Atenció amb el que volen fer les aerolínies amb els passatgers

 

Que les aerolínies es plantegen pesar als passatgers abans d’embarcar en l’avió és una mesura que, en principi, ens resulta com a poc sorprenent. Però als Estats Units es plantegen dur-la a terme en tan sols uns mesos, segons una publicació del “New York Post”.

L’Administració Aeronàutica Federal assegura que el motiu que és la importància que té el pes dels passatgers a l’hora d’ajustar els paràmetres de vol.

Pel que sembla el motiu per a prendre esta decisió, és perquè s’ha demostrat el creixent sobrepés de la població en determinats països, entre ells els Estats Units, i des de l’Administració consideren que els càlculs que manejaven fins hui estan desfasats.

La mala alimentació i el sedentarisme són els principals responsables de l’augment de l’índex d’obesitat, i ara, a més de plantejar-nos que això suposa un risc per a cada persona de manera individual, l’excés de pes pot posar també en risc la seguretat dels tripulants i passatgers d’un avió. I és que este, per a volar en òptimes condicions, no pot superar un pes determinat.

 

Conéixer el pes per a estalviar combustible

 

La seguretat de l’avió és el principal motiu per a revisar el pes dels passatgers. Però hi ha un altre que els resulta de gran utilitat a les aerolínies: l’estalvi de combustible. Com més pes ha de suportar l’avió, més combustible necessita.

Si hi ha un càlcul previ del pes, també es pot calcular quant combustible es requereix. Això podria resoldre’s, en principi, amb una dada amb el qual ja compten, que és el nombre de passatgers. Però el número, sense saber quant pesa cada persona, sembla no oferir dades del tot concloents.

Incloure el pes en un formulari

 

L’opció d’incloure el pes en un formulari en el moment de reservar el vol podria ser molt eficaç, al mateix temps que manté la privacitat dels passatgers. Però es pressuposa que no seria un mètode fiable, perquè és molt possible que moltes persones no es mostren sinceres en haver de donar esta dada.

Per tant, sembla que aconseguir una informació que siga útil no resulta senzill sense arribar a molestar o ofendre a una gran part dels passatgers.

Últimes notícies

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.