Anuncios

València controlarà les plagues del mosquit tigre i les panderoles amb un canó

 

La secció de plagues del Servici de Salut de l’Ajuntament de València ha incorporat, a través de l’empresa Lokímica, un canó nebulitzador de control remot per als tractaments preventius contra el mosquit tigre i les panderoles. Es tracta d’un dels primers canons usats en Europa per al control de plagues. L’artefacte va muntat sobre un vehicle tot terreny i és cent per cent elèctric.

 

El regidor de Salut, Emiliano García, ha afirmat que l’aparell «millora els tractaments, que solen fer-se per la nit quan hi ha menys vianants. Al no produir sorolls no molesta als veïns». «A demés, és més sostenible en reduir les emissions de CO₂ en l’atmosfera i el consum de combustible», ha afegit.

 

Des de Lokímica expliquen que «el canó és adequat per al control de plagues urbanes, té un abast de fins a 40 metres de distància i funciona gràcies a una bateria de liti d’última generació que permet una llarga autonomia de treball. La seua efectivitat i potència iguala a la dels canons motoritzats d’última generació. A demés, compta amb una aplicació específica que permet, a través del telèfon intel·ligent, la gestió dels controls a través de wifi».

 

«Eficàcia i respecte al medi ambient»

La Regidoria de Salut del consistori valencià, a través del servici de control de plagues i l’empresa Lokímica, duen a terme diferents actuacions al llarg de l’any, apostant per «l’eficàcia i el respecte al medi ambient».

 

D’esta manera, l’Ajuntament de València promou la sostenibilitat en un servici com el control de plagues. Una mesura que s’afegix també a altres com el reforç del servici d’atenció al ciutadà amb la incorporació de sis tècnics addicionals. Per al regidor de Salut «l’objectiu és apostar per mesures respectuoses amb el medi ambient i que milloren la qualitat de vida dels ciutadans».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cacsa proposa més controls per a mantindre els festivals de música i complir l’ordenança de soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana al jutjat que aclarisca quines activitats musicals poden mantindre's si es reforcen els controls de soroll i es complix l'ordenança acústica.

La WNBA estrena la seua era daurada amb contractes rècord i una generació de rookies més ben pagada

La WNBA inaugura una nova etapa amb un conveni col·lectiu que dispara el límit salarial, assegura contractes milionaris i convertix a la fornada de rookies, amb Awa Fam al capdavant, en la millor pagada de la història.

Elvira Mínguez explora la por, la memòria i el monstre interior en la seua nova novel·la

Elvira Mínguez, Premi Primavera de Novel·la per l'educació del monstre, aborda la por, la transmissió de la violència i el paper de la memòria perquè l'ésser humà puga narrar-se i entendre's.

El juí per les màscares de Ábalos aconseguix el seu equador amb la trama al descobert

El juí del cas màscares arriba al seu punt mitjà amb els contractes d'emergència sota la lupa i amb el paper de Víctor de Aldama, Koldo García i José Luis Ábalos cada vegada més detallat.

Cap de setmana amb més calor i risc de ruixats el diumenge en el nord de la Comunitat

La Comunitat Valenciana encara un cap de setmana amb ambient més càlid, cel en general poc nuvolós i possibilitat de ruixats amb tempesta el diumenge a la vesprada en el terç nord.

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.