12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Alba Muñoz, bellea del foc 2024

La ciutat d’Alacant ja ha coronat a la seua nova Bellea del Foc per a les Fogueres de 2024. Alba Muñoz Navarro, representant de la foguera Florida-Portazgo, ha sigut elegida entre més de 75 candidates en una emocionant gala celebrada en la icònica Plaza de Bous. Enguany, l’esdeveniment no sols va marcar l’inici d’un nou cicle festiu, sinó també el començament d’una era per a Muñoz, qui portarà l’estendard de la tradició i la cultura local.

Durant la gala, que es va desenvolupar sota un ambient ple d’expectativa i alegria, Alba Muñoz va aconseguir destacar pel seu carisma i presència, convertint-se en el centre de totes les mirades. La nit va estar plena d’actes simbòlics i presentacions que van reflectir la rica història i l’esperit de les festivitats d’Alacant.

L’elecció de la Bellea del Foc és una de les tradicions més arrelades i emocionants de les Fogueres, que cada any congrega a nombrosos ciutadans i turistes. La Plaça de Bous es va omplir completament, evidenciant la importància d’aquest esdeveniment per a la comunitat. La gala va començar amb una actuació de ball inspirada en “Fill de la Lluna” de Mecano, on les candidates i candidats van donar vida a una al·legoria de les fases lunars i les vivències anuals d’una Bellea del Foc.

Després de l’emocionant obertura, les 75 candidates van fer la seua primera aparició en l’escenari, desfilant davant un públic entusiasta que aplaudia cada pas. La vetlada va continuar amb més actuacions i la segona passarel·la de la nit, on cada candidata va tindre l’oportunitat de presentar-se individualment.

Un dels moments més emotius de la gala va ser l’adeu de Belén Mora Rosado, Bellea del Foc 2023 de la Foguera Nou Alipark. Belén, acompanyada per les seues dames d’honor, va entregar un discurs commovedor, agraint a tots els que la van acompanyar durant el seu regnat i destacant el suport incondicional de les seues companyes, als qui va descriure amb metàfores nàutiques plenes de sentiment.

Finalment, després d’una nit plena de tradició i cultura, el notari va fer acte de presència per a llegir els noms de les set dames d’honor i revelar el secret millor guardat: el nom de la nova Bellea del Foc. En ser anunciada, Alba Muñoz no va poder contindre l’emoció, mentre la plaça esclatava en goig.

La gala no sols va ser una celebració de la bellesa i la tradició, sinó també un reflex de l’esperit comunitari i la rica cultura d’Alacant. Alba Muñoz Navarro i les seues dames d’honor, Lucía González Mira, Alba Caturla Mazanet, María Huesca Ramos, Mar León Bernabeu, Laura Ramírez Pérez i María Martínez Esteban, ara tenen la responsabilitat de representar i promoure les Fogueres, assegurant que el foc de la tradició mai s’apague.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.