Xàtiva reduïx l’horari de l’ORA fins a les 18.00 hores a conseqüència de les limitacions al comerç

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha acordat reduir l’horari del servici de vigilància i regulació d’aparcament (ORA) fins a les 18.00 hores de la vesprada, una mesura que entra en vigor a partir d’este dilluns, 25 de gener.

 

Esta decisió respon a l’establiment de les mesures excepcionals i addicionals per part de la Conselleria de Sanitat amb resolució de 19 de gener, que apunten que els locals i les superfícies comercials han de tancar a les 18.00 hores.

 

«Hem negociat amb l’empresa concessionària del servici l’avanç de l’hora de finalització de les 20.00 a les 18.00 hores, davant de l’avanç de l’horari de tancament dels comerços, i es posaran notes informatives en tots els aparells expenedors de la localitat», ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana Juan Giner, qui ha assegurat que «el nou horari serà efectiu mentres estiguen vigents les mesures excepcionals en l’àmbit del territori valencià a conseqüència de l’agreujament de la situació de la crisi sanitària».

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.