Ja es poden sol·licitar les ajudes a les associacions taurines de la Diputació de Castelló

El Butlletí Oficial de la Província (BOP) ha publicat la convocatòria d’ajudes de l’àrea de Cultura per a associacions taurines, que compta amb una dotació de 90.000 euros en els pressupostos de #MésImpulsCastelló de 2022. Segons consta en l’anunci del BOP  ( file://wperf/Down$/rgarcia/Downloads/01088-2022%20(1).pdf ).

Les associacions interessades poden presentar la seua sol·licitud en el termini d’un mes, a comptar des de l’endemà a la seua publicació en el BOP, que va ser es va realitzar el passat 26 de març.

Aquesta línia d’ajudes compta amb dos modalitats

La primera, en la qual s’han consignat 80.000 euros, contempla la compra, lloguer i transport de caps de bestiar; l’adquisició de mitjans materials; la contractació de serveis específics per a realitzar l’activitat, i la publicitat i difusió del festeig. Per a aquest supòsit, la diputada de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que la subvenció màxima per a cada associació no podrà superar els 5.000 euros.

La segona modalitat, dotada amb 10.000 euros, està relacionada amb el finançament de publicacions, revistes, exposicions, conferències i activitats anàlogues sobre la cultura taurina. 

Sanz ha afirmat que en cas ‘’que en aquest vessant no esgote el crèdit, el sobrant es destinarà a finançar les activitats esmentades en el primer supòsit’’.

Sobre aquest tema, la titular de Cultura ha subratllat que, ‘’després de la impossibilitat de realitzar festejos durant la pandèmia, ara que ens trobem en una situació de major normalitat i estabilitat sanitària i ha arribat el moment de fer costat a les associacions taurines perquè els aficionats puguen gaudir d’aquesta tradició en tots els seus vessants amb la màxima seguretat’’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.