Alejandro Sanz reapareix i parla de la seua salut mental: ‘He tingut un brot fort’

Alejandro Sanz va llançar aquest cap de setmana un preocupant missatge a través del seu perfil de Twitter. Un missatge en el qual reconeixia no estar bé, obrint-se en canal davant els seus fans sobre la seua salut mental: “No estic bé. No sé si això serveix d’alguna cosa, però vull dir-ho. Estic trist i cansat”, començava dient.

Com era d’esperar, arran de les seues paraules, l’artista espanyol, un dels més volguts i admirats, rebia un al·luvió de mostres d’afecte i suport a través de les xarxes socials. I, aquest dilluns a la nit, Sanz a la fi tornava a pronunciar-se en la mateixa xarxa social amb un missatge d’agraïment, en el qual també ha explicat com se sent.

Ara, i després d’uns dies en què l’artista ha rebut una onada de missatges de suport, aquest ha tornat a parlar, de nou en Twitter. El primer que ha volgut fer és donar les gràcies als seus seguidors per aquesta “caloreta” que ha rebut en forma de missatges tendres i afectuosos: “Aquests dies he rebut molt d’afecte per diferents vies i les agraïsc moltíssim totes”.


Però, ja després, ha volgut tornar a aprofundir en el tema de la seua salut mental: “He tingut un brot fort aquest cap de setmana i encara que fins i tot no acaba d’arribar la llum, sembla que s’ha despertat una cuca de llum en el meu pit. No vull suspendre la gira perquè crec que amb l’ajuda correcta i una mica de comprensió i suport en els xous, ho tirarem avant. A més, crec que tancar-me no és bona idea”, ha afegit l’artista madrileny.

Gràcies per la caloreta. Anem pel dia de demà. El sol està de camí”, conclou l’artista, amb un missatge més positiu que, de nou, ha generat un al·luvió de reaccions i molts missatges de suport i afecte.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.