11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Alfafar prepara una nova edició del bo escolar

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Educació, i en col·laboració amb l’àrea de Sistemes informàtics, ultima els preparatius per a la nova campanya de repartiment de bo escolar per a les famílies d’Alfafar.

El termini de sol·licitud comença el pròxim 2 de setembre. El tràmit es realitzarà per segon any consecutiu únicament de manera telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar.

El bo generat s’enviarà a cada persona beneficiària en PDF per correu electrònic, podent imprimir-se o utilitzar-se directament des del mòbil.

L’import dels bons escolars varia en funció del nivell escolar, sent de 40 euros per a estudiants de segon cicle d’Educació Infantil, 65 euros per a alumnat d’educació primària i 75 euros per als qui cursen educació secundària o Formació Professional Bàsica.

Per a identificar-se serà necessari disposar certificat digital, cl@ve PIN o DNI electrònic. L’Ajuntament ofereix a la ciutadania la possibilitat d’obtindre el certificat electrònic en les oficines de Servei d’Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia.

Esta ajuda podrà ser canviada des de l’obtenció del bo fins al 15 de novembre en qualsevol dels comerços que s’han subscrit al conveni amb l’Ajuntament d’Alfafar per a l’adquisició de subministraments escolars (material de papereria, workbooks, llibres de lectura, diccionaris, roba, llapis de memòria, etc.).

Amb esta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar renova el seu compromís amb les famílies per a ajudar en l’adquisició del material escolar, reduint així la despesa econòmica al qual s’enfronten amb la tornada al col·le.

Així mateix, l’Ajuntament potència el comerç local en establir convenis amb els establiments del municipi.

Últimes notícies

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.