Amaral actuarà al maig a la plaça de bous de València amb el seu ‘Dolce Vita Tour’

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Amaral actuarà el dissabte 31 de maig del 2025 a la plaça de bous de València, des de les 22 hores, dins de la seua gira ‘Dolce Vita Tour’ que arrancarà el pròxim any després de l’eixida del seu nou disc, ‘Dolce Vita’.

A València, la banda presentarà un espectacle dissenyat amb amor, com ens tenen acostumats, amb els seus nous temes i les cançons que sempre ens han emocionat, expliquen els organitzadors.

Es tracta del novè treball d’estudi d’Eva Amaral i Juan Aguirre, després de quatre anys des de la seua anterior publicació. S’estrenarà el pròxim 7 de febrer.

Amb més de 25 anys com a referent, Amaral és exemple que és possible aconseguir el suport del públic i de la crítica. La seua forma d’entendre la música i la gestió de la seua carrera, des del compromís i la llibertat, els han convertit en un referent indiscutible de la música espanyola.

La gira arribarà després de presentar ‘Rompehielos’ (junio), ‘Ahí estás’ (agosto), ‘Libre’ (septiembre), ‘No lo entiendo’ (octubre) y ‘Los demonios del fuego’ (noviembre), els cinc avançaments del seu pròxim disc.

Les entrades ixen a la venda este dijous 12, a les 12 hores, a través de ticketvip.

Últimes notícies

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.