El xiquet operat per Cavadas mor per una hemorràgia massiva mentres tornava a casa

 

El xiquet africà de 10 anys al que el doctor valencià Pedro Cavadas li va extirpar un tumor craniofacial que era més gran que el seu cap va morir el divendres passat, 31 de gener, en l’avió en el que tornava a sa casa. La causa de la mort és una hemorràgia massiva que va tindre en la boca i que no va poder ser controlada. 

 

Segons Cavadas, «els resultats de l’autòpsia i el relat dels testimonis, prèvia autorització judicial per a difondre la informació, conclouen que la mort va ser per uns colps de tos que li van produir una hemorràgia massiva per la boca que no es va poder controlar i que li va provocar la mort per xoc hipervolèmic».

 

«La notícia ens deixa sorpresos, sense explicació de què ha pogut passar», afirma Cavadas, que afegia que ràpidament es van posar en contacte amb son pare i amb l’associació que va col·laborar en la logística dels viatges del xiquet per a assegurar-se de què el pare estava «atés i amb gent davant una situació d’esta magnitud». 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.