La Policia Local de València alça 83 actes per incomplir el toc de queda en la primera nit de restricció

La Policia Local de València ha alçat durant la primera nit de restricció de la mobilitat nocturna un total de 83 actes per infringir el toc de queda i ha denunciat a tres locals. A demés, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) han detingut a quatre persones.

 

De la mateixa manera, la sala Cise del 092 ha rebut 24 reclamacions per sorolls en cases que van ser ateses per patrulles de la Unitat de Convivència i Seguretat, ha informat la Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València.

 

A partir de les 01.00 hores, moment en el que ha entrat en vigor el decret aprovat per la Generalitat Valenciana, totes les patrulles operatives han circulat amb panells indicadors en els que han informat de l’inici del toc de queda.

 

D’esta forma, s’han establit controls en diferents emplaçaments. En concret, en el situat en el pont de l’Assut d’Or, els agents han controlat a 18 cotxes i ha alçat set actes.

 

Reduir la mobilitat

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat que la primera nit «ha sigut francament tranquil·la» i «la ciutadania ha demostrat una volta més un comportament exemplar i responsable que serà decisiu durant les pròximes setmanes per a frenar la propagació de la pandèmia».

 

Cano ha remarcat la necessitat de reduir la mobilitat i ha assenyalat que «és quasi obligatori reduir al mínim les nostres relacions socials, perquè, si no som capaces, passarem a una fase amb moltes més restriccions, molt més complicada i això és una cosa que no volem».

 

L’edil ha indicat que l’augment de contagis de Covid-19 «té a vore amb un model de comportament», per això ha alertat que «si desplacem estos comportaments a altres hores del dia no estarem avançant res».

 

El regidor de Protecció Ciutadana ha apel·lat a la responsabilitat individual: «És fonamental perquè ens estem jugant molt en la lluita contra la pandèmia, no només la pressió hospitalària sinó la pressió sobre el nostre futur».

Últimes notícies

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.