Al Pacino, de 83 anys, anuncia que serà pare per quarta vegada amb la seua parella de 29

L’actor estatunidenc Al Pacino es convertirà en pare per quarta vegada als 83 anys al costat de la seua parella Noor Alfallah, de 29. La nóvia del mític intèrpret està embarassada d’uns huit mesos, tal com ha informat el portal estatunidenc ‘TMZ’.

Noor Alfallah, parella d’Al Pacino, és coneguda de la premsa del cor per haver mantingut relacions amoroses anteriors amb el cantant Mick Jagger i amb el milionari Nicolas Berggruen. Així mateix, pertany a l’alta societat de Beverly Hills, on va estudiar i es va graduar en Cinema i Televisió per la Universitat de Califòrnia.

Al Pacino té altres tres fills: Julie Marie Pacino, de 32 anys, fruit de la seua relació amb la professora d’interpretació Jan Tarrant, amb qui el protagonista de Scarface va eixir entre 1988 i 1989; i els bessons Anton James i Olivia Rose, de 22 anys, nascuts de la seua relació sentimental amb la també actriu Beverly d’Angelo, que va durar entre 1997 i 2003.

La notícia de la pròxima paternitat de l’estrela de Hollywood als seus 83 anys ha generat bastant renou en les xarxes socials, on els usuaris parlen de la diferència d’edat entre l’actor i el seua actual parella: 54 anys.

Molts posen l’accent en el fet que quan el nounat complisca la majoria d’edat l’intèrpret tindrà 100 anys o comenten la coincidència que dos dels grans actors de la seua generació, Pacino i Robert De Niro, estrenen quasi alhora una paternitat a una edat tan tardana: “En la meua vida podria haver-me imaginat que Al Pacino i Robert De Niro estarien passejant bebés, concebuts biològicament, junts en Central Park en 2024, mentre prenen medicaments per al colesterol”, ha comentat una usuària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.