Al Pacino, de 83 anys, anuncia que serà pare per quarta vegada amb la seua parella de 29

L’actor estatunidenc Al Pacino es convertirà en pare per quarta vegada als 83 anys al costat de la seua parella Noor Alfallah, de 29. La nóvia del mític intèrpret està embarassada d’uns huit mesos, tal com ha informat el portal estatunidenc ‘TMZ’.

Noor Alfallah, parella d’Al Pacino, és coneguda de la premsa del cor per haver mantingut relacions amoroses anteriors amb el cantant Mick Jagger i amb el milionari Nicolas Berggruen. Així mateix, pertany a l’alta societat de Beverly Hills, on va estudiar i es va graduar en Cinema i Televisió per la Universitat de Califòrnia.

Al Pacino té altres tres fills: Julie Marie Pacino, de 32 anys, fruit de la seua relació amb la professora d’interpretació Jan Tarrant, amb qui el protagonista de Scarface va eixir entre 1988 i 1989; i els bessons Anton James i Olivia Rose, de 22 anys, nascuts de la seua relació sentimental amb la també actriu Beverly d’Angelo, que va durar entre 1997 i 2003.

La notícia de la pròxima paternitat de l’estrela de Hollywood als seus 83 anys ha generat bastant renou en les xarxes socials, on els usuaris parlen de la diferència d’edat entre l’actor i el seua actual parella: 54 anys.

Molts posen l’accent en el fet que quan el nounat complisca la majoria d’edat l’intèrpret tindrà 100 anys o comenten la coincidència que dos dels grans actors de la seua generació, Pacino i Robert De Niro, estrenen quasi alhora una paternitat a una edat tan tardana: “En la meua vida podria haver-me imaginat que Al Pacino i Robert De Niro estarien passejant bebés, concebuts biològicament, junts en Central Park en 2024, mentre prenen medicaments per al colesterol”, ha comentat una usuària.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.