Alba Carrillo i Santi Burgoa celebren el seu segon aniversari com a parella

 

Alba Carrillo i el periodista Santi Burgoa acaben de celebrar el seu segon aniversari i per a celebrar-lo la parella va tindre una cita romàntica en un dels restaurants més exclusius de Madrid. A la seua eixida, la model ha presumit de nóvio pels carrers de la capital espanyola, no obstant això Santi es va mostrar una mica més discret.

 

La col·laboradora de ‘Ya es mediodía’ es va atrevir a respondre algunes preguntes ‘compromeses’ de la premsa i va animar a la seua parella a contestar a les qüestions dels mitjans. Tots dos han respost a la pregunta de si planegen fer un pas més en la seua relació i, si bé ell s’ha mostrat una cosa més discreta, la model ho té molt clar.

 

Encara que principalment ha sigut Alba Carrillo la que ha respost, també ha animat a la seua parella al fet que conteste a les qüestions dels mitjans. “Jo estic bé, com estàs el teu Santi, dis-ho. Jo és que soc més expressiva, ell és més tranquil”, ha dit l’exdona de Feliciano López entre riures.

 

La resposta d’Alba Carrillo sobre el seu futur amb Santi Burgoa

Després de dos anys eixint i amb una relació molt consolidada, els periodistes allí presents no han pogut evitar no preguntar-los sobre els seus futurs plans de noces. “No sé, jo soc súper clàssica. Jo sí, per l’Església”, ha dit Alba fent broma. A més, Carrillo s’ha referit al seu xic. “Jo passe paraula”, ha comentat Santi.

 

També els han preguntat sobre una decisió que pot canviar les seues vides: ser pares. “No sé…Santi tu que dius”, ha seguit comentat de manera molt irònica la model. “Gràcies, gràcies”, ha conclòs Santi. Com dos adolescents, la parella no ha pogut evitar els riures i les mirades còmplices.

Últimes notícies

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.