Atenció amb el que volen fer les aerolínies amb els passatgers

 

Que les aerolínies es plantegen pesar als passatgers abans d’embarcar en l’avió és una mesura que, en principi, ens resulta com a poc sorprenent. Però als Estats Units es plantegen dur-la a terme en tan sols uns mesos, segons una publicació del “New York Post”.

L’Administració Aeronàutica Federal assegura que el motiu que és la importància que té el pes dels passatgers a l’hora d’ajustar els paràmetres de vol.

Pel que sembla el motiu per a prendre esta decisió, és perquè s’ha demostrat el creixent sobrepés de la població en determinats països, entre ells els Estats Units, i des de l’Administració consideren que els càlculs que manejaven fins hui estan desfasats.

La mala alimentació i el sedentarisme són els principals responsables de l’augment de l’índex d’obesitat, i ara, a més de plantejar-nos que això suposa un risc per a cada persona de manera individual, l’excés de pes pot posar també en risc la seguretat dels tripulants i passatgers d’un avió. I és que este, per a volar en òptimes condicions, no pot superar un pes determinat.

 

Conéixer el pes per a estalviar combustible

 

La seguretat de l’avió és el principal motiu per a revisar el pes dels passatgers. Però hi ha un altre que els resulta de gran utilitat a les aerolínies: l’estalvi de combustible. Com més pes ha de suportar l’avió, més combustible necessita.

Si hi ha un càlcul previ del pes, també es pot calcular quant combustible es requereix. Això podria resoldre’s, en principi, amb una dada amb el qual ja compten, que és el nombre de passatgers. Però el número, sense saber quant pesa cada persona, sembla no oferir dades del tot concloents.

Incloure el pes en un formulari

 

L’opció d’incloure el pes en un formulari en el moment de reservar el vol podria ser molt eficaç, al mateix temps que manté la privacitat dels passatgers. Però es pressuposa que no seria un mètode fiable, perquè és molt possible que moltes persones no es mostren sinceres en haver de donar esta dada.

Per tant, sembla que aconseguir una informació que siga útil no resulta senzill sense arribar a molestar o ofendre a una gran part dels passatgers.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.