Al Pacino, de 83 anys, anuncia que serà pare per quarta vegada amb la seua parella de 29

L’actor estatunidenc Al Pacino es convertirà en pare per quarta vegada als 83 anys al costat de la seua parella Noor Alfallah, de 29. La nóvia del mític intèrpret està embarassada d’uns huit mesos, tal com ha informat el portal estatunidenc ‘TMZ’.

Noor Alfallah, parella d’Al Pacino, és coneguda de la premsa del cor per haver mantingut relacions amoroses anteriors amb el cantant Mick Jagger i amb el milionari Nicolas Berggruen. Així mateix, pertany a l’alta societat de Beverly Hills, on va estudiar i es va graduar en Cinema i Televisió per la Universitat de Califòrnia.

Al Pacino té altres tres fills: Julie Marie Pacino, de 32 anys, fruit de la seua relació amb la professora d’interpretació Jan Tarrant, amb qui el protagonista de Scarface va eixir entre 1988 i 1989; i els bessons Anton James i Olivia Rose, de 22 anys, nascuts de la seua relació sentimental amb la també actriu Beverly d’Angelo, que va durar entre 1997 i 2003.

La notícia de la pròxima paternitat de l’estrela de Hollywood als seus 83 anys ha generat bastant renou en les xarxes socials, on els usuaris parlen de la diferència d’edat entre l’actor i el seua actual parella: 54 anys.

Molts posen l’accent en el fet que quan el nounat complisca la majoria d’edat l’intèrpret tindrà 100 anys o comenten la coincidència que dos dels grans actors de la seua generació, Pacino i Robert De Niro, estrenen quasi alhora una paternitat a una edat tan tardana: “En la meua vida podria haver-me imaginat que Al Pacino i Robert De Niro estarien passejant bebés, concebuts biològicament, junts en Central Park en 2024, mentre prenen medicaments per al colesterol”, ha comentat una usuària.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.