Sis metges valencians, els millors valorats d’Espanya

Un metge en una imatge d’arxiu | Cedida
 

Un total de sis metges del territori valencià es troben entre els 50 especialistes de la medicina privada millor valorats en la VI edició dels ‘Top Doctors Awards’.

 

En este llistat apareixen tres facultatius que exercixen en la província d’Alacant: Enrique Chipont Benabent, oftalmòleg; Javier Sendra Tello, neurocirujano; i José Manuel Torres Hortelano, en l’especialitat d’Odontologia.

 

Els altres tres doctors en el rànquing treballen en València i són: David Dávila Dorta (Cirurgia General i Aparell Digestiu); Aurelio Quesada Daurador (Cardiologia) i Virginia Murcia Puchades (Otorrinolaringologia).

 

Esta distinció «reconeix la labor dels especialistes mèdics en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de realitzar la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen».

 

A més, tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats pel que és actualment el procés de selecció de doctors més rigorós del món, el qual compta amb més de 25 anys d’experiència.

 

En esta edició, s’han arreplegat un total de 4.500 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats. Els criteris que els professionals han de tindre en compte a l’hora de votar són la formació i habilitats clíniques, a més de la reflexió de quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars. També, es tenen en compte les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda.

 

El rànquing per províncies dels Top ‘Doctors Awards 2019’ és: Barcelona (8), Madrid (8), Sevilla (3), Màlaga (3), València (3), Alacant (3), Las Palmas de Gran Canaria (3), la Corunya (2), Tenerife (2), Valladolid (2) i 13 províncies amb 1 professional seleccionat. Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Urologia (amb 6 professionals), Cardiologia (4) i Ginecologia, Traumatologia, Cirurgia General i Cirurgia Maxil·lofacial, (amb 3 professionals cadascuna) entre altres.

També pots llegir…

Últimes notícies

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.