La Policia Local de València alça 83 actes per incomplir el toc de queda en la primera nit de restricció

La Policia Local de València ha alçat durant la primera nit de restricció de la mobilitat nocturna un total de 83 actes per infringir el toc de queda i ha denunciat a tres locals. A demés, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) han detingut a quatre persones.

 

De la mateixa manera, la sala Cise del 092 ha rebut 24 reclamacions per sorolls en cases que van ser ateses per patrulles de la Unitat de Convivència i Seguretat, ha informat la Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València.

 

A partir de les 01.00 hores, moment en el que ha entrat en vigor el decret aprovat per la Generalitat Valenciana, totes les patrulles operatives han circulat amb panells indicadors en els que han informat de l’inici del toc de queda.

 

D’esta forma, s’han establit controls en diferents emplaçaments. En concret, en el situat en el pont de l’Assut d’Or, els agents han controlat a 18 cotxes i ha alçat set actes.

 

Reduir la mobilitat

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat que la primera nit «ha sigut francament tranquil·la» i «la ciutadania ha demostrat una volta més un comportament exemplar i responsable que serà decisiu durant les pròximes setmanes per a frenar la propagació de la pandèmia».

 

Cano ha remarcat la necessitat de reduir la mobilitat i ha assenyalat que «és quasi obligatori reduir al mínim les nostres relacions socials, perquè, si no som capaces, passarem a una fase amb moltes més restriccions, molt més complicada i això és una cosa que no volem».

 

L’edil ha indicat que l’augment de contagis de Covid-19 «té a vore amb un model de comportament», per això ha alertat que «si desplacem estos comportaments a altres hores del dia no estarem avançant res».

 

El regidor de Protecció Ciutadana ha apel·lat a la responsabilitat individual: «És fonamental perquè ens estem jugant molt en la lluita contra la pandèmia, no només la pressió hospitalària sinó la pressió sobre el nostre futur».

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.