Sis metges valencians, els millors valorats d’Espanya

Un metge en una imatge d’arxiu | Cedida
 

Un total de sis metges del territori valencià es troben entre els 50 especialistes de la medicina privada millor valorats en la VI edició dels ‘Top Doctors Awards’.

 

En este llistat apareixen tres facultatius que exercixen en la província d’Alacant: Enrique Chipont Benabent, oftalmòleg; Javier Sendra Tello, neurocirujano; i José Manuel Torres Hortelano, en l’especialitat d’Odontologia.

 

Els altres tres doctors en el rànquing treballen en València i són: David Dávila Dorta (Cirurgia General i Aparell Digestiu); Aurelio Quesada Daurador (Cardiologia) i Virginia Murcia Puchades (Otorrinolaringologia).

 

Esta distinció «reconeix la labor dels especialistes mèdics en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de realitzar la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen».

 

A més, tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats pel que és actualment el procés de selecció de doctors més rigorós del món, el qual compta amb més de 25 anys d’experiència.

 

En esta edició, s’han arreplegat un total de 4.500 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats. Els criteris que els professionals han de tindre en compte a l’hora de votar són la formació i habilitats clíniques, a més de la reflexió de quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars. També, es tenen en compte les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda.

 

El rànquing per províncies dels Top ‘Doctors Awards 2019’ és: Barcelona (8), Madrid (8), Sevilla (3), Màlaga (3), València (3), Alacant (3), Las Palmas de Gran Canaria (3), la Corunya (2), Tenerife (2), Valladolid (2) i 13 províncies amb 1 professional seleccionat. Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Urologia (amb 6 professionals), Cardiologia (4) i Ginecologia, Traumatologia, Cirurgia General i Cirurgia Maxil·lofacial, (amb 3 professionals cadascuna) entre altres.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.