Amaral actuarà al maig a la plaça de bous de València amb el seu ‘Dolce Vita Tour’

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Amaral actuarà el dissabte 31 de maig del 2025 a la plaça de bous de València, des de les 22 hores, dins de la seua gira ‘Dolce Vita Tour’ que arrancarà el pròxim any després de l’eixida del seu nou disc, ‘Dolce Vita’.

A València, la banda presentarà un espectacle dissenyat amb amor, com ens tenen acostumats, amb els seus nous temes i les cançons que sempre ens han emocionat, expliquen els organitzadors.

Es tracta del novè treball d’estudi d’Eva Amaral i Juan Aguirre, després de quatre anys des de la seua anterior publicació. S’estrenarà el pròxim 7 de febrer.

Amb més de 25 anys com a referent, Amaral és exemple que és possible aconseguir el suport del públic i de la crítica. La seua forma d’entendre la música i la gestió de la seua carrera, des del compromís i la llibertat, els han convertit en un referent indiscutible de la música espanyola.

La gira arribarà després de presentar ‘Rompehielos’ (junio), ‘Ahí estás’ (agosto), ‘Libre’ (septiembre), ‘No lo entiendo’ (octubre) y ‘Los demonios del fuego’ (noviembre), els cinc avançaments del seu pròxim disc.

Les entrades ixen a la venda este dijous 12, a les 12 hores, a través de ticketvip.

Últimes notícies

Elda encapçala l’aplicació de la Llei de Dependència entre els grans municipis d’Alacant

Elda ha liderat fins maig de 2026 el compliment i la gestió de la Llei de Dependència entre els municipis alacantins de més de 50.000 habitants, amb una taxa de resolució del 97,9 %, per damunt de la mitjana comarcal, provincial i autonòmica.

La jutgessa de la DANA citarà alcaldes, alts càrrecs i bombers forestals com a testimonis

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en què van morir 230 persones, ha fixat per a setembre i octubre la declaració de deu testimonis, entre ells alcaldes, responsables del Consell, tècnics i bombers forestals.

El Museu de Belles Arts de València descobreix els anys de formació que van forjar el geni de Rubens

El Museu de Belles Arts de València presenta l’exposició 'Rubens. El floreixement d’un geni', que reconstrueix les influències i el context que van marcar els primers anys del mestre flamenc a Anvers.

La defensa d’Emilio Argüeso reclama un careo amb l’alcaldessa de Torrent per la telefonada del dia de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències, Emilio Argüeso, ha sol·licitat a la jutgessa un careo amb l’alcaldessa de Torrent per aclarir com va ser la telefonada que van mantindre el 29 d’octubre de 2024, en plena DANA, i el contingut exacte de la informació sobre el risc i una possible víctima.

Les víctimes de la DANA s’uniran demà a l’homenatge pels 20 anys de l’accident del metro de València

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 participarà este divendres en l’acte pel 20 aniversari de l’accident de Metrovalencia, que va causar 43 morts i 47 ferits, i fa una crida a la ciutadania a sumar-se a l’homenatge.

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.