València encén les llums de Nadal

Nadal

Llums de Nadal en València | Minerva G.G.
 

La ciutat de València lluix des de les 20 hores d’este divendres la seua tradicional decoració nadalenca que, a més d’en el centre de la ciutat, ha sigut instal·lada en 30 punts diferents en barris i pobles de València.

 

 

L’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, acompanyat del regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, i les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, ha assistit a l’encés de la il·luminació nadalenca en la plaça de l’Ajuntament, en un acte amb les actuacions del Cor Escolar COMVAL i el dels Xiquets Cantaires DIVISI.

 

«Un any més el Nadal s’encén en València en molts punts diversos gràcies a tots els arbres de Nadal i la decoració i la il·luminació que hem distribuït per tota la ciutat», ha destacat l’alcalde, Joan Ribó.

 

L’encés de la il·luminació marca l’inici de «tot un conjunt d’activitats paral·leles que dinamitzen la interacció social i l’activitat econòmica per tots eixos 30 punts de la ciutat», ha recalcat el consistori. El pressupost d’enguany arriba fins als 121.000 euros, quasi un 20 per cent més que l’any passat.

 

 

  

Quant als arbres de Nadal, elements més característics de la decoració nadalenca, a més de l’instal·lat en la plaça de l’Ajuntament, s’han encés els de les places de Patraix, del Doctor Landete, Campanar, Benimaclet, del Doctor Collado i Benicalap. També en el Cabanyal, Orriols, Sant Marcel·lí, Malilla i en el Mercat d’Abastos.

 

 

A més, la decoració nadalenca arribarà un any més als pobles de Benifaraig, Poble Nou, Borbotó, Masarrojos, Cases de Bàrcena, la Torre, el Palmar, el Perellonet, Pinedo, el Saler, Mauella, el Forn d’Alcedo, Font d’En Corts, Carpesa, Castellar-l’Oliveral, la Punta i Benimàmet-Beniferri.

 

La decoració d’enguany es completa amb elements ornamentals al principi dels carrers pròxims a la plaça de l’Ajuntament: Sang, Periodista Azzati, Roger de Llòria, Marqués de Sotelo, Ribera, Correus, En Llop, Barcelonina, Cotanda i Maria Cristina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.