Al Pacino, de 83 anys, anuncia que serà pare per quarta vegada amb la seua parella de 29

L’actor estatunidenc Al Pacino es convertirà en pare per quarta vegada als 83 anys al costat de la seua parella Noor Alfallah, de 29. La nóvia del mític intèrpret està embarassada d’uns huit mesos, tal com ha informat el portal estatunidenc ‘TMZ’.

Noor Alfallah, parella d’Al Pacino, és coneguda de la premsa del cor per haver mantingut relacions amoroses anteriors amb el cantant Mick Jagger i amb el milionari Nicolas Berggruen. Així mateix, pertany a l’alta societat de Beverly Hills, on va estudiar i es va graduar en Cinema i Televisió per la Universitat de Califòrnia.

Al Pacino té altres tres fills: Julie Marie Pacino, de 32 anys, fruit de la seua relació amb la professora d’interpretació Jan Tarrant, amb qui el protagonista de Scarface va eixir entre 1988 i 1989; i els bessons Anton James i Olivia Rose, de 22 anys, nascuts de la seua relació sentimental amb la també actriu Beverly d’Angelo, que va durar entre 1997 i 2003.

La notícia de la pròxima paternitat de l’estrela de Hollywood als seus 83 anys ha generat bastant renou en les xarxes socials, on els usuaris parlen de la diferència d’edat entre l’actor i el seua actual parella: 54 anys.

Molts posen l’accent en el fet que quan el nounat complisca la majoria d’edat l’intèrpret tindrà 100 anys o comenten la coincidència que dos dels grans actors de la seua generació, Pacino i Robert De Niro, estrenen quasi alhora una paternitat a una edat tan tardana: “En la meua vida podria haver-me imaginat que Al Pacino i Robert De Niro estarien passejant bebés, concebuts biològicament, junts en Central Park en 2024, mentre prenen medicaments per al colesterol”, ha comentat una usuària.

Últimes notícies

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.