Sis metges valencians, els millors valorats d’Espanya

Un metge en una imatge d’arxiu | Cedida
 

Un total de sis metges del territori valencià es troben entre els 50 especialistes de la medicina privada millor valorats en la VI edició dels ‘Top Doctors Awards’.

 

En este llistat apareixen tres facultatius que exercixen en la província d’Alacant: Enrique Chipont Benabent, oftalmòleg; Javier Sendra Tello, neurocirujano; i José Manuel Torres Hortelano, en l’especialitat d’Odontologia.

 

Els altres tres doctors en el rànquing treballen en València i són: David Dávila Dorta (Cirurgia General i Aparell Digestiu); Aurelio Quesada Daurador (Cardiologia) i Virginia Murcia Puchades (Otorrinolaringologia).

 

Esta distinció «reconeix la labor dels especialistes mèdics en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de realitzar la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen».

 

A més, tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats pel que és actualment el procés de selecció de doctors més rigorós del món, el qual compta amb més de 25 anys d’experiència.

 

En esta edició, s’han arreplegat un total de 4.500 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats. Els criteris que els professionals han de tindre en compte a l’hora de votar són la formació i habilitats clíniques, a més de la reflexió de quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars. També, es tenen en compte les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda.

 

El rànquing per províncies dels Top ‘Doctors Awards 2019’ és: Barcelona (8), Madrid (8), Sevilla (3), Màlaga (3), València (3), Alacant (3), Las Palmas de Gran Canaria (3), la Corunya (2), Tenerife (2), Valladolid (2) i 13 províncies amb 1 professional seleccionat. Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Urologia (amb 6 professionals), Cardiologia (4) i Ginecologia, Traumatologia, Cirurgia General i Cirurgia Maxil·lofacial, (amb 3 professionals cadascuna) entre altres.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.