Vueling anuncia dos noves rutes des de València a Menorca i Santiago

 

L’aerolínia Vueling, companyia pertanyent a IAG, ha anunciat este dimecres que posa a la venda dos noves rutes des de l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), amb Menorca i Santiago de Compostel·la a partir del mes de juny.

 

La nova ruta a Menorca comptarà amb quatre freqüències setmanals a partir del 23 de juny, amb vols cada dilluns, dimecres, divendres i diumenge. La connexió amb Santiago de Compostel·la començarà el 23 de juny, i unirà València amb la capital gallega tots els dimecres i dissabtes.

 

Vueling, que durant els mesos més durs de la pandèmia va mantindre la connectivitat a Espanya, especialment entre península i illes, ha subratllat que manté la seua prioritat de garantir la màxima protecció i la salut tant dels seus passatgers com empleats.

 

En eixa línia, ha implementat estrictes protocols de neteja i desinfecció –tant en els aeroports en els que opera com en les seues aeronaus– seguint totes les mesures d’higiene i seguretat sanitària recomanades per l’Agència Europea de Seguretat Aèria (EASA) com l’ús obligatori de la mascareta quirúrgica en tot el procés del vol. Els avions de Vueling estan a més dotats dels filtres d’aire HEPA que renoven l’aire cada tres minuts.

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.