12.3 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Els veïns de Canals arrepleguen firmes contra el tancament de la piscina coberta

 

Este dijous, la plataforma change.org ha iniciat una recollida de firmes contra el tancament de la piscina municipal de Canals, en la comarca de la Costera (València). 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els veïns d’este municipi han decidit promoure una protesta contra la decisió de l’ajuntament de clausurar les instal·lacions sense data de reobertura.

 

Per la nit de dijous, la petició ja comptava amb unes 120 firmes de les 200 que havien marcat els seus promotors com a objectiu inicial.

 

Tancada des de la setmana passada

El tancament d’este recinte es va produïr la passada setmana, motivat per l’evolució de la pandèmia, per a evitar aglomeracions.

 

De la mateixa manera, els veïns han destacat la importància de la pisicina municipal per a alguns ciutadans per als que la natació és l’únic deport que poden fer, a causa dels seus problemes de mobilitat.

Últimes notícies

La Comissió sobre la DANA del Congrés arranca hui amb la veu de les víctimes

La comissió que investiga la gestió de la DANA que va deixar més de 200 morts inicia tres sessions amb els testimoniatges de les víctimes. Són les primeres 13 de 127 compareixences previstes.

Dimarts amb cel poc nuvolós, temperatures sense tot just canvis i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dimarts estable amb intervals de núvols baixos i boires interiors; les màximes a penes varien i el vent gira a sud al migdia. El dimecres augmentarà la nuvolositat a la vesprada.

Concentració a València reconeix un any de lluita per les víctimes de la DANA

Diversos centenars de persones s'han reunit en la Plaça de la Verge per a agrair el suport dels moviments socials a les víctimes de la DANA. La jornada ha coincidit amb la renúncia de Carlos Mazón com president de la Generalitat.

Mazón formalitza en Les Corts la seua renúncia com president de la Generalitat

Carlos Mazón ha registrat la seua renúncia com president de la Generalitat en Les Corts, després d'anunciar-la al matí. S'activa el relleu i el calendari d'investidura.

Una concentració reconeix un any de suport a les víctimes de la DANA a València

Diversos centenars de persones s'han concentrat en la Plaça de la Verge per a agrair un any de suport a les víctimes de la DANA, coincidint amb la renúncia de Mazón.

Tristesa i alleujament en la cúpula del PP per la dimissió de Carlos Mazón

La renúncia del president valencià ha coincidit amb la reunió mensual del PP a Gènova, marcada per absències i per un to contingut. Dirigents l'han qualificada d'inevitable.

Vilaplana declara que Mazón no va saber el que ocorria ni va mostrar pressa el 29-O

La periodista ha assegurat davant la jutgessa que el president va atendre crides i missatges durant el menjar del 29-O però no va escoltar el seu mòbil sonar, i que el va veure tranquil en eixir cap a l'aparcament. No ha aportat el tiquet del pàrquing i facilitarà la matrícula perquè l'empresa confirme l'hora.

Baldoví acusa a Mazón de ser un president indigne fins a l’últim dia

Baldoví ha acusat a Mazón d'intentar difuminar la seua culpa per la DANA i de faltar al respecte a les Corts i a les víctimes al no registrar la seua renúncia. Ha advertit que, segons ell, Vox decidirà el relleu en la Generalitat.