Almenys un mort i 25 ferits després de xocar un tren amb un camió als afores d’Hamburg (Alemanya)

HAMBURG (ALEMANYA), 12 (DPA/EP)

Almenys una persona ha mort i 25 han resultat ferides després que un tren d’alta velocitat en el qual viatjaven prop de 300 persones haja xocat amb un camió als afores de la ciutat alemanya d’Hamburg, al nord del país.

L’única víctima mortal fins al moment és un home de 55 anys que va sucumbir a les ferides poc després de ser reanimat pels equips mèdics.

A més, almenys 25 persones han resultat ferides, sis d’elles de gravetat, després que el tren que es dirigia a la ciutat de Múnic amb 291 persones a bord col·lisionés contra un camió en un pas a nivell del districte de Ronneburg, al sud d’Hamburg.

Els afectats han sigut evacuats dels vagons i traslladats al districte d’Harburg de l’esmentada localitat, mentre un equip d’uns 80 bombers s’ha desplaçat al lloc de l’accident; la Policia federal ha obert una investiga ació per esclarir les causes de l’accident.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.