11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Vueling anuncia dos noves rutes des de València a Menorca i Santiago

 

L’aerolínia Vueling, companyia pertanyent a IAG, ha anunciat este dimecres que posa a la venda dos noves rutes des de l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), amb Menorca i Santiago de Compostel·la a partir del mes de juny.

 

La nova ruta a Menorca comptarà amb quatre freqüències setmanals a partir del 23 de juny, amb vols cada dilluns, dimecres, divendres i diumenge. La connexió amb Santiago de Compostel·la començarà el 23 de juny, i unirà València amb la capital gallega tots els dimecres i dissabtes.

 

Vueling, que durant els mesos més durs de la pandèmia va mantindre la connectivitat a Espanya, especialment entre península i illes, ha subratllat que manté la seua prioritat de garantir la màxima protecció i la salut tant dels seus passatgers com empleats.

 

En eixa línia, ha implementat estrictes protocols de neteja i desinfecció –tant en els aeroports en els que opera com en les seues aeronaus– seguint totes les mesures d’higiene i seguretat sanitària recomanades per l’Agència Europea de Seguretat Aèria (EASA) com l’ús obligatori de la mascareta quirúrgica en tot el procés del vol. Els avions de Vueling estan a més dotats dels filtres d’aire HEPA que renoven l’aire cada tres minuts.

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema