Alba Muñoz, bellea del foc 2024

La ciutat d’Alacant ja ha coronat a la seua nova Bellea del Foc per a les Fogueres de 2024. Alba Muñoz Navarro, representant de la foguera Florida-Portazgo, ha sigut elegida entre més de 75 candidates en una emocionant gala celebrada en la icònica Plaza de Bous. Enguany, l’esdeveniment no sols va marcar l’inici d’un nou cicle festiu, sinó també el començament d’una era per a Muñoz, qui portarà l’estendard de la tradició i la cultura local.

Durant la gala, que es va desenvolupar sota un ambient ple d’expectativa i alegria, Alba Muñoz va aconseguir destacar pel seu carisma i presència, convertint-se en el centre de totes les mirades. La nit va estar plena d’actes simbòlics i presentacions que van reflectir la rica història i l’esperit de les festivitats d’Alacant.

L’elecció de la Bellea del Foc és una de les tradicions més arrelades i emocionants de les Fogueres, que cada any congrega a nombrosos ciutadans i turistes. La Plaça de Bous es va omplir completament, evidenciant la importància d’aquest esdeveniment per a la comunitat. La gala va començar amb una actuació de ball inspirada en “Fill de la Lluna” de Mecano, on les candidates i candidats van donar vida a una al·legoria de les fases lunars i les vivències anuals d’una Bellea del Foc.

Després de l’emocionant obertura, les 75 candidates van fer la seua primera aparició en l’escenari, desfilant davant un públic entusiasta que aplaudia cada pas. La vetlada va continuar amb més actuacions i la segona passarel·la de la nit, on cada candidata va tindre l’oportunitat de presentar-se individualment.

Un dels moments més emotius de la gala va ser l’adeu de Belén Mora Rosado, Bellea del Foc 2023 de la Foguera Nou Alipark. Belén, acompanyada per les seues dames d’honor, va entregar un discurs commovedor, agraint a tots els que la van acompanyar durant el seu regnat i destacant el suport incondicional de les seues companyes, als qui va descriure amb metàfores nàutiques plenes de sentiment.

Finalment, després d’una nit plena de tradició i cultura, el notari va fer acte de presència per a llegir els noms de les set dames d’honor i revelar el secret millor guardat: el nom de la nova Bellea del Foc. En ser anunciada, Alba Muñoz no va poder contindre l’emoció, mentre la plaça esclatava en goig.

La gala no sols va ser una celebració de la bellesa i la tradició, sinó també un reflex de l’esperit comunitari i la rica cultura d’Alacant. Alba Muñoz Navarro i les seues dames d’honor, Lucía González Mira, Alba Caturla Mazanet, María Huesca Ramos, Mar León Bernabeu, Laura Ramírez Pérez i María Martínez Esteban, ara tenen la responsabilitat de representar i promoure les Fogueres, assegurant que el foc de la tradició mai s’apague.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als seus agents caiguts en el 182 aniversari del cos

La Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant celebra el 182 aniversari del cos amb un acte institucional centrat en l'homenatge als agents morts a Huelva i el suport a les seues famílies i companys.

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.