Agredeixen en una multitudinària baralla a Picassent a un policia

Un agent de la Policia Local de Picassent, ha resultat ferit en intervindre en una baralla produïda durant les festes que se celebren en el municipi en honor a Sant Cristòfor Mártir. Després de produir-se l’agressió, l’Ajuntament de la localitat valenciana ha emés un comunicat en el qual condemna aquests fets, ocorreguts el dissabte a la vesprada durant l’eixida de bous al recorregut taurí. A més, el consistori ha condemnat l’acte i ha assegurat que «la violència mai tindrà cabuda en les festes en cap de les seues manifestacions».

El policia va patir colps, contusions i, a més, té una cama trencada

En la baralla van haver d’intervindre diversos agents de la Guàrdia Civil. Cal destacar que la batussa entre el grup de joves es va produir en una de les celebracions de bous al carrer de la localitat valenciana de Picassent.

Segons ha apuntat el mitjà de comunicació ‘Levante’, l’agent de Policia Local va haver de ser evacuat en ambulància fins a un centre mèdic on continua ingressat. L’agent ha patit colps, contusions i, a més, ha patit el trencament d’una cama, segons han indicat fonts municipals.

«Des de l’Ajuntament condemnem els fets ocorreguts la vesprada d’ahir durant l’eixida dels bous en la ruta dels bous. La violència mai tindrà lloc en els festivals en cap de les seues manifestacions. Volem apreciar la labor de les forces de seguretat i el bon acompliment de la Policia Local i la Guàrdia Civil per a restablir l’ordre en el lloc. També desitgem ràpida recuperació al Policia Local que va resultar ferit. A Picassent volem continuar vivint les festes en pau i harmonia«, comenta l’Ajuntament de Picassent en les xarxes socials.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.