València encén les llums de Nadal

Nadal

Llums de Nadal en València | Minerva G.G.
 

La ciutat de València lluix des de les 20 hores d’este divendres la seua tradicional decoració nadalenca que, a més d’en el centre de la ciutat, ha sigut instal·lada en 30 punts diferents en barris i pobles de València.

 

 

L’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, acompanyat del regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, i les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, ha assistit a l’encés de la il·luminació nadalenca en la plaça de l’Ajuntament, en un acte amb les actuacions del Cor Escolar COMVAL i el dels Xiquets Cantaires DIVISI.

 

«Un any més el Nadal s’encén en València en molts punts diversos gràcies a tots els arbres de Nadal i la decoració i la il·luminació que hem distribuït per tota la ciutat», ha destacat l’alcalde, Joan Ribó.

 

L’encés de la il·luminació marca l’inici de «tot un conjunt d’activitats paral·leles que dinamitzen la interacció social i l’activitat econòmica per tots eixos 30 punts de la ciutat», ha recalcat el consistori. El pressupost d’enguany arriba fins als 121.000 euros, quasi un 20 per cent més que l’any passat.

 

 

  

Quant als arbres de Nadal, elements més característics de la decoració nadalenca, a més de l’instal·lat en la plaça de l’Ajuntament, s’han encés els de les places de Patraix, del Doctor Landete, Campanar, Benimaclet, del Doctor Collado i Benicalap. També en el Cabanyal, Orriols, Sant Marcel·lí, Malilla i en el Mercat d’Abastos.

 

 

A més, la decoració nadalenca arribarà un any més als pobles de Benifaraig, Poble Nou, Borbotó, Masarrojos, Cases de Bàrcena, la Torre, el Palmar, el Perellonet, Pinedo, el Saler, Mauella, el Forn d’Alcedo, Font d’En Corts, Carpesa, Castellar-l’Oliveral, la Punta i Benimàmet-Beniferri.

 

La decoració d’enguany es completa amb elements ornamentals al principi dels carrers pròxims a la plaça de l’Ajuntament: Sang, Periodista Azzati, Roger de Llòria, Marqués de Sotelo, Ribera, Correus, En Llop, Barcelonina, Cotanda i Maria Cristina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.