8.2 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Xirivella prorroga altres quinze dies el tancament de parcs

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), mantindrà precintades les zones públiques de joc infantil durant dos setmanes més, fins les 23:59 del dijous 3 de desembre. El decret d’Alcaldia prorroga també el tancament de les sales de fitness, aeròbic i musculació, i prolonga la suspensió de les activitats municipals per a la tercera edat en espais tancats.

 

L’Auditori Municipal continuarà tancat per igual període. El decret renova la crida a la població a «cancel·lar o posposar qualsevol activitat familiar o social que no siga considerada imprescindible» i a limitar les visites als centres d’atenció i informació municipals, aconsellant la via telefònica o telemàtica.

 

«Amb una incidència acumulada en els últims 14 dies superior a 400 casos per cada 100.000 habitants, no ens queda una altra opció: hem de continuar aplicant mesures restrictives i insistir en la responsabilitat individual que totes tenim enfront del virus», declara l’alcalde Michel Montaner.

 

«És cert que en les últimes actualitzacions observem una lleugera millora, però estem encara molt lluny de nivells acceptables», sosté l’edil. Montaner ha informat els grups polítics representats en el consistori de la renovació de les mesures especials enfront de la pandèmia, i l’Ajuntament les ha difoses en els seus perfils socials per a coneixement de la població.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.