Ja es poden sol·licitar les ajudes a les associacions taurines de la Diputació de Castelló

El Butlletí Oficial de la Província (BOP) ha publicat la convocatòria d’ajudes de l’àrea de Cultura per a associacions taurines, que compta amb una dotació de 90.000 euros en els pressupostos de #MésImpulsCastelló de 2022. Segons consta en l’anunci del BOP  ( file://wperf/Down$/rgarcia/Downloads/01088-2022%20(1).pdf ).

Les associacions interessades poden presentar la seua sol·licitud en el termini d’un mes, a comptar des de l’endemà a la seua publicació en el BOP, que va ser es va realitzar el passat 26 de març.

Aquesta línia d’ajudes compta amb dos modalitats

La primera, en la qual s’han consignat 80.000 euros, contempla la compra, lloguer i transport de caps de bestiar; l’adquisició de mitjans materials; la contractació de serveis específics per a realitzar l’activitat, i la publicitat i difusió del festeig. Per a aquest supòsit, la diputada de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que la subvenció màxima per a cada associació no podrà superar els 5.000 euros.

La segona modalitat, dotada amb 10.000 euros, està relacionada amb el finançament de publicacions, revistes, exposicions, conferències i activitats anàlogues sobre la cultura taurina. 

Sanz ha afirmat que en cas ‘’que en aquest vessant no esgote el crèdit, el sobrant es destinarà a finançar les activitats esmentades en el primer supòsit’’.

Sobre aquest tema, la titular de Cultura ha subratllat que, ‘’després de la impossibilitat de realitzar festejos durant la pandèmia, ara que ens trobem en una situació de major normalitat i estabilitat sanitària i ha arribat el moment de fer costat a les associacions taurines perquè els aficionats puguen gaudir d’aquesta tradició en tots els seus vessants amb la màxima seguretat’’.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.