Ja es poden sol·licitar les ajudes a les associacions taurines de la Diputació de Castelló

El Butlletí Oficial de la Província (BOP) ha publicat la convocatòria d’ajudes de l’àrea de Cultura per a associacions taurines, que compta amb una dotació de 90.000 euros en els pressupostos de #MésImpulsCastelló de 2022. Segons consta en l’anunci del BOP  ( file://wperf/Down$/rgarcia/Downloads/01088-2022%20(1).pdf ).

Les associacions interessades poden presentar la seua sol·licitud en el termini d’un mes, a comptar des de l’endemà a la seua publicació en el BOP, que va ser es va realitzar el passat 26 de març.

Aquesta línia d’ajudes compta amb dos modalitats

La primera, en la qual s’han consignat 80.000 euros, contempla la compra, lloguer i transport de caps de bestiar; l’adquisició de mitjans materials; la contractació de serveis específics per a realitzar l’activitat, i la publicitat i difusió del festeig. Per a aquest supòsit, la diputada de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que la subvenció màxima per a cada associació no podrà superar els 5.000 euros.

La segona modalitat, dotada amb 10.000 euros, està relacionada amb el finançament de publicacions, revistes, exposicions, conferències i activitats anàlogues sobre la cultura taurina. 

Sanz ha afirmat que en cas ‘’que en aquest vessant no esgote el crèdit, el sobrant es destinarà a finançar les activitats esmentades en el primer supòsit’’.

Sobre aquest tema, la titular de Cultura ha subratllat que, ‘’després de la impossibilitat de realitzar festejos durant la pandèmia, ara que ens trobem en una situació de major normalitat i estabilitat sanitària i ha arribat el moment de fer costat a les associacions taurines perquè els aficionats puguen gaudir d’aquesta tradició en tots els seus vessants amb la màxima seguretat’’.

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.