19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Atenció amb el que volen fer les aerolínies amb els passatgers

 

Que les aerolínies es plantegen pesar als passatgers abans d’embarcar en l’avió és una mesura que, en principi, ens resulta com a poc sorprenent. Però als Estats Units es plantegen dur-la a terme en tan sols uns mesos, segons una publicació del “New York Post”.

L’Administració Aeronàutica Federal assegura que el motiu que és la importància que té el pes dels passatgers a l’hora d’ajustar els paràmetres de vol.

Pel que sembla el motiu per a prendre esta decisió, és perquè s’ha demostrat el creixent sobrepés de la població en determinats països, entre ells els Estats Units, i des de l’Administració consideren que els càlculs que manejaven fins hui estan desfasats.

La mala alimentació i el sedentarisme són els principals responsables de l’augment de l’índex d’obesitat, i ara, a més de plantejar-nos que això suposa un risc per a cada persona de manera individual, l’excés de pes pot posar també en risc la seguretat dels tripulants i passatgers d’un avió. I és que este, per a volar en òptimes condicions, no pot superar un pes determinat.

 

Conéixer el pes per a estalviar combustible

 

La seguretat de l’avió és el principal motiu per a revisar el pes dels passatgers. Però hi ha un altre que els resulta de gran utilitat a les aerolínies: l’estalvi de combustible. Com més pes ha de suportar l’avió, més combustible necessita.

Si hi ha un càlcul previ del pes, també es pot calcular quant combustible es requereix. Això podria resoldre’s, en principi, amb una dada amb el qual ja compten, que és el nombre de passatgers. Però el número, sense saber quant pesa cada persona, sembla no oferir dades del tot concloents.

Incloure el pes en un formulari

 

L’opció d’incloure el pes en un formulari en el moment de reservar el vol podria ser molt eficaç, al mateix temps que manté la privacitat dels passatgers. Però es pressuposa que no seria un mètode fiable, perquè és molt possible que moltes persones no es mostren sinceres en haver de donar esta dada.

Per tant, sembla que aconseguir una informació que siga útil no resulta senzill sense arribar a molestar o ofendre a una gran part dels passatgers.

Últimes notícies

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.