10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Villena habilitarà la plaça de bous per a la vacunació massiva

 

L’Ajuntament de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), habilitarà la plaça de bous per a dur a terme el procés de vacunació massiva entre els veïns del nucli urbà i les partides.

 

Este procés es farà «quan ho requerisquen les autoritats sanitàries en les pròximes setmanes». Les instal·lacions ja estan inspeccionades i analitzades per la Regidoria de Sanitat com l’encarregada del dispositiu i de la seua preparació, segons un comunicat municipal.

 

La plaça de bous és cèntrica, de fàcil accés i molt pròxima al Centre de Salut 2 de Villena, cosa que permet atendre «qualsevol eventualitat». No obstant això, encara no hi ha constància de la data de l’inici d’este procés massiu de vacunació.

 

Actualment, la incidència acumulada en Villena se situa en 50,55 casos per cada 100.000 habitants. A pesar que estes bones xifres, l’alcalde de la localitat, Fulgencio Cerdán, advertix de la necessitat de mantindre la prudència i el respecte a les normes per a «evitar recaigudes i nous processos de contagis massius».

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.