9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

El xiquet operat per Cavadas mor per una hemorràgia massiva mentres tornava a casa

 

El xiquet africà de 10 anys al que el doctor valencià Pedro Cavadas li va extirpar un tumor craniofacial que era més gran que el seu cap va morir el divendres passat, 31 de gener, en l’avió en el que tornava a sa casa. La causa de la mort és una hemorràgia massiva que va tindre en la boca i que no va poder ser controlada. 

 

Segons Cavadas, «els resultats de l’autòpsia i el relat dels testimonis, prèvia autorització judicial per a difondre la informació, conclouen que la mort va ser per uns colps de tos que li van produir una hemorràgia massiva per la boca que no es va poder controlar i que li va provocar la mort per xoc hipervolèmic».

 

«La notícia ens deixa sorpresos, sense explicació de què ha pogut passar», afirma Cavadas, que afegia que ràpidament es van posar en contacte amb son pare i amb l’associació que va col·laborar en la logística dels viatges del xiquet per a assegurar-se de què el pare estava «atés i amb gent davant una situació d’esta magnitud». 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.