Amaral actuarà al maig a la plaça de bous de València amb el seu ‘Dolce Vita Tour’

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Amaral actuarà el dissabte 31 de maig del 2025 a la plaça de bous de València, des de les 22 hores, dins de la seua gira ‘Dolce Vita Tour’ que arrancarà el pròxim any després de l’eixida del seu nou disc, ‘Dolce Vita’.

A València, la banda presentarà un espectacle dissenyat amb amor, com ens tenen acostumats, amb els seus nous temes i les cançons que sempre ens han emocionat, expliquen els organitzadors.

Es tracta del novè treball d’estudi d’Eva Amaral i Juan Aguirre, després de quatre anys des de la seua anterior publicació. S’estrenarà el pròxim 7 de febrer.

Amb més de 25 anys com a referent, Amaral és exemple que és possible aconseguir el suport del públic i de la crítica. La seua forma d’entendre la música i la gestió de la seua carrera, des del compromís i la llibertat, els han convertit en un referent indiscutible de la música espanyola.

La gira arribarà després de presentar ‘Rompehielos’ (junio), ‘Ahí estás’ (agosto), ‘Libre’ (septiembre), ‘No lo entiendo’ (octubre) y ‘Los demonios del fuego’ (noviembre), els cinc avançaments del seu pròxim disc.

Les entrades ixen a la venda este dijous 12, a les 12 hores, a través de ticketvip.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.