L’alcaldessa de Massalavés, de festa en el carrer en plena crisi del coronavirus

 

Després del decret d’estat d’alarma pel coronavirus, els valencians fan tot el possible per a què el confinament siga més amé: des d’eixir als balcons a tocar les cançons típiques de Falles en el dia de Sant Josep, fins a inventar-se jocs, que ja s’han fet virals en les xarxes socials.

 

Tot i això, hi ha qui s’ha saltat el confinament per a celebrar Sant Josep, el dia gran, i l’últim, de les Falles. Un fet que ha creat molta polèmica en les xarxes socials, especialment, per la presència d’una autoritat en una d’estes festes.

 

És el cas de Puri Noguera (PP), l’alcaldessa de Massalavés, en la comarca de la Ribera (València), qui ha sigut pillada ballant en el carrer amb una cervessa en la mà. Esta imatge, que ja s’ha viralitzat en les xarxes socials, ha donat molt a parlar i, fins i tot, molts internautes han demanat la seua dimissió, a pesar de les disculpes de la primera edil.

 

 

«Vull demanar disculpes a tots i totes per un greu error, per una irresponsabilitat que no té justificació. Un error greu del que em penedisc i em sent molt trista», ha afirmat Noguera en un comunicat oficial. «Vos demane que no cometeu el mateix error que jo. Quedeu-vos en la vostra casa i just superarem esta lluita contra el coronavirus», ha afegit.

 

 

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.