La Policia Local de València alça 83 actes per incomplir el toc de queda en la primera nit de restricció

La Policia Local de València ha alçat durant la primera nit de restricció de la mobilitat nocturna un total de 83 actes per infringir el toc de queda i ha denunciat a tres locals. A demés, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) han detingut a quatre persones.

 

De la mateixa manera, la sala Cise del 092 ha rebut 24 reclamacions per sorolls en cases que van ser ateses per patrulles de la Unitat de Convivència i Seguretat, ha informat la Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València.

 

A partir de les 01.00 hores, moment en el que ha entrat en vigor el decret aprovat per la Generalitat Valenciana, totes les patrulles operatives han circulat amb panells indicadors en els que han informat de l’inici del toc de queda.

 

D’esta forma, s’han establit controls en diferents emplaçaments. En concret, en el situat en el pont de l’Assut d’Or, els agents han controlat a 18 cotxes i ha alçat set actes.

 

Reduir la mobilitat

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat que la primera nit «ha sigut francament tranquil·la» i «la ciutadania ha demostrat una volta més un comportament exemplar i responsable que serà decisiu durant les pròximes setmanes per a frenar la propagació de la pandèmia».

 

Cano ha remarcat la necessitat de reduir la mobilitat i ha assenyalat que «és quasi obligatori reduir al mínim les nostres relacions socials, perquè, si no som capaces, passarem a una fase amb moltes més restriccions, molt més complicada i això és una cosa que no volem».

 

L’edil ha indicat que l’augment de contagis de Covid-19 «té a vore amb un model de comportament», per això ha alertat que «si desplacem estos comportaments a altres hores del dia no estarem avançant res».

 

El regidor de Protecció Ciutadana ha apel·lat a la responsabilitat individual: «És fonamental perquè ens estem jugant molt en la lluita contra la pandèmia, no només la pressió hospitalària sinó la pressió sobre el nostre futur».

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.