Anuncios

El València CF anuncia un nou cas de coronavirus en el primer equip

 

El València Club de Futbol ha anunciat este divendres que un dels futbolistes del primer equip ha donat positiu per coronavirus, i que este jugador, del que no han dit la seua identitat, es troba ja aïllat en sa casa. Amb este, es confirma el segon cas d’esta setmana.

 

«Després de les proves habituals de Covid-19 fetes el dijous i confirmades este divendres s’ha detectat un cas positiu en un dels futbolistes del primer equip. Per eixe motiu el jugador, ja ha quedat aïllat en sa casa, igual que els seus contactes estrets, i s’ha activat el protocol seguint els estrictes criteris de LaLiga i del club», ha confirmat l’entitat valencianista.

Anuncios

 

Es tracta del segon contagi per Covid-19 d’esta setmana en la plantilla ‘che’. Este dilluns, hores després de caure en LaLiga Santander davant de l’Atlètic de Madrid en el Wanda Metropolità (3-1), també s’informava que havia detectat un altre positiu.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios