Al Pacino, de 83 anys, anuncia que serà pare per quarta vegada amb la seua parella de 29

L’actor estatunidenc Al Pacino es convertirà en pare per quarta vegada als 83 anys al costat de la seua parella Noor Alfallah, de 29. La nóvia del mític intèrpret està embarassada d’uns huit mesos, tal com ha informat el portal estatunidenc ‘TMZ’.

Noor Alfallah, parella d’Al Pacino, és coneguda de la premsa del cor per haver mantingut relacions amoroses anteriors amb el cantant Mick Jagger i amb el milionari Nicolas Berggruen. Així mateix, pertany a l’alta societat de Beverly Hills, on va estudiar i es va graduar en Cinema i Televisió per la Universitat de Califòrnia.

Al Pacino té altres tres fills: Julie Marie Pacino, de 32 anys, fruit de la seua relació amb la professora d’interpretació Jan Tarrant, amb qui el protagonista de Scarface va eixir entre 1988 i 1989; i els bessons Anton James i Olivia Rose, de 22 anys, nascuts de la seua relació sentimental amb la també actriu Beverly d’Angelo, que va durar entre 1997 i 2003.

La notícia de la pròxima paternitat de l’estrela de Hollywood als seus 83 anys ha generat bastant renou en les xarxes socials, on els usuaris parlen de la diferència d’edat entre l’actor i el seua actual parella: 54 anys.

Molts posen l’accent en el fet que quan el nounat complisca la majoria d’edat l’intèrpret tindrà 100 anys o comenten la coincidència que dos dels grans actors de la seua generació, Pacino i Robert De Niro, estrenen quasi alhora una paternitat a una edat tan tardana: “En la meua vida podria haver-me imaginat que Al Pacino i Robert De Niro estarien passejant bebés, concebuts biològicament, junts en Central Park en 2024, mentre prenen medicaments per al colesterol”, ha comentat una usuària.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.