Una altra actriu de ‘La que se avecina’ abandona la sèrie

‘La que se avecina’ ha renovat en Telecinco per tres temporades de colp, amb una diferència a destacar, els seus personatges viuran en les noves temporades lluny de Montepinar.

Fa un temps Víctor Palmero va anunciar que abandonava la sèrie i amb ella el personatge d’Alba Recio, ara segons informa ‘Fórmula TV’ en exclusiva és l’actriu Vanesa Romero, la que es va, acomiadant-se així de Raquel Villanueva.

És tota una veterana de ‘La que se avecina’, i la seua eixida pot ser bastant impactant per als seguidors de la longeva sèrie de Mediaset. La temporada 13 arrancarà el seu rodatge en breu, però Romero no formarà part del repartiment regular en estar centrada en altres projectes, com escriure la seua pròpia sèrie.

Ara mateix tinc altres projectes professionals i estem intentant quadrar agenda”, declara. “Han sigut dos anys d’aturada i han sorgit nous projectes”. No obstant això, Romero no descarta tornar en algun punt, ja siga amb un paper episòdic en els pròxims episodis o reintegrant-se en el repartiment de cara a la temporada 14 o 15. La decisió no és, de cap manera, a llarg termini.

«En breu comencen a gravar la temporada i estan emocionats tots els que participen«, expressava l’actriu, meitat contenta, meitat emocionada, en referir-se a la volta al rodatge de tot el repartiment de ‘LQSA’, una vegada conclosa la temporada 12, i on ella no estarà per primera vegada en tota la història de la sèrie.

Cal recordar, que l’actriu va estar des de l’inici de la ficció i que va participar com Ana en la desapareguda ‘Aquí no hay quien viva’, de la qual va nàixer ‘La que se avecina’.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.