Alejandro Sanz reapareix i parla de la seua salut mental: ‘He tingut un brot fort’

Alejandro Sanz va llançar aquest cap de setmana un preocupant missatge a través del seu perfil de Twitter. Un missatge en el qual reconeixia no estar bé, obrint-se en canal davant els seus fans sobre la seua salut mental: “No estic bé. No sé si això serveix d’alguna cosa, però vull dir-ho. Estic trist i cansat”, començava dient.

Com era d’esperar, arran de les seues paraules, l’artista espanyol, un dels més volguts i admirats, rebia un al·luvió de mostres d’afecte i suport a través de les xarxes socials. I, aquest dilluns a la nit, Sanz a la fi tornava a pronunciar-se en la mateixa xarxa social amb un missatge d’agraïment, en el qual també ha explicat com se sent.

Ara, i després d’uns dies en què l’artista ha rebut una onada de missatges de suport, aquest ha tornat a parlar, de nou en Twitter. El primer que ha volgut fer és donar les gràcies als seus seguidors per aquesta “caloreta” que ha rebut en forma de missatges tendres i afectuosos: “Aquests dies he rebut molt d’afecte per diferents vies i les agraïsc moltíssim totes”.


Però, ja després, ha volgut tornar a aprofundir en el tema de la seua salut mental: “He tingut un brot fort aquest cap de setmana i encara que fins i tot no acaba d’arribar la llum, sembla que s’ha despertat una cuca de llum en el meu pit. No vull suspendre la gira perquè crec que amb l’ajuda correcta i una mica de comprensió i suport en els xous, ho tirarem avant. A més, crec que tancar-me no és bona idea”, ha afegit l’artista madrileny.

Gràcies per la caloreta. Anem pel dia de demà. El sol està de camí”, conclou l’artista, amb un missatge més positiu que, de nou, ha generat un al·luvió de reaccions i molts missatges de suport i afecte.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.