14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Xirivella prorroga altres quinze dies el tancament de parcs

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), mantindrà precintades les zones públiques de joc infantil durant dos setmanes més, fins les 23:59 del dijous 3 de desembre. El decret d’Alcaldia prorroga també el tancament de les sales de fitness, aeròbic i musculació, i prolonga la suspensió de les activitats municipals per a la tercera edat en espais tancats.

 

L’Auditori Municipal continuarà tancat per igual període. El decret renova la crida a la població a «cancel·lar o posposar qualsevol activitat familiar o social que no siga considerada imprescindible» i a limitar les visites als centres d’atenció i informació municipals, aconsellant la via telefònica o telemàtica.

 

«Amb una incidència acumulada en els últims 14 dies superior a 400 casos per cada 100.000 habitants, no ens queda una altra opció: hem de continuar aplicant mesures restrictives i insistir en la responsabilitat individual que totes tenim enfront del virus», declara l’alcalde Michel Montaner.

 

«És cert que en les últimes actualitzacions observem una lleugera millora, però estem encara molt lluny de nivells acceptables», sosté l’edil. Montaner ha informat els grups polítics representats en el consistori de la renovació de les mesures especials enfront de la pandèmia, i l’Ajuntament les ha difoses en els seus perfils socials per a coneixement de la població.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.