El 57,91% dels consumidors valencians mantindrà la seua despesa durant el Nadal quasi tres punts per damunt de 2016, mentre que un 4.04% gastarà menys, segons un sondeig de l'Associació Valenciana de Consumidors (AVACU) amb la previsió de despeses per a les pròximes festes. Així, este any, d'acord amb l'enquesta, augmenta el percentatge dels valencians que afirmen que les seues despeses seran molt més majors (d'un 19,1 a un 2,69%) i es manté, encara que amb un lleuger augment, els que preveuen realitzar una despesa «més major» (d'un 20,25 a un 20,54%). També creix la xifra dels que preveuen una despesa menor per a este Nadal (d'un 14,56% a un 14,81%) però es reduïx el dels que augura que gastarà molt més (d'un 6,96 a un 4,04%).
Últimes notícies
Societat
Les VTC marxen per València contra un decret que consideren letal per al sector
Una marxa lenta de conductors de VTC col·lapsa la ronda interior de València contra un decret llei urgent de la Generalitat que restringix el servici urbà. El sector alerta d'una retallada del 40% de l'oferta, 1.800 llicències i 5.000 ocupacions en risc.
Social
PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de les vivendes públiques
El ple ha rebutjat la reprovació de Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïa responsabilitat per irregularitats en vivendes públiques.
Política
Exdirigentes del PSPV d’Almussafes reclamen respectar la presumpció d’innocència de l’alcalde
Els 41 membres de l'anterior executiva local han qüestionat l'expedient obert pel Comité d'Ètica i Garanties del PSPV-PSOE i han reclamat respecte a la presumpció d'innocència. Recorden que Toni González seguix com a alcalde malgrat la suspensió cautelar de militància per acusacions d'assetjament sexual i laboral.
Política
Compromís recomana a l’esquerra escoltar la militància per a triar un nou líder
Compromís ha recomanat a l'esquerra escoltar la militància per a triar un nou lideratge després del pas arrere de Yolanda Díaz. Sumar ha demanat unitat i el PSOE i EH Bildu han mostrat respecte i han subratllat la necessitat d'un espai fort a l'esquerra del PSOE.
Successos
Detinguts els quatre autors d’un intent de segrest frustrat pel gos de la víctima a Polinyà de Xúquer
La Guàrdia Civil ha detingut a quatre integrants d'un grup criminal que va intentar segrestar una dona en el seu domicili de Polinyà de Xúquer. El rapte es va frustrar quan el gos de la víctima va mossegar a un dels assaltants, la qual cosa va desencadenar una investigació en tres fases.
Societat
Marxa lenta de VTC provoca embossos i corts en vies clau de València
La marxa lenta de VTC contra el decret de la Generalitat que limita la seua activitat provoca congestió en artèries principals de València i el tall de Sant Vicent Màrtir. Dos columnes han eixit des de Pista de Silla i Corts Valencianes i confluïxen en el centre per a finalitzar davant la Conselleria de Transports.
Internacional
La capella ardent d’Antonio Tejero s’instal·la en un tanatori de Xàtiva
El tanatori Servisa de Xàtiva acull la capella ardent de l'ex tinent coronel Antonio Tejero, mort als 93 anys. El funeral està previst esta vesprada en la capella de la Costera i l'accés a la vetla és només per a la família.
Economia
El preu de la vivenda bat rècord: puja un 7,5% en 2025 i un 9,4% en la Comunitat Valenciana
El preu mitjà va aconseguir 1.902 euros/m², un 7,5% més que en 2024, i va superar el pic de 2007. Les compravendes van créixer un 4,4% i les hipoteques un 13,7%.



