Amaral actuarà al maig a la plaça de bous de València amb el seu ‘Dolce Vita Tour’

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Amaral actuarà el dissabte 31 de maig del 2025 a la plaça de bous de València, des de les 22 hores, dins de la seua gira ‘Dolce Vita Tour’ que arrancarà el pròxim any després de l’eixida del seu nou disc, ‘Dolce Vita’.

A València, la banda presentarà un espectacle dissenyat amb amor, com ens tenen acostumats, amb els seus nous temes i les cançons que sempre ens han emocionat, expliquen els organitzadors.

Es tracta del novè treball d’estudi d’Eva Amaral i Juan Aguirre, després de quatre anys des de la seua anterior publicació. S’estrenarà el pròxim 7 de febrer.

Amb més de 25 anys com a referent, Amaral és exemple que és possible aconseguir el suport del públic i de la crítica. La seua forma d’entendre la música i la gestió de la seua carrera, des del compromís i la llibertat, els han convertit en un referent indiscutible de la música espanyola.

La gira arribarà després de presentar ‘Rompehielos’ (junio), ‘Ahí estás’ (agosto), ‘Libre’ (septiembre), ‘No lo entiendo’ (octubre) y ‘Los demonios del fuego’ (noviembre), els cinc avançaments del seu pròxim disc.

Les entrades ixen a la venda este dijous 12, a les 12 hores, a través de ticketvip.

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.