10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Xàtiva reduïx l’horari de l’ORA fins a les 18.00 hores a conseqüència de les limitacions al comerç

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha acordat reduir l’horari del servici de vigilància i regulació d’aparcament (ORA) fins a les 18.00 hores de la vesprada, una mesura que entra en vigor a partir d’este dilluns, 25 de gener.

 

Esta decisió respon a l’establiment de les mesures excepcionals i addicionals per part de la Conselleria de Sanitat amb resolució de 19 de gener, que apunten que els locals i les superfícies comercials han de tancar a les 18.00 hores.

 

«Hem negociat amb l’empresa concessionària del servici l’avanç de l’hora de finalització de les 20.00 a les 18.00 hores, davant de l’avanç de l’horari de tancament dels comerços, i es posaran notes informatives en tots els aparells expenedors de la localitat», ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana Juan Giner, qui ha assegurat que «el nou horari serà efectiu mentres estiguen vigents les mesures excepcionals en l’àmbit del territori valencià a conseqüència de l’agreujament de la situació de la crisi sanitària».

Últimes notícies

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.