Atenció amb el que volen fer les aerolínies amb els passatgers

 

Que les aerolínies es plantegen pesar als passatgers abans d’embarcar en l’avió és una mesura que, en principi, ens resulta com a poc sorprenent. Però als Estats Units es plantegen dur-la a terme en tan sols uns mesos, segons una publicació del “New York Post”.

L’Administració Aeronàutica Federal assegura que el motiu que és la importància que té el pes dels passatgers a l’hora d’ajustar els paràmetres de vol.

Pel que sembla el motiu per a prendre esta decisió, és perquè s’ha demostrat el creixent sobrepés de la població en determinats països, entre ells els Estats Units, i des de l’Administració consideren que els càlculs que manejaven fins hui estan desfasats.

La mala alimentació i el sedentarisme són els principals responsables de l’augment de l’índex d’obesitat, i ara, a més de plantejar-nos que això suposa un risc per a cada persona de manera individual, l’excés de pes pot posar també en risc la seguretat dels tripulants i passatgers d’un avió. I és que este, per a volar en òptimes condicions, no pot superar un pes determinat.

 

Conéixer el pes per a estalviar combustible

 

La seguretat de l’avió és el principal motiu per a revisar el pes dels passatgers. Però hi ha un altre que els resulta de gran utilitat a les aerolínies: l’estalvi de combustible. Com més pes ha de suportar l’avió, més combustible necessita.

Si hi ha un càlcul previ del pes, també es pot calcular quant combustible es requereix. Això podria resoldre’s, en principi, amb una dada amb el qual ja compten, que és el nombre de passatgers. Però el número, sense saber quant pesa cada persona, sembla no oferir dades del tot concloents.

Incloure el pes en un formulari

 

L’opció d’incloure el pes en un formulari en el moment de reservar el vol podria ser molt eficaç, al mateix temps que manté la privacitat dels passatgers. Però es pressuposa que no seria un mètode fiable, perquè és molt possible que moltes persones no es mostren sinceres en haver de donar esta dada.

Per tant, sembla que aconseguir una informació que siga útil no resulta senzill sense arribar a molestar o ofendre a una gran part dels passatgers.

Últimes notícies

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.