Alba Carrillo i Santi Burgoa celebren el seu segon aniversari com a parella

 

Alba Carrillo i el periodista Santi Burgoa acaben de celebrar el seu segon aniversari i per a celebrar-lo la parella va tindre una cita romàntica en un dels restaurants més exclusius de Madrid. A la seua eixida, la model ha presumit de nóvio pels carrers de la capital espanyola, no obstant això Santi es va mostrar una mica més discret.

 

La col·laboradora de ‘Ya es mediodía’ es va atrevir a respondre algunes preguntes ‘compromeses’ de la premsa i va animar a la seua parella a contestar a les qüestions dels mitjans. Tots dos han respost a la pregunta de si planegen fer un pas més en la seua relació i, si bé ell s’ha mostrat una cosa més discreta, la model ho té molt clar.

 

Encara que principalment ha sigut Alba Carrillo la que ha respost, també ha animat a la seua parella al fet que conteste a les qüestions dels mitjans. “Jo estic bé, com estàs el teu Santi, dis-ho. Jo és que soc més expressiva, ell és més tranquil”, ha dit l’exdona de Feliciano López entre riures.

 

La resposta d’Alba Carrillo sobre el seu futur amb Santi Burgoa

Després de dos anys eixint i amb una relació molt consolidada, els periodistes allí presents no han pogut evitar no preguntar-los sobre els seus futurs plans de noces. “No sé, jo soc súper clàssica. Jo sí, per l’Església”, ha dit Alba fent broma. A més, Carrillo s’ha referit al seu xic. “Jo passe paraula”, ha comentat Santi.

 

També els han preguntat sobre una decisió que pot canviar les seues vides: ser pares. “No sé…Santi tu que dius”, ha seguit comentat de manera molt irònica la model. “Gràcies, gràcies”, ha conclòs Santi. Com dos adolescents, la parella no ha pogut evitar els riures i les mirades còmplices.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.