Xirivella prorroga altres quinze dies el tancament de parcs

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), mantindrà precintades les zones públiques de joc infantil durant dos setmanes més, fins les 23:59 del dijous 3 de desembre. El decret d’Alcaldia prorroga també el tancament de les sales de fitness, aeròbic i musculació, i prolonga la suspensió de les activitats municipals per a la tercera edat en espais tancats.

 

L’Auditori Municipal continuarà tancat per igual període. El decret renova la crida a la població a «cancel·lar o posposar qualsevol activitat familiar o social que no siga considerada imprescindible» i a limitar les visites als centres d’atenció i informació municipals, aconsellant la via telefònica o telemàtica.

 

«Amb una incidència acumulada en els últims 14 dies superior a 400 casos per cada 100.000 habitants, no ens queda una altra opció: hem de continuar aplicant mesures restrictives i insistir en la responsabilitat individual que totes tenim enfront del virus», declara l’alcalde Michel Montaner.

 

«És cert que en les últimes actualitzacions observem una lleugera millora, però estem encara molt lluny de nivells acceptables», sosté l’edil. Montaner ha informat els grups polítics representats en el consistori de la renovació de les mesures especials enfront de la pandèmia, i l’Ajuntament les ha difoses en els seus perfils socials per a coneixement de la població.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.