Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

La Policia Local de València alça 83 actes per incomplir el toc de queda en la primera nit de restricció

La Policia Local de València ha alçat durant la primera nit de restricció de la mobilitat nocturna un total de 83 actes per infringir el toc de queda i ha denunciat a tres locals. A demés, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) han detingut a quatre persones.

 

De la mateixa manera, la sala Cise del 092 ha rebut 24 reclamacions per sorolls en cases que van ser ateses per patrulles de la Unitat de Convivència i Seguretat, ha informat la Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València.

 

A partir de les 01.00 hores, moment en el que ha entrat en vigor el decret aprovat per la Generalitat Valenciana, totes les patrulles operatives han circulat amb panells indicadors en els que han informat de l’inici del toc de queda.

 

D’esta forma, s’han establit controls en diferents emplaçaments. En concret, en el situat en el pont de l’Assut d’Or, els agents han controlat a 18 cotxes i ha alçat set actes.

 

Reduir la mobilitat

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat que la primera nit «ha sigut francament tranquil·la» i «la ciutadania ha demostrat una volta més un comportament exemplar i responsable que serà decisiu durant les pròximes setmanes per a frenar la propagació de la pandèmia».

 

Cano ha remarcat la necessitat de reduir la mobilitat i ha assenyalat que «és quasi obligatori reduir al mínim les nostres relacions socials, perquè, si no som capaces, passarem a una fase amb moltes més restriccions, molt més complicada i això és una cosa que no volem».

 

L’edil ha indicat que l’augment de contagis de Covid-19 «té a vore amb un model de comportament», per això ha alertat que «si desplacem estos comportaments a altres hores del dia no estarem avançant res».

 

El regidor de Protecció Ciutadana ha apel·lat a la responsabilitat individual: «És fonamental perquè ens estem jugant molt en la lluita contra la pandèmia, no només la pressió hospitalària sinó la pressió sobre el nostre futur».

Últimes notícies

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.