Una altra actriu de ‘La que se avecina’ abandona la sèrie

‘La que se avecina’ ha renovat en Telecinco per tres temporades de colp, amb una diferència a destacar, els seus personatges viuran en les noves temporades lluny de Montepinar.

Fa un temps Víctor Palmero va anunciar que abandonava la sèrie i amb ella el personatge d’Alba Recio, ara segons informa ‘Fórmula TV’ en exclusiva és l’actriu Vanesa Romero, la que es va, acomiadant-se així de Raquel Villanueva.

És tota una veterana de ‘La que se avecina’, i la seua eixida pot ser bastant impactant per als seguidors de la longeva sèrie de Mediaset. La temporada 13 arrancarà el seu rodatge en breu, però Romero no formarà part del repartiment regular en estar centrada en altres projectes, com escriure la seua pròpia sèrie.

Ara mateix tinc altres projectes professionals i estem intentant quadrar agenda”, declara. “Han sigut dos anys d’aturada i han sorgit nous projectes”. No obstant això, Romero no descarta tornar en algun punt, ja siga amb un paper episòdic en els pròxims episodis o reintegrant-se en el repartiment de cara a la temporada 14 o 15. La decisió no és, de cap manera, a llarg termini.

«En breu comencen a gravar la temporada i estan emocionats tots els que participen«, expressava l’actriu, meitat contenta, meitat emocionada, en referir-se a la volta al rodatge de tot el repartiment de ‘LQSA’, una vegada conclosa la temporada 12, i on ella no estarà per primera vegada en tota la història de la sèrie.

Cal recordar, que l’actriu va estar des de l’inici de la ficció i que va participar com Ana en la desapareguda ‘Aquí no hay quien viva’, de la qual va nàixer ‘La que se avecina’.

Últimes notícies

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.