Ja es poden sol·licitar les ajudes a les associacions taurines de la Diputació de Castelló

El Butlletí Oficial de la Província (BOP) ha publicat la convocatòria d’ajudes de l’àrea de Cultura per a associacions taurines, que compta amb una dotació de 90.000 euros en els pressupostos de #MésImpulsCastelló de 2022. Segons consta en l’anunci del BOP  ( file://wperf/Down$/rgarcia/Downloads/01088-2022%20(1).pdf ).

Les associacions interessades poden presentar la seua sol·licitud en el termini d’un mes, a comptar des de l’endemà a la seua publicació en el BOP, que va ser es va realitzar el passat 26 de març.

Aquesta línia d’ajudes compta amb dos modalitats

La primera, en la qual s’han consignat 80.000 euros, contempla la compra, lloguer i transport de caps de bestiar; l’adquisició de mitjans materials; la contractació de serveis específics per a realitzar l’activitat, i la publicitat i difusió del festeig. Per a aquest supòsit, la diputada de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que la subvenció màxima per a cada associació no podrà superar els 5.000 euros.

La segona modalitat, dotada amb 10.000 euros, està relacionada amb el finançament de publicacions, revistes, exposicions, conferències i activitats anàlogues sobre la cultura taurina. 

Sanz ha afirmat que en cas ‘’que en aquest vessant no esgote el crèdit, el sobrant es destinarà a finançar les activitats esmentades en el primer supòsit’’.

Sobre aquest tema, la titular de Cultura ha subratllat que, ‘’després de la impossibilitat de realitzar festejos durant la pandèmia, ara que ens trobem en una situació de major normalitat i estabilitat sanitària i ha arribat el moment de fer costat a les associacions taurines perquè els aficionats puguen gaudir d’aquesta tradició en tots els seus vessants amb la màxima seguretat’’.

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.