Alba Muñoz, bellea del foc 2024

La ciutat d’Alacant ja ha coronat a la seua nova Bellea del Foc per a les Fogueres de 2024. Alba Muñoz Navarro, representant de la foguera Florida-Portazgo, ha sigut elegida entre més de 75 candidates en una emocionant gala celebrada en la icònica Plaza de Bous. Enguany, l’esdeveniment no sols va marcar l’inici d’un nou cicle festiu, sinó també el començament d’una era per a Muñoz, qui portarà l’estendard de la tradició i la cultura local.

Durant la gala, que es va desenvolupar sota un ambient ple d’expectativa i alegria, Alba Muñoz va aconseguir destacar pel seu carisma i presència, convertint-se en el centre de totes les mirades. La nit va estar plena d’actes simbòlics i presentacions que van reflectir la rica història i l’esperit de les festivitats d’Alacant.

L’elecció de la Bellea del Foc és una de les tradicions més arrelades i emocionants de les Fogueres, que cada any congrega a nombrosos ciutadans i turistes. La Plaça de Bous es va omplir completament, evidenciant la importància d’aquest esdeveniment per a la comunitat. La gala va començar amb una actuació de ball inspirada en “Fill de la Lluna” de Mecano, on les candidates i candidats van donar vida a una al·legoria de les fases lunars i les vivències anuals d’una Bellea del Foc.

Després de l’emocionant obertura, les 75 candidates van fer la seua primera aparició en l’escenari, desfilant davant un públic entusiasta que aplaudia cada pas. La vetlada va continuar amb més actuacions i la segona passarel·la de la nit, on cada candidata va tindre l’oportunitat de presentar-se individualment.

Un dels moments més emotius de la gala va ser l’adeu de Belén Mora Rosado, Bellea del Foc 2023 de la Foguera Nou Alipark. Belén, acompanyada per les seues dames d’honor, va entregar un discurs commovedor, agraint a tots els que la van acompanyar durant el seu regnat i destacant el suport incondicional de les seues companyes, als qui va descriure amb metàfores nàutiques plenes de sentiment.

Finalment, després d’una nit plena de tradició i cultura, el notari va fer acte de presència per a llegir els noms de les set dames d’honor i revelar el secret millor guardat: el nom de la nova Bellea del Foc. En ser anunciada, Alba Muñoz no va poder contindre l’emoció, mentre la plaça esclatava en goig.

La gala no sols va ser una celebració de la bellesa i la tradició, sinó també un reflex de l’esperit comunitari i la rica cultura d’Alacant. Alba Muñoz Navarro i les seues dames d’honor, Lucía González Mira, Alba Caturla Mazanet, María Huesca Ramos, Mar León Bernabeu, Laura Ramírez Pérez i María Martínez Esteban, ara tenen la responsabilitat de representar i promoure les Fogueres, assegurant que el foc de la tradició mai s’apague.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.