12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Almenys un mort i 25 ferits després de xocar un tren amb un camió als afores d’Hamburg (Alemanya)

HAMBURG (ALEMANYA), 12 (DPA/EP)

Almenys una persona ha mort i 25 han resultat ferides després que un tren d’alta velocitat en el qual viatjaven prop de 300 persones haja xocat amb un camió als afores de la ciutat alemanya d’Hamburg, al nord del país.

L’única víctima mortal fins al moment és un home de 55 anys que va sucumbir a les ferides poc després de ser reanimat pels equips mèdics.

A més, almenys 25 persones han resultat ferides, sis d’elles de gravetat, després que el tren que es dirigia a la ciutat de Múnic amb 291 persones a bord col·lisionés contra un camió en un pas a nivell del districte de Ronneburg, al sud d’Hamburg.

Els afectats han sigut evacuats dels vagons i traslladats al districte d’Harburg de l’esmentada localitat, mentre un equip d’uns 80 bombers s’ha desplaçat al lloc de l’accident; la Policia federal ha obert una investiga ació per esclarir les causes de l’accident.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.