Xàtiva reduïx l’horari de l’ORA fins a les 18.00 hores a conseqüència de les limitacions al comerç

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha acordat reduir l’horari del servici de vigilància i regulació d’aparcament (ORA) fins a les 18.00 hores de la vesprada, una mesura que entra en vigor a partir d’este dilluns, 25 de gener.

 

Esta decisió respon a l’establiment de les mesures excepcionals i addicionals per part de la Conselleria de Sanitat amb resolució de 19 de gener, que apunten que els locals i les superfícies comercials han de tancar a les 18.00 hores.

 

«Hem negociat amb l’empresa concessionària del servici l’avanç de l’hora de finalització de les 20.00 a les 18.00 hores, davant de l’avanç de l’horari de tancament dels comerços, i es posaran notes informatives en tots els aparells expenedors de la localitat», ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana Juan Giner, qui ha assegurat que «el nou horari serà efectiu mentres estiguen vigents les mesures excepcionals en l’àmbit del territori valencià a conseqüència de l’agreujament de la situació de la crisi sanitària».

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.