Una xica telefona a la Policia per una festa clandestina en la seua pròpia casa amb nou persones en València

 

Este dissabte, cap a les 23.20 hores, diferents agents de la Policia Local de València es van desplaçar fins a una casa situada en el carrer Albocàsser de la capital del Túria, en ser avisats per una xica que les altres dos persones amb qui viu estaven celebrant una festa il·legal en el mateix domicili.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la xica assegurava que els seus companys de pis estaven botant-se totes les restriccions de confinament, a demés d’estar sense mascareta ni guardant les distàncies.

 

Després de telefonar a les autoritats, la xica va deixar passar als agents a la casa, a on van pillar in fraganti a set persones de diferents nacionalitats (a demés d’espanyola, hi havia francesos, alemanys i holandesos), que s’havien amagat en unes quantes dependències de la casa, com l’armari o davall del llit, en donar-se compte de la presència policial.

 

La Policia Local va alçar nou actes de proposta de sanció per reunió de persones no convivents i restriccions de mobilitat, perquè eren les 23.20 hores i depassaven el toc de queda, i altres nou multes per no portar mascareta.

Últimes notícies

Sato, primer japonés del València CF: Kubo és el mirall on vol reflectir-se

El migcampista japonés Ryunosuke Sato s’ha presentat amb el València CF orgullós de ser el primer jugador japonés del primer equip i ha assenyalat Take Kubo, amb més de 200 partits en LaLiga, com el seu gran referent.

Bernabé anuncia que el Govern pressionarà per a evitar cotxes al bulevard Federico García Lorca

Pilar Bernabé assegura que el Govern central farà tot el possible perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit rodat i critica el veto de l’alcaldessa María José Catalá.

Més de 10.000 avals impulsen la candidatura de Diana Morant a la Generalitat

Diana Morant ha registrat més de 10.000 avals, més de la mitat de la militància del PSPV-PSOE, per a les primàries a la candidatura a la Presidència de la Generalitat.

Un ex alt càrrec del Consell, investigat per filtrar retallat l’àudio de la dana a València

El Jutjat d’Instrucció 6 de Llíria ha citat l’ex subsecretari de Justícia Ricardo García com a investigat per la filtració retallada d’una telefonada entre Aemet i Emergències durant la dana, després d’arxivar la causa contra l’ex director general d’Emergències.

L’IVO ampliarà l’hospital de Campanar amb dos nous edificis en sòl municipal

L’Ajuntament de València ha concedit a la Fundació IVO una parcel·la municipal a Campanar per a construir dos nous edificis hospitalaris i ampliar el seu complex oncològic.

Mor un home de 75 anys mentre es banyava a la platja de la Malva-rosa de València

Un home de 75 anys ha mort ofegat este divendres a la platja de la Malva-rosa de València després de ser trobat inconscient a l’aigua per uns surfistes.

La gran carpa de Kurios arriba a la platja de Sant Joan d’Alacant fins al 23 d’agost

La companyia canadenca Cirque du Soleil ha alçat a la platja de Sant Joan d’Alacant la gran carpa de Kurios, on oferirà nou funcions setmanals fins al 23 d’agost.

El jutge del Suprem reclama a Se Acabó la Fiesta tota la comptabilitat de la campanya europea

El magistrat del Tribunal Suprem Julián Sánchez Melgar ha ordenat diverses diligències en la causa per finançament il·legal contra l’eurodiputat Luis Pérez Fernández ‘Alvise’, inclosa la petició de tota la comptabilitat del seu partit a les europees de 2024.