Alejandro Sanz reapareix i parla de la seua salut mental: ‘He tingut un brot fort’

Alejandro Sanz va llançar aquest cap de setmana un preocupant missatge a través del seu perfil de Twitter. Un missatge en el qual reconeixia no estar bé, obrint-se en canal davant els seus fans sobre la seua salut mental: “No estic bé. No sé si això serveix d’alguna cosa, però vull dir-ho. Estic trist i cansat”, començava dient.

Com era d’esperar, arran de les seues paraules, l’artista espanyol, un dels més volguts i admirats, rebia un al·luvió de mostres d’afecte i suport a través de les xarxes socials. I, aquest dilluns a la nit, Sanz a la fi tornava a pronunciar-se en la mateixa xarxa social amb un missatge d’agraïment, en el qual també ha explicat com se sent.

Ara, i després d’uns dies en què l’artista ha rebut una onada de missatges de suport, aquest ha tornat a parlar, de nou en Twitter. El primer que ha volgut fer és donar les gràcies als seus seguidors per aquesta “caloreta” que ha rebut en forma de missatges tendres i afectuosos: “Aquests dies he rebut molt d’afecte per diferents vies i les agraïsc moltíssim totes”.


Però, ja després, ha volgut tornar a aprofundir en el tema de la seua salut mental: “He tingut un brot fort aquest cap de setmana i encara que fins i tot no acaba d’arribar la llum, sembla que s’ha despertat una cuca de llum en el meu pit. No vull suspendre la gira perquè crec que amb l’ajuda correcta i una mica de comprensió i suport en els xous, ho tirarem avant. A més, crec que tancar-me no és bona idea”, ha afegit l’artista madrileny.

Gràcies per la caloreta. Anem pel dia de demà. El sol està de camí”, conclou l’artista, amb un missatge més positiu que, de nou, ha generat un al·luvió de reaccions i molts missatges de suport i afecte.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.