València encén les llums de Nadal

Nadal

Llums de Nadal en València | Minerva G.G.
 

La ciutat de València lluix des de les 20 hores d’este divendres la seua tradicional decoració nadalenca que, a més d’en el centre de la ciutat, ha sigut instal·lada en 30 punts diferents en barris i pobles de València.

 

 

L’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, acompanyat del regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, i les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, ha assistit a l’encés de la il·luminació nadalenca en la plaça de l’Ajuntament, en un acte amb les actuacions del Cor Escolar COMVAL i el dels Xiquets Cantaires DIVISI.

 

«Un any més el Nadal s’encén en València en molts punts diversos gràcies a tots els arbres de Nadal i la decoració i la il·luminació que hem distribuït per tota la ciutat», ha destacat l’alcalde, Joan Ribó.

 

L’encés de la il·luminació marca l’inici de «tot un conjunt d’activitats paral·leles que dinamitzen la interacció social i l’activitat econòmica per tots eixos 30 punts de la ciutat», ha recalcat el consistori. El pressupost d’enguany arriba fins als 121.000 euros, quasi un 20 per cent més que l’any passat.

 

 

  

Quant als arbres de Nadal, elements més característics de la decoració nadalenca, a més de l’instal·lat en la plaça de l’Ajuntament, s’han encés els de les places de Patraix, del Doctor Landete, Campanar, Benimaclet, del Doctor Collado i Benicalap. També en el Cabanyal, Orriols, Sant Marcel·lí, Malilla i en el Mercat d’Abastos.

 

 

A més, la decoració nadalenca arribarà un any més als pobles de Benifaraig, Poble Nou, Borbotó, Masarrojos, Cases de Bàrcena, la Torre, el Palmar, el Perellonet, Pinedo, el Saler, Mauella, el Forn d’Alcedo, Font d’En Corts, Carpesa, Castellar-l’Oliveral, la Punta i Benimàmet-Beniferri.

 

La decoració d’enguany es completa amb elements ornamentals al principi dels carrers pròxims a la plaça de l’Ajuntament: Sang, Periodista Azzati, Roger de Llòria, Marqués de Sotelo, Ribera, Correus, En Llop, Barcelonina, Cotanda i Maria Cristina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.