Villena habilitarà la plaça de bous per a la vacunació massiva

 

L’Ajuntament de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), habilitarà la plaça de bous per a dur a terme el procés de vacunació massiva entre els veïns del nucli urbà i les partides.

 

Este procés es farà «quan ho requerisquen les autoritats sanitàries en les pròximes setmanes». Les instal·lacions ja estan inspeccionades i analitzades per la Regidoria de Sanitat com l’encarregada del dispositiu i de la seua preparació, segons un comunicat municipal.

 

La plaça de bous és cèntrica, de fàcil accés i molt pròxima al Centre de Salut 2 de Villena, cosa que permet atendre «qualsevol eventualitat». No obstant això, encara no hi ha constància de la data de l’inici d’este procés massiu de vacunació.

 

Actualment, la incidència acumulada en Villena se situa en 50,55 casos per cada 100.000 habitants. A pesar que estes bones xifres, l’alcalde de la localitat, Fulgencio Cerdán, advertix de la necessitat de mantindre la prudència i el respecte a les normes per a «evitar recaigudes i nous processos de contagis massius».

Últimes notícies

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.
FILMOTECA D'ESTIU