Alejandro Sanz reapareix i parla de la seua salut mental: ‘He tingut un brot fort’

Alejandro Sanz va llançar aquest cap de setmana un preocupant missatge a través del seu perfil de Twitter. Un missatge en el qual reconeixia no estar bé, obrint-se en canal davant els seus fans sobre la seua salut mental: “No estic bé. No sé si això serveix d’alguna cosa, però vull dir-ho. Estic trist i cansat”, començava dient.

Com era d’esperar, arran de les seues paraules, l’artista espanyol, un dels més volguts i admirats, rebia un al·luvió de mostres d’afecte i suport a través de les xarxes socials. I, aquest dilluns a la nit, Sanz a la fi tornava a pronunciar-se en la mateixa xarxa social amb un missatge d’agraïment, en el qual també ha explicat com se sent.

Ara, i després d’uns dies en què l’artista ha rebut una onada de missatges de suport, aquest ha tornat a parlar, de nou en Twitter. El primer que ha volgut fer és donar les gràcies als seus seguidors per aquesta “caloreta” que ha rebut en forma de missatges tendres i afectuosos: “Aquests dies he rebut molt d’afecte per diferents vies i les agraïsc moltíssim totes”.


Però, ja després, ha volgut tornar a aprofundir en el tema de la seua salut mental: “He tingut un brot fort aquest cap de setmana i encara que fins i tot no acaba d’arribar la llum, sembla que s’ha despertat una cuca de llum en el meu pit. No vull suspendre la gira perquè crec que amb l’ajuda correcta i una mica de comprensió i suport en els xous, ho tirarem avant. A més, crec que tancar-me no és bona idea”, ha afegit l’artista madrileny.

Gràcies per la caloreta. Anem pel dia de demà. El sol està de camí”, conclou l’artista, amb un missatge més positiu que, de nou, ha generat un al·luvió de reaccions i molts missatges de suport i afecte.

Últimes notícies

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.