Vueling anuncia dos noves rutes des de València a Menorca i Santiago

 

L’aerolínia Vueling, companyia pertanyent a IAG, ha anunciat este dimecres que posa a la venda dos noves rutes des de l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), amb Menorca i Santiago de Compostel·la a partir del mes de juny.

 

La nova ruta a Menorca comptarà amb quatre freqüències setmanals a partir del 23 de juny, amb vols cada dilluns, dimecres, divendres i diumenge. La connexió amb Santiago de Compostel·la començarà el 23 de juny, i unirà València amb la capital gallega tots els dimecres i dissabtes.

 

Vueling, que durant els mesos més durs de la pandèmia va mantindre la connectivitat a Espanya, especialment entre península i illes, ha subratllat que manté la seua prioritat de garantir la màxima protecció i la salut tant dels seus passatgers com empleats.

 

En eixa línia, ha implementat estrictes protocols de neteja i desinfecció –tant en els aeroports en els que opera com en les seues aeronaus– seguint totes les mesures d’higiene i seguretat sanitària recomanades per l’Agència Europea de Seguretat Aèria (EASA) com l’ús obligatori de la mascareta quirúrgica en tot el procés del vol. Els avions de Vueling estan a més dotats dels filtres d’aire HEPA que renoven l’aire cada tres minuts.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.