Ana Obregón obri guerra contra Bertín Osborne

 

Sabies que Ana Obregón i Bertín Osborne no poden treballar junts? S’ha descobert que l’actriu no pot coincidir en un plató de televisió o programa amb Bertín Osborne. El més curiós d’això és que ho ha revelat el propi presentador en el programa ‘La Roca’ de la Sexta.

 

Per què no Ana Obregón no pot treballar amb Bertín Osborne?

 

Bertín ha comptat amb tot luxe de detalls en aquesta entrevista en el programa presentat per Nuria Roca, que això és una petició expressa d’Ana Obregón. Osborne assegura que en el seu contracte existeix una clàusula que els impedeix coincidir dins d’un plató de televisió.

«Em van dir en TVE que hi havia una presentadora, íntima amiga meua i a la qual l’adore, que en el seu contracte tenia una clàusula de mai presentar amb Bertín Osborne». El cantant va revelar que es tractava d’Ana Obregón. «Anita és un metrònom, ella s’aprén tot el guió, i arribava jo i allò era un caos total i ella es tornava boja, i crec que va dir que mai més volia tornar a treballar amb mi» ha confessat.

Bertín assegura que són íntims amics però que, malgrat això, a la biòloga se li fa quasi impossible treballar amb ell, ja que no se cenyeix al guió. Per contra, ella és molt meticulosa i es prepara al detall tot abans de presentar.

«És la meua manera de treballar. Al principi era horrorós, i fins hi havia una presentadora de TVE, íntima amiga meua, que tenia una clàusula en el seu contracte de mai treballar amb mi. Era Anita Obregón i deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja«
Arran d’això, Bertín Osborne va explicar que ell era molt anàrquic a l’hora de treballar, mentre que Ana Obregón necessitava un guió per a poder presentar. Un fet que posa molt nerviosa a Obregón.

 

L’anècdota de Nuria Roca amb Bertín Osborne

 

La mateixa Nuria Roca va confirmar que Bertín té una manera de treballar bastant complicada i va contar una anècdota de quan van coincidir una vegada en un programa. «Presentàvem una gala a València i a les 10 del matí ja estava jo en plató per a veure com era tot això. Era a les 21.00 hores quan s’emetia i vas arribar sobre les 12 del migdia, vas saludar a tothom i tots adorant-te», va recordar la presentadora.

«Llavors vas vindre i em vas dir que t’anaves a passar el dia a la platja. Vas arribar com una hora abans de la gala i em vas preguntar si m’ho sabia i eixim. Va sobrar fins a temps«.

 

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.