Vueling anuncia dos noves rutes des de València a Menorca i Santiago

 

L’aerolínia Vueling, companyia pertanyent a IAG, ha anunciat este dimecres que posa a la venda dos noves rutes des de l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), amb Menorca i Santiago de Compostel·la a partir del mes de juny.

 

La nova ruta a Menorca comptarà amb quatre freqüències setmanals a partir del 23 de juny, amb vols cada dilluns, dimecres, divendres i diumenge. La connexió amb Santiago de Compostel·la començarà el 23 de juny, i unirà València amb la capital gallega tots els dimecres i dissabtes.

 

Vueling, que durant els mesos més durs de la pandèmia va mantindre la connectivitat a Espanya, especialment entre península i illes, ha subratllat que manté la seua prioritat de garantir la màxima protecció i la salut tant dels seus passatgers com empleats.

 

En eixa línia, ha implementat estrictes protocols de neteja i desinfecció –tant en els aeroports en els que opera com en les seues aeronaus– seguint totes les mesures d’higiene i seguretat sanitària recomanades per l’Agència Europea de Seguretat Aèria (EASA) com l’ús obligatori de la mascareta quirúrgica en tot el procés del vol. Els avions de Vueling estan a més dotats dels filtres d’aire HEPA que renoven l’aire cada tres minuts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.