10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Villena habilitarà la plaça de bous per a la vacunació massiva

 

L’Ajuntament de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), habilitarà la plaça de bous per a dur a terme el procés de vacunació massiva entre els veïns del nucli urbà i les partides.

 

Este procés es farà «quan ho requerisquen les autoritats sanitàries en les pròximes setmanes». Les instal·lacions ja estan inspeccionades i analitzades per la Regidoria de Sanitat com l’encarregada del dispositiu i de la seua preparació, segons un comunicat municipal.

 

La plaça de bous és cèntrica, de fàcil accés i molt pròxima al Centre de Salut 2 de Villena, cosa que permet atendre «qualsevol eventualitat». No obstant això, encara no hi ha constància de la data de l’inici d’este procés massiu de vacunació.

 

Actualment, la incidència acumulada en Villena se situa en 50,55 casos per cada 100.000 habitants. A pesar que estes bones xifres, l’alcalde de la localitat, Fulgencio Cerdán, advertix de la necessitat de mantindre la prudència i el respecte a les normes per a «evitar recaigudes i nous processos de contagis massius».

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.