Alejandro Sanz reapareix i parla de la seua salut mental: ‘He tingut un brot fort’

Alejandro Sanz va llançar aquest cap de setmana un preocupant missatge a través del seu perfil de Twitter. Un missatge en el qual reconeixia no estar bé, obrint-se en canal davant els seus fans sobre la seua salut mental: “No estic bé. No sé si això serveix d’alguna cosa, però vull dir-ho. Estic trist i cansat”, començava dient.

Com era d’esperar, arran de les seues paraules, l’artista espanyol, un dels més volguts i admirats, rebia un al·luvió de mostres d’afecte i suport a través de les xarxes socials. I, aquest dilluns a la nit, Sanz a la fi tornava a pronunciar-se en la mateixa xarxa social amb un missatge d’agraïment, en el qual també ha explicat com se sent.

Ara, i després d’uns dies en què l’artista ha rebut una onada de missatges de suport, aquest ha tornat a parlar, de nou en Twitter. El primer que ha volgut fer és donar les gràcies als seus seguidors per aquesta “caloreta” que ha rebut en forma de missatges tendres i afectuosos: “Aquests dies he rebut molt d’afecte per diferents vies i les agraïsc moltíssim totes”.


Però, ja després, ha volgut tornar a aprofundir en el tema de la seua salut mental: “He tingut un brot fort aquest cap de setmana i encara que fins i tot no acaba d’arribar la llum, sembla que s’ha despertat una cuca de llum en el meu pit. No vull suspendre la gira perquè crec que amb l’ajuda correcta i una mica de comprensió i suport en els xous, ho tirarem avant. A més, crec que tancar-me no és bona idea”, ha afegit l’artista madrileny.

Gràcies per la caloreta. Anem pel dia de demà. El sol està de camí”, conclou l’artista, amb un missatge més positiu que, de nou, ha generat un al·luvió de reaccions i molts missatges de suport i afecte.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.