11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Villena habilitarà la plaça de bous per a la vacunació massiva

 

L’Ajuntament de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), habilitarà la plaça de bous per a dur a terme el procés de vacunació massiva entre els veïns del nucli urbà i les partides.

 

Este procés es farà «quan ho requerisquen les autoritats sanitàries en les pròximes setmanes». Les instal·lacions ja estan inspeccionades i analitzades per la Regidoria de Sanitat com l’encarregada del dispositiu i de la seua preparació, segons un comunicat municipal.

 

La plaça de bous és cèntrica, de fàcil accés i molt pròxima al Centre de Salut 2 de Villena, cosa que permet atendre «qualsevol eventualitat». No obstant això, encara no hi ha constància de la data de l’inici d’este procés massiu de vacunació.

 

Actualment, la incidència acumulada en Villena se situa en 50,55 casos per cada 100.000 habitants. A pesar que estes bones xifres, l’alcalde de la localitat, Fulgencio Cerdán, advertix de la necessitat de mantindre la prudència i el respecte a les normes per a «evitar recaigudes i nous processos de contagis massius».

Últimes notícies

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.