els excedents al final de la jornada, que s’havia administrat sèrum i no la vacuna a 12 veïns que aquell dia estaven citats. No obstant això, la identitat dels afectats que van rebre el sèrum es desconeix.

 

Immediatament, el centre de salut va contactar amb Salut Pública per a informar del succés. Sanitat va prendre la decisió que els afectats podran vacunar-se voluntàriament 21 dies després d’aquesta accidentada segona dosi. En cas de decidir vacunar-se, les 12 persones de Biar rebran la segona dosi. La resta, una tercera de reforç que, està avalada per estudis clínics.

Últimes notícies

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU