Agredeixen en una multitudinària baralla a Picassent a un policia

Un agent de la Policia Local de Picassent, ha resultat ferit en intervindre en una baralla produïda durant les festes que se celebren en el municipi en honor a Sant Cristòfor Mártir. Després de produir-se l’agressió, l’Ajuntament de la localitat valenciana ha emés un comunicat en el qual condemna aquests fets, ocorreguts el dissabte a la vesprada durant l’eixida de bous al recorregut taurí. A més, el consistori ha condemnat l’acte i ha assegurat que «la violència mai tindrà cabuda en les festes en cap de les seues manifestacions».

El policia va patir colps, contusions i, a més, té una cama trencada

En la baralla van haver d’intervindre diversos agents de la Guàrdia Civil. Cal destacar que la batussa entre el grup de joves es va produir en una de les celebracions de bous al carrer de la localitat valenciana de Picassent.

Segons ha apuntat el mitjà de comunicació ‘Levante’, l’agent de Policia Local va haver de ser evacuat en ambulància fins a un centre mèdic on continua ingressat. L’agent ha patit colps, contusions i, a més, ha patit el trencament d’una cama, segons han indicat fonts municipals.

«Des de l’Ajuntament condemnem els fets ocorreguts la vesprada d’ahir durant l’eixida dels bous en la ruta dels bous. La violència mai tindrà lloc en els festivals en cap de les seues manifestacions. Volem apreciar la labor de les forces de seguretat i el bon acompliment de la Policia Local i la Guàrdia Civil per a restablir l’ordre en el lloc. També desitgem ràpida recuperació al Policia Local que va resultar ferit. A Picassent volem continuar vivint les festes en pau i harmonia«, comenta l’Ajuntament de Picassent en les xarxes socials.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.