Anuncios

Una altra actriu de ‘La que se avecina’ abandona la sèrie

‘La que se avecina’ ha renovat en Telecinco per tres temporades de colp, amb una diferència a destacar, els seus personatges viuran en les noves temporades lluny de Montepinar.

Fa un temps Víctor Palmero va anunciar que abandonava la sèrie i amb ella el personatge d’Alba Recio, ara segons informa ‘Fórmula TV’ en exclusiva és l’actriu Vanesa Romero, la que es va, acomiadant-se així de Raquel Villanueva.

Anuncios

És tota una veterana de ‘La que se avecina’, i la seua eixida pot ser bastant impactant per als seguidors de la longeva sèrie de Mediaset. La temporada 13 arrancarà el seu rodatge en breu, però Romero no formarà part del repartiment regular en estar centrada en altres projectes, com escriure la seua pròpia sèrie.

Ara mateix tinc altres projectes professionals i estem intentant quadrar agenda”, declara. “Han sigut dos anys d’aturada i han sorgit nous projectes”. No obstant això, Romero no descarta tornar en algun punt, ja siga amb un paper episòdic en els pròxims episodis o reintegrant-se en el repartiment de cara a la temporada 14 o 15. La decisió no és, de cap manera, a llarg termini.

“En breu comencen a gravar la temporada i estan emocionats tots els que participen“, expressava l’actriu, meitat contenta, meitat emocionada, en referir-se a la volta al rodatge de tot el repartiment de ‘LQSA’, una vegada conclosa la temporada 12, i on ella no estarà per primera vegada en tota la història de la sèrie.

Cal recordar, que l’actriu va estar des de l’inici de la ficció i que va participar com Ana en la desapareguda ‘Aquí no hay quien viva’, de la qual va nàixer ‘La que se avecina’.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.
Anuncios