Alba Muñoz, bellea del foc 2024

La ciutat d’Alacant ja ha coronat a la seua nova Bellea del Foc per a les Fogueres de 2024. Alba Muñoz Navarro, representant de la foguera Florida-Portazgo, ha sigut elegida entre més de 75 candidates en una emocionant gala celebrada en la icònica Plaza de Bous. Enguany, l’esdeveniment no sols va marcar l’inici d’un nou cicle festiu, sinó també el començament d’una era per a Muñoz, qui portarà l’estendard de la tradició i la cultura local.

Durant la gala, que es va desenvolupar sota un ambient ple d’expectativa i alegria, Alba Muñoz va aconseguir destacar pel seu carisma i presència, convertint-se en el centre de totes les mirades. La nit va estar plena d’actes simbòlics i presentacions que van reflectir la rica història i l’esperit de les festivitats d’Alacant.

L’elecció de la Bellea del Foc és una de les tradicions més arrelades i emocionants de les Fogueres, que cada any congrega a nombrosos ciutadans i turistes. La Plaça de Bous es va omplir completament, evidenciant la importància d’aquest esdeveniment per a la comunitat. La gala va començar amb una actuació de ball inspirada en “Fill de la Lluna” de Mecano, on les candidates i candidats van donar vida a una al·legoria de les fases lunars i les vivències anuals d’una Bellea del Foc.

Després de l’emocionant obertura, les 75 candidates van fer la seua primera aparició en l’escenari, desfilant davant un públic entusiasta que aplaudia cada pas. La vetlada va continuar amb més actuacions i la segona passarel·la de la nit, on cada candidata va tindre l’oportunitat de presentar-se individualment.

Un dels moments més emotius de la gala va ser l’adeu de Belén Mora Rosado, Bellea del Foc 2023 de la Foguera Nou Alipark. Belén, acompanyada per les seues dames d’honor, va entregar un discurs commovedor, agraint a tots els que la van acompanyar durant el seu regnat i destacant el suport incondicional de les seues companyes, als qui va descriure amb metàfores nàutiques plenes de sentiment.

Finalment, després d’una nit plena de tradició i cultura, el notari va fer acte de presència per a llegir els noms de les set dames d’honor i revelar el secret millor guardat: el nom de la nova Bellea del Foc. En ser anunciada, Alba Muñoz no va poder contindre l’emoció, mentre la plaça esclatava en goig.

La gala no sols va ser una celebració de la bellesa i la tradició, sinó també un reflex de l’esperit comunitari i la rica cultura d’Alacant. Alba Muñoz Navarro i les seues dames d’honor, Lucía González Mira, Alba Caturla Mazanet, María Huesca Ramos, Mar León Bernabeu, Laura Ramírez Pérez i María Martínez Esteban, ara tenen la responsabilitat de representar i promoure les Fogueres, assegurant que el foc de la tradició mai s’apague.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.