El xiquet operat per Cavadas mor per una hemorràgia massiva mentres tornava a casa

 

El xiquet africà de 10 anys al que el doctor valencià Pedro Cavadas li va extirpar un tumor craniofacial que era més gran que el seu cap va morir el divendres passat, 31 de gener, en l’avió en el que tornava a sa casa. La causa de la mort és una hemorràgia massiva que va tindre en la boca i que no va poder ser controlada. 

 

Segons Cavadas, «els resultats de l’autòpsia i el relat dels testimonis, prèvia autorització judicial per a difondre la informació, conclouen que la mort va ser per uns colps de tos que li van produir una hemorràgia massiva per la boca que no es va poder controlar i que li va provocar la mort per xoc hipervolèmic».

 

«La notícia ens deixa sorpresos, sense explicació de què ha pogut passar», afirma Cavadas, que afegia que ràpidament es van posar en contacte amb son pare i amb l’associació que va col·laborar en la logística dels viatges del xiquet per a assegurar-se de què el pare estava «atés i amb gent davant una situació d’esta magnitud». 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.