Amaral actuarà al maig a la plaça de bous de València amb el seu ‘Dolce Vita Tour’

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Amaral actuarà el dissabte 31 de maig del 2025 a la plaça de bous de València, des de les 22 hores, dins de la seua gira ‘Dolce Vita Tour’ que arrancarà el pròxim any després de l’eixida del seu nou disc, ‘Dolce Vita’.

A València, la banda presentarà un espectacle dissenyat amb amor, com ens tenen acostumats, amb els seus nous temes i les cançons que sempre ens han emocionat, expliquen els organitzadors.

Es tracta del novè treball d’estudi d’Eva Amaral i Juan Aguirre, després de quatre anys des de la seua anterior publicació. S’estrenarà el pròxim 7 de febrer.

Amb més de 25 anys com a referent, Amaral és exemple que és possible aconseguir el suport del públic i de la crítica. La seua forma d’entendre la música i la gestió de la seua carrera, des del compromís i la llibertat, els han convertit en un referent indiscutible de la música espanyola.

La gira arribarà després de presentar ‘Rompehielos’ (junio), ‘Ahí estás’ (agosto), ‘Libre’ (septiembre), ‘No lo entiendo’ (octubre) y ‘Los demonios del fuego’ (noviembre), els cinc avançaments del seu pròxim disc.

Les entrades ixen a la venda este dijous 12, a les 12 hores, a través de ticketvip.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU