Una xica telefona a la Policia per una festa clandestina en la seua pròpia casa amb nou persones en València

 

Este dissabte, cap a les 23.20 hores, diferents agents de la Policia Local de València es van desplaçar fins a una casa situada en el carrer Albocàsser de la capital del Túria, en ser avisats per una xica que les altres dos persones amb qui viu estaven celebrant una festa il·legal en el mateix domicili.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la xica assegurava que els seus companys de pis estaven botant-se totes les restriccions de confinament, a demés d’estar sense mascareta ni guardant les distàncies.

 

Després de telefonar a les autoritats, la xica va deixar passar als agents a la casa, a on van pillar in fraganti a set persones de diferents nacionalitats (a demés d’espanyola, hi havia francesos, alemanys i holandesos), que s’havien amagat en unes quantes dependències de la casa, com l’armari o davall del llit, en donar-se compte de la presència policial.

 

La Policia Local va alçar nou actes de proposta de sanció per reunió de persones no convivents i restriccions de mobilitat, perquè eren les 23.20 hores i depassaven el toc de queda, i altres nou multes per no portar mascareta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.