La Policia Local de València denuncia a unes 1.300 persones per no portar la mascareta

 

La Policia Local de València ha denunciat a 1.267 persones per no portar mascareta des de què es va decretar el seu ús obligatori, una dada que per al regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, «demostra que li hem perdut el respecte a la Covid-19».

 

L’edil, que ha apel·lat a la responsabilitat, ha insistit en l’obligatorietat de l’ús de la mascareta i en la necessitat de mantindre les distàncies físiques. «Hem d’integrar el que ja sabíem fa uns mesos i que ara pareix que hem oblidat: Qualsevol pot contagiar, qualsevol pot ser contagiat i el contagi pot produir-se en qualsevol situació».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dies que concentren més denúncies per no portar mascareta coincidixen amb els caps de setmana. Els divendres acumulen un total de 278 i els seguixen els diumenges amb 230. A continuació figuren els dijous, amb 207, i els dissabtes, amb 171.

 

«No es pot criminalitzar a la joventut»

«Es tracta d’un problema de comportament i responsabilitat i no es pot criminalitzar la joventut, els jóvens reproduixen moltes voltes comportaments. Darrere d’estes xifres de denúncies, també hi ha sancions per comportaments de persones adultes que no es comporten amb tota la responsabilitat que requerix este moment crucial», ha afegit el regidor Aarón Cano, per a qui cada nou brot «és un colp a la nostra societat, al nostre benestar, a la nostra economia i en la nostra mà està no autolesionar-nos amb les nostres actituds».

 

En La Marina s’han registrat fins a data de hui 395 denúncies, 247 de nit i 148 de vesprada. Els caps de setmana tornen a concentrar de nou la major part de sancions, concretament els diumenges, quan la Policia Local de València ha arribat a imposar fins 123 denúncies; el seguixen el divendres, amb 88, i el dissabte, amb 69.

 

La Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS), amb 594 denúncies, és la unitat que més sancions ha imposat en formar part de les seues tasques principals durant estos dies; li seguix la Divisió de Seguretat Viària, amb 216. Pel que fa als districtes, lidera el nombre de sancions Russafa, amb 150, i a continuació està la 1a Unitat, Centre, amb 93 denúncies per no portar mascareta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla